Wednesday, December 16, 2015

chris rene



tadaa! pacik kembali lagi setelah sekian lama bertapa.
baiklah tanpa membuang masa merapu2 benda yang xde kaetan marilah kita sama2 pokes tajuk di atas ye murid2.
aku skang nih mmg xde keje ke ape name tah
asik layan mende2 lagho je.wakakakakakaka
pdhal dh dekat nak exam.tsk2


anak2 kenal x chris rene? ape? xkenal?
jangan bimbang aku akan kenalkan ko sekarang jugak.wakakakakakakaka
artis yang aku suka selepas simple plan adalah beliau nih la.
tapi siyes aku memang minat chris rene nih.
kalo di throwback kan balik nih adalah dalam 4 taon lepas. taon 2011
dia masok xfactor tp aku xtgok masa dia audition sebab aku mane layan pogrem mcm tu. lepastu adik pompuan aku tunjuk bidio masa dia  pegi audition kt xfactor tuh. terus aku addict asik nak denga lagu tu.
original song oke. xmain la nyanyi lagu orang.ape kelas *belagak mcm aku je yg tulis lagu* wakakakakakakakaka
'YOUNG HOMIE' <--- aku suka gila lagu nih.
dia tulis lagu nih lepas dia sober. kuar dari rehab sebab addict dgn dadah.
aku suka gila la tgok bidio odisyen dia tuh. sebab dia sgt2 positip.
very inspiring.
and he's so talented.


tapi aku tgok sampai situ je la xtgok pon xfactor tuh.
tau2 adik aku dh emosi sbb chris xmenang.dia dpt nombor 3.
tapi ko tau x, mostly aku rasa org yg xmenang tu la yg akan pemes lepas keluar dr rancangan yg dia masuk tu.
so im glad he's not winning eventho pada aku dia ada 'X' factor tu.
lepastu dia agak la pemes sikek *sikek je* sebab lagu young homie tu.
dah mcm2 versi dh lagu tu tp still yg odisyen paling best sbb tu paling original.
tp sume versi best.
lepas pada tu dia ada buat album -I'm right here-. lagu dia best2 kot.
aku  suka sangat lagu 'rockin with u' masa tu.
'gonna be okay' pon aku suka.
lagu2 dia best sbb dia tulis ikut kisah hidup dia. tapi lepastu dia diam.
diam lama kot. aku dh frust gila. macam2 cerita aku baca
ada yang kata dia dh mati ada yang kata dia balik semula isap dadah.
ada yang kata dia dh bnkrap. eh mcam2 la aku denga.
aku tiba2 frust yang amat sangat sebab org kata dia isap dadah balik.hahahaha
padahal xde kaetan dengan aku pon. ober tau pariz aserap.
tapi betul wess dia pon mmg diam xde post pape.
masa tu aku rasa frust la sbb young homie tuh lagu yg sangat inspiring tp dia balik isap dadah.
kecewa pacik.


lepastu baru2 ni aku tertengok kat utube 'Chris Rene - Hundred Thousand People (2015)'
HOMAIGODDDD
lagu baruuu!!!
macam nak menangis rasenya *oberdos* wakakakakakaka
terus aku search2 lagi.banyak keluar bidio dia. bidio intebiu sume ada.
so I know he's still alive and clean.
sape yang kate dia isap dadah balik tuh? meh sini aku nak cili mulut ko.
haaa marah nih..marahh..wakakakakakakakkaka
aku bace komen katanya his label dropped him tp aku xtau pasal ape.
tapi yang penting, he's a millionaire now :D
millionaire not even bcos of his album but bcos he produced a lot of songs.
aku xtau apesal aku hepi. mcm la dia share duit tu dengan aku
wakakakakakakaka
tapi aku hepi wess sbb dari orang bermasalah lepastu mulakan hidup baru
sebelum dia masok xfactor dia keje kutip sampah
sekarang dh jd artis dh kaya dan yang paling penting he's still clean.
positive+inspiring+amazing+motivate people to love life.
u go chris! stay clean.




nah! aku baik hati kongsi bidio dengan ko.
young homie - chris rene.




pacik mitak maap la bidio xberapa nak HD.wakakakakaka
main petik je kat utube. tapi ni la bidio peberet aku.




yg kat bawah nih lepas dh jadi artis dah edit2 sikek lagu nih tapi tetap best.




aku cari bidio official young homie xde. kot utube boleh je tp cari kot belog xde plak.
memainkan perasaan betul.
gasak la yang ni pon boleh ah.hahahaha


all his songs are great but young homie will always be my favourite.




p/s: aritu aku dh penah cite pasal dia nih. aku potong rambut undercut ikot dia ni la masa tgok bidio 'where do we go from here' . wakakakakkaka




baiklah.aku dh puas menaip. sekarang tibalah masanya untuk aku membuat hal xde pekdah yang lain plak.waahahahaha.
sekian saja pencerahan *bantai asal boleh je* aku tentang chris rene.
tapi walo apepon pierre bouvier masih tidak dpt ditandingi.wakakakakaka
dah la aku nak op dah.
makanya izinkan pacik mengundur diri dulu ye anak2.


sekian terima kasih.






love life,  *<--- bukan aku jiwang tau. ni trademark chris aku pinjam XD*
pariz aserap.

No comments: