Monday, November 21, 2011

kebahagiaan di depan mate ^_^

tadaaaaaaaaa!!! aiyembekkk2..
wahh terase lame la xmenaep2 dh kaku dh haa nak taep2 *tipu*
sgt bz xleh buat ape la kan..

tapi sekarang parizasrap adelah sangat hepi ye tuan2 dan puan2.hee
anakanda beta sudah sampai di florence 2 ari lepass..
warghhhh..bestttt2!!
walopon skang florence dah betuka cuace.asek ujan2+sejuk2 aje
itu tidak menghalang kami berpoye2..wkakakakakaka

bahagia gile kot..terus aje kebah demam dedi haaa
ade kuase power rangers ke ape hakim?wahahahahaha
mcm bese la kan beliau dtg dgn akak aku+laki dia+3 org lg power rangers
huakakakakakaka
mase ari jumaat tuh aku pegi epot awal gile
mcm cipan aje pangai dedi..tp xsabar wess..hihik
tunggu punye tunggu..kol 9 lebeh baru smpai
aku dh xtoleh kiri kanan dah..gasak la sape nak tgok pon
aku teros belari *drama abes* p kat hakim
siap angkat buat terbang pusen2 okee
huakakakakakakakaka..

dia gelak mengekek2 tgok pangai xhempok dedi.
tp bestt laaaa..
ko ape tau ko tade anak lg..hahahahaha
mak ayah iskal pon dtg jugak..tp seminggu aje katenye
sbb anak dia ade kat sini..haha.nnt balik skali la
makanya skang umah aku mmg dh tonggang tebalek dgn powerangers2 nih
wkakakakakakaka

tp kak long mcm bese la..dia tido umah ankel
umi ngan abah duk umah aku..bulat haa mate abah tgok pngai gabriel ngan beni..wkaakakakakkaka
baru tau megren..
org yg ade kekuatan mental aje buleh layan..amponnn

tp aku xpedulik pon org laen..yg penting anak beta ade disini.hihik
smpai akhir taon tuhh..sape xhepi wess
nnt bulan doblas buleh maen salji lg kan hakim.hihik
kali ni hakim dtg florence muke beseri2 mcm pakai skII
huakakakakakaka
sbb dia dapat no1 mase pekse akhir taon
aku hepi wess *muke bangge nih*

sape kate budak xmasok tadika xbuleh score?
asal ade minat sume buleh jadi laa..
aku salu kate kat hakim jgn jadikan alasan tu sbg penghalang
kalo betol nak,usaha!!
harap dia paham la ape aku kate tuh satu ari nnt..
wesss mcm ni ke rase makayah2 korang bila tgok anak dia sakses wess??
aku jakun nih xpenah rase..hahahaha
tapi aku hepi mcm nak nanges *oberdos kan aku?*

aku xingt dh pon senanye aku ade belog.wakakakak
eksen ah parizasrap
td hakim tanye pasal ikan lage kat belog aku ni haa
terus aku tingat dh lame aku xtules kat sini
time kaseh muhammad hakim..jasamu dikenang!haha

skang beta sedang begolek2 dgn beliau atas katil smbil membuat gaye..err..xtau gaye ape dah..
aku menerap atas katil..beliau menerap atas aku.huakakakakaka
dia rilek2 aje bace ape aku tules
lepastu inesen gile tanye..
"dedi tules pasai hakim ka?"
-"yela syg.dedi hepi nih hakim dh dtg sini"
dia sengeh2 je lepastu kate "dedi tules la hakim pon hepi jgk jumpa dedi"
hahahahaha

kejap lg dtg la lg 3 org power rangers kat sini..hahaha
anak2 sedare aku maken dasat la pangai skang
aku panggil meke geng kru je sbb tige2 laki
huakakakakakakaka
yg sulong dh 5 taon dh agak hempok 2 peratos dr dulu..tsk2
yg seken tuh baek la diam2 aje*ade ciri2 aku nih* =))..umo pat taon.
yg bongsu..astagaaa..buas mcm hape..baru dua taon tp penim dia tuh kalah org pegnen kot kalo layan.wkakaakkakaka
asek nak maen lawan2 aje..
tabah gile la kakak ngan abg ipa aku ade anak pangai xhempok mcm ni
huakakakakakakakaka

kejap lagi dh nak kua lagi..ari ni mmg bejalan aje la keje aku
tp tape la.esok aku dh ade kelas makanya serah kat kak long aje la bawak umi ngan abah jalan2..
sume org tgh siap2 besemngat waja nak kua
aku aje yg xsiap lagi..wakakakakakakka
beni ngan gabriel pon nak ikot..
oittt rombongan meminang ke ape nih nnt..
xmcm ramai gile plak..huakakakakaka
tapi bestt!! happeningg..
walopon aku xtau la beni tu dia sedar ke x dia ade rumah
gasak ko la benado wess..
dia bespren dgn hakim tau
walopon becakap maseng2 pakai bahase ibunda tp buat2 isarat tgn
huakakakakakakakakak

sape kate laen2 bahase taleh bespren2
hakim rilek aje cakap kedah dgn beni..tp dia buat bhase isarat la.hihik
beni pon same aje..taram bhase itali..tp meke geng!!
terer kan anak dedi?walopon dedi dh gelak bedekah2 dh tgok.
wahahahaahahahahha..

nak op la nak siap2 pulak..sume org dh siap kot
aku ngan hakim aje tgh begolek2
sebelom kene fire dgn iskal..baeklah beta mangundur diri dulu
ma'assalamah wa ila liqo'..hee.

ciao.

No comments: