Saturday, September 17, 2016

ektibiti hari ini



apakah ektibiti pacik pada hari ini?
semestinya menghadiri kenduri kawen la. skang kan banyak kenduri start dari raya haji aritu stret sampai arini kenduri.
arini aku ada 6 kenduri. kemain banyak hoi majlis kawen kat sini
semalam dah ada empat.
aku pegi je semua dah org jemput kan xbaik la kalau xpegi.
lagipon dekat2 sini je lain la kat kolumpo sana memang aku kirimkan salam diangin lalu je la.wahahahhaha
lepastu skang tengah tingtong sebab makan daging banyak
sebenarnya dari raya haji aritu aku dh penim kepala.
cuma xteruk je.
mau xpenim wess gearbox aku bantai 2 ketul.1st round oke.
sebabnya aritu aku bawak balik kaki lembu 3 batang. terer x aku? wakakakaka
mak aku dah bising dah xbagi makan banyak2.
dia yang beriya nak buat sup tulang lepastu xbagi aku makan. zolim x anak2?
tapi aku bantai je la dh ade kan?
lepastu sendiri tanggung la penim kepala akibat menderhaka lawan cakap mom.wkaakkakaka


tadi kat kenduri aku makan 1 tempat je yang lain aku pegi memeriahkan majlis je la sebab aku penim2 lagi
esok dah keje nih ade mesorat pulak tuh. harapnya bangun pagi esok ada keajaiban alam berlaku la biar hilang penim kepala nih.
time makan xingat dunia kan pariz aserap? rasakan! XD
malam nih ektibiti aku duk rumah je la lagipon firdie offday arini makanya meh la kita lepak2 kat umah je.
dia punya rendu aku tuh mcm sebulan xjumpa padahal hari2 kot tgok aku cumanya jumpa sekejap2 la sebab keje dia kan shift xmenentu. aku steady je masok kol 830 abis kol 530 setiap hari. wahahahaha
ayah aku siap tanye ape rahsia  aku firdie sampai rendu mcm ni dengan aku.wakakakakaka
lawak oke apak aku nih. xmasal je soalan.
rahsia dia adalah....jengjengjeng
aku pon xtau ape rahsia dia.wakakakakkakakaka


lepastu si miau beta, yugi oh demam. sesema rasenya.
hidung dia asik kua air je. yugi nih dah la jenis manja2 selalu nak duk dekat2 dengan dedi. xdapat duduk atas dedi pon xpe janji dekat.
lepastu nih dia demam lagi la manja. xboleh hilang dari pandangan dia langsung.
bangun nak pegi toilet je kot dia dah mengiau2 dah siap tunggu depan pintu
selagi ko xkeluar jgn harap dia benti mengiau.
makanya aku pegi mana2 turun bawah ke masuk libry ke lepak kat luar rumah ke memang aku dukung je la dia nih letak kat bahu. dia diam je.
tapi ce ko letak dia kat bawah kejap dia memang mengiau xbenti la.
sebab tu apak aku penim. apesal semua orang maupun binatam yang ada disekeliling pariz aserap nih manja melampau.
nih nama dia pariz aserap bagi kasih syg yang xbebelah bahagi tau,dad.wahahaha
tapi kesian la mungkin dia xselesa kot sbb demam kan. aku layankan je la.
sekarang ni pon aku meniarap atas katil dia ade je kat depan muka aku nih duk kuis2 main2 muka aku. aku biarkan je asalkan dia xmengiau.wahahahahaha
ko ingat manusia je ke nak manja2? binatam pon ada perasaan oke.
somel2 je haa demam manja2 mcm nih.hihik
boy arini xbanyak kerenah plak. bagus haa senang hati dedi.
dia cuma ikot je aku pegi mana2 xbnyak cekadak. aku duduk dia duduk
aku bejalan dia belajan. aku tido dia tido. good boy.hahaha


seb baek anak aku oke xde perangai pelik2 jugk arini.
kalau x pensan dedi. dia la duk picit kepala aku dari tadi.
orang dah kate xde pape sikit je.
tapi mcm biasa la Muhammad hakim kan anak soleh petala ke nam puloh empat.wakakakakakkaka
betuah haa dedi. senang hati dedi tengok perangai sorang2
cuma perangai dedi je yang xmenenangkan ati org lain.wakakakkakaka
tapi siyes penim kepala xhilang lagi nih. harapnya esok hilang la
aku nak pegi merehatkan diri dulu la besama insan2 tesayam disekeliling pariz aserap nih.hahahaha
terasa hotnya diri ini bila ramai orang nak manja2 dgn pacik nih.
teharu pacik nak. hahahaha
boleh jalan oke pacik. perasan xsudah.
dah la aku dah abis merapu.semoga penim kepala hilang nnt.


sekian terima kasih.








yang benar,
pariz aserap yang sgt hot XD



No comments: