Sunday, February 12, 2017

hari ahad di ofis

assalamualaikum warohmatullohiwabarokatuh.
wah bersopan santun nampaknya pariz aserap arini.
tajuk sangat nitemare macam nak buat headbanging kat meja
dan aku adalah tidak besemangat waja pada hari ini.
lemau weh! lemau! ko tau x lemau tu apa? 
pagi2 monim dah badmood.
abisla pintu rezeki pacik kalo tiap2 pagi badmood macam ni
anak2 jangan ikot ye. ini adalah sifat mazmumah.
pagi2 kena ceria kena senyum seindah suria yang membawa cahya.wahahaha
tapi pagi tadi xmampu nak tesenyum
sebabnya aku bengang mcm nak baling mesin potostet kat kepala org
hari ni meeting panas menggelegak wess.hahaha
sampai tekeluar asap ketapi kot telinga pariz aserap
ya allah degil nak mampos la sorang makhluk ni
xnak dengar cakap orang langsung nak pakai cakap dia jugak
sampai tahap aku dah tinggikan suara sikit *xsikit jugak* baru dia nak tone down
sekeh pale ko kang!
lepas dah abis mesyuarat tu abg zul bagitau aku, dia kata kat abg zul 'bos u tu garang la'
haa tau pon kan? kalau tak garang kang ko pijak kepala.
penim la kepala pacik,nak. dah lama xhenshin macam nih rasa mcm makin hot pulak.wahahaha.

tengahari ada orang kol nak datang opis nak buat discussion
katanya dalam 11 setengah. aku oke je la
aku dah tau dah dia xkan sampai pukul 11 setengah pon
jarang sgt aku jumpa orang yang punctual.tapi at least aku expect dia sampai pukol 12.
pukul 12.30 xsampai lagi ye anak2.
aku kol tanya dia nak datang ke x? jawapan cliche yang selalu aku dengar 'on the way'
pukul 1 baru sampai opis aku. mau xmenggelegak wess. ko kata nak dtg 11 setengah. pukul 1 tu waktu aku lunch hoii
dah la aku dah deal nak pegi lunch dengan iskal dekat kepsi oke!
pukul 1.05 dia dah kol2 dah.
last2 macam biasa la mesti la aku kena marah dengan dia XD
semua sebab ko tahu x?wakakakaka
mau xmarah. dia tuh diehardfan kepsi wess. boleh sawan kalo xdapat ayam kepsi. tsk2 sakit jiwa betul la arini.
masa pegi amik muhammad hakim kat sekolah tadi dia tanya aku 'dedi apesal mcm badmood?'
tokmoh kan anak aku? ikot dedi dia la nih.wakakakkaka
padahal aku xde la badmood pon dengan dia. mcm biasa je.
lepastu dia tanya lagi 'dedi gaduh dengan ankel dan ke?' HAHAHA
bukan oke muhammad hakim.
ankel dan tuh stress sampingan je. nih memang stress yang maha dasat nih.
sabar je la aku.

pendek kate arini memang aku lemau la kat opis.
banyak je keje yang aku xbuat lagi. malas hoii xde mood.wahahaha
semoga esok aku akan datang opis dengan penuh semangat mahsuri
dah la aku nak solat asar dulu lepastu nak cabut.
arini pacik bagi kebenaran kat diri sndri nak balik awal.
iskal biar dia balik sendiri sebab dia marah lagi kat aku.wakakakkaka

sekian saja luahan hati pariz aserap yang stress dihari ahad.

semoga bertemu lagi XD




masih hot walopon henshin,
pariz aserap. 
  

No comments: