Saturday, September 22, 2018

What's up?

Minggu depan kena pegi china.
Itulah 'whats up' dia. Tsk2
Bukan pegi berpoya2 ye anak2 aku kena pegi atas urusan kerja. Seminggu pulak tu
Sebab tu ko nampak 'tsk2' disitu
Kalau pegi berpoya2 aku dah taruk 'yeyeah!' mcm kumpulan amuk tu.
Dah la sambut arijadi kat sana mana best weh takde org ramai2
Lepastu bulan depan muhammad hakim dh nak pt3 tp dedi kena pegi obersi lama.
Seminggu tu lama tau bagi dedi.
Dah xlama dh pon nak masuk bulan 10
Aku tak kira aku nak sambut arijadi kat kedah jugak. Belated pon belated la.hahaha
Hot x perangai pacik? Kalah budak2

Tapi walaupun aku 'tsk2' kena pegi china tapi aku pegi dengan iskal weh.wakakakaka
Kemain meroyan mcm pegi sorang je. Tampo kang
Sebenarnya aku memang x plan langsung nak ajak dia
Mula2 aku pegi buat onar dekat abg zul
Aku ajak abg zul ikut sekali
Tapi abg zul kata xboleh sebab minggu depan ada mesorat. Aku dh la xde kalau dia x de jugak sape nak pegi mesorat?
Mcm tu la katanya.
Baiklah abg zul. Alasan agak kukuh jadi aku terima alasan beliau walaupun xpuas ati.hahaha
So balik rumah aku meroyan depan muhammad hakim sebab kena pegi sana sorang2 lepastu sebab hakim dh nak exam tapi dedi kena pegi jauh xleh teman hakim study mcm selalu
Muhammad hakim kata its okay dedi seminggu je kan? Dah kerja nak buat mcm mana.
Nampak x pariz aserap? Muhammad hakim lagi matured dari kau! XD
So aku dengan berat hati online nak book tiket
Tengah search2 harga tiket anak aku bagi satu idea yang aku xtau jiniyes ke x.
'Dedi ajak ankel dan sekali x boleh ke? Dia free boleh teman dedi'
Lama jugak aku duk pikir. Sekarang ni pon pikir lagi.hahaha
Boleh ke dia duduk lama dalam flight nanti?
Aku tanya dia dia kata boleh je.
Flight dr kl ke beijing direct 6jam lebih
Boleh ke dia?
Walaupun dia dah boleh berjalan mcm biasa dah tapi aku risau jugak.
Dia boleh bejalan je belari xboleh lagi
Tapi dia kompiden kata dia oke nanti
Mestila dia kompiden kalau x kompiden kang aku x ajak pulak dia.wahahaha

Takpela ish kalau lenguh nnt awak bangun la pegi tawaf dlm flight tu
Nasib baik 6 jam je. Kalau balik itali? Tak naya weh nak kena begaduh dengan dia kalau xnak ajak?
Belas2 jam kot.hahaha
Tapi atleast aku tak sorang2.hee
Oke meh aku nak menjawab soalan sikit sape yang tanya keadaan iskal tu, dia oke dah mcm aku kata td la dah boleh berjalan macam biasa tapi xboleh berlari lagi.
Dah boleh drive aritu dia datang umah aku drive sendiri
Seb baek xkena serangan jantung pariz aserap
Tengok2 dah tesengeh2 depan pintu
Lepastu aku terus haramkan dia pegang kunci kereta.hahahah
Jangan coba2 nak derhaka.
aritu lepas aku buat entry pasal appreciation post yg iskal tulis panjang bejela mcm karangan nam puluh muka surat kt fb tu, ada org emel aku
Dia kata betullah iskal somel
Abihtu ko ingt selama ni aku duk tulis2 dia somel tu aku menipu ke hah? 
Pariz aserap  budak baik tau tak pernah menipu.hahaha
Pastu aku nak mintak maap la sebab emel2 zaman firaun aku baru baca weh
Aku bz xsempat nak berpoya2 dengan jayanya

Sebelum aku off meh la kita masuk sesi selingan sikit.
Sesi apa pacik? 
Sesi kpop.wakakakaka
Kan aku dh kate bila parah atiqah dh balik rumah otometik  berjangkit perangai kpop dia
Tak lah weh aku xminat kpop pon aku suka cnblue je. Ko jangan samakan aku dengan peminat kpop ye anak2.
Cnblue ni dia lain dia bukan group menari2 tah pape tu.
Cnblue ni adalah sejenis band oke tuan2.
Ko tau x band tu apa?  Band tu yang main2 instrument; gitar, bass, drum,etc2
Aku enjoy gila tengok konsert2 dia tak tipu nih
Ko kene tengok jugak weh
Tiba2 rekemen dekat ko XD

Lepastu aku dapat khabar menyedihkan dari informer kpop aku a.k.a parah atiqah bahawasanya cnblue skarang on hiatus sampai 2020
Aku pon 'wae??'
Terer x aku spiking korea? Walaupun satu patah je.
Wae tu maksud dia why? 
Sedih pariz aserap baru nak layan kpop ni.
Sebab hiatus parah kata empat2 member cnblue dah join army.
Benda wajib kat korea selatan kan? Semua lelaki start dr umur berapa tah kira mcm abis skolah la kena join army 2 tahun
Paling lewat kena daftar umur 30 biasanya artis la
So tu kira memang ko xboleh ngelat la kene join jugak makanya babai cnblue
Farah kemain bg semangat kt aku dia kata rilek la bang 2 tahun je.atleast empat2 member join serentak tahun sama jd keluar sama2.ada group yg join tahun lain2 jd kena tunggu lepas sorg2 keluar.
Besemangat waja dia explain kat aku siap suruh aku marathon konsert2 cnblue sementara tunggu diorang keluar army. Apakah?
Ingat abg xde kerja ke? Wahahahah
Tragis adik aku ni. Aku main2 je kot sedih
Sekali terus dia bg cadangan bernas. Amik kau pariz aserap
Apa2 pon lee jonghyun fighting!
Tiba2 sangat kau pacik.kena tumbok nanti baru padan muka XD
Tapi lagu 'radio' cnblue best. Versi jepun la best versi korea best jugak tp jepun lagi best
Ko sila dengar ye walaupun ko xminat kpop
Aku pon xminat weh tp aku kategorikan cnblue ni sebagai krock bukan kpop.
Suka2 ati aku je.hahaha
Gila panjang sesi selingan kpop aku.
Abihlah pariz aserap. Semoga aku tak terjebak dengan kpop. Tak hot la kpop
Tadi adik aku ajak tengok drama korea
Aku mintak maap awal2 drama2 memang aku x layan. Nak2 drama cinta. Memang bukan pariz aserap ye anak2  kalau layan drama nih
Aku kate kat farah aku x minat drama. Drama korea apetah lagi memang xpenah tengok
Lepastu;

Farah: abistu mcm mana abg kenal lee won geun?
Aku: errr... 'garu kepala'

Komplikated nih kalau aku nak jawab makanya aku terus menukar topik dengan saksesnya
Tapi percayalah weh walaupon aku kenal lee won geun tp aku memang x layan drama.haha

Baiklah anak2 sebelum aku masuk sesi selingan lain plak baiklah aku off
Orang lain dah tido dah bilik pon dh gelap
Tapi encik mafia asik terjaga lepastu suruh aku tutup telepon
Org taip kot telepon pon silau ke? Suka ati org la telepon orang.
Kene tumbok dengan beliau nanti baru tau nak insaf pariz aserap.
Tumbok la xajak nanti pegi beijing.wahahaha
Jahat kau!

Okela sian pulak encik mafia beta nak tido
Aku off dulu la
25 sept nanti sila wish arijadi aku oke
Walaupun aku berada jauh di obersi
Oberdos nih namanya
Baiklah anak2 sebelum iskal bagi pancaran laser dari mata sepet dia tu baiklah aku off dengan aman dulu
Sila jangan rindu beta

Sekian terima kasih


Paling hot di planet bumi,
Pariz aserap

No comments: