Sunday, November 18, 2018

and that one person is me XD


tadi aku jengah fb tetengah tensen buat kerja
sikit je lagi nak headbanging kat meja
oleh yang demikian baiklah pacik bertenang seketika
aku masih berada diofis nih hoii
rajin kan pariz aserap?
mane nak dapat nih macam nih? *dush!*

aku pon scroll2  page aku scroll2 page iskal scroll2 lagi page haikal dengan firdie.....
tapi takde update pape pon.
kalau spider boleh buat sarang kat fb tu kompem fb kami la yg paling banyak sarang labah2.hahaha
punya la bosan aku klik 'about' dorang satu2 haa sebab aku rasa aku tak pernah cek pon 'about' dorang.
lepastu pacik jumpa nih;

tada!!!



kenapakah perangai beliau somel macam nak kena pijak2 je nih haa?
dan one person itu adalah aku *kompiden tahap hokage*
mane ade org lain lg dah panggil dia macam tu.
dulu org dengar aku panggil dia ish dorang pon panggil ish tapi dia terus je "please call me daniel or dan" hahaha
oh btw, nurhafiza rahsid tu adalah macik goku
pemes nama kau noapiza. sila bayar aku cepat!
xmasal mintak bayaran.hahahha
macik goku nih kelakar tau
aritu dia voice mesej aku lepastu dia pon kata "kirim salam abg dan dengan hakim"
tapi dia sebut 'abg dan' tuh 'abg done' bukan 'abg den' 
dia kemain gelak beriya sebab selama nih salah sebut. aku tanya dia 'maknanya dari tahun berapa kita kenal ko memang panggil dia abg 'done' la?
dan dengan jujur dia mengaku 'yeeee dari aku sekolah!' wahahahaha. ko lawak macik
dan=den la weh bukan dan=done
adoila dia nih

ke ade sape2 lagi panggil dia macam macik goku ni panggil? ce angkat tangan sikit jangan malu2 walaupun salah
tapi aku rasa noapiza sorang je yg salah ni XD
xpe weh kompiden itu penting! chayok2!

aku nak gerak balik dah.firdie aserap tesayam dah sampai dah
tadi dia call tanya nak balik kol berapa? aku kata lepas isyak kot. dia kata "xnakla balik lambat sangat,biar fir la ambik abg lepas magrib fir sampai"
makanya beliau dah terpacak kat sini.hahaha
semestinya la daniel haikal yang kena drop dia kat opis aku sebab iskal masih lagi diharamkan drive
sebenarnya aku boleh je drive balik sendiri tapi fir kata nak datang amik. abg mesti penat hari2 balik lambat katanya
mane la abam xsayam beliau nih. padahal dia pon keje arini balik petang dah pon. haha
ailobiu fir.

sekarang meh la kita balik ye anak2
aku lapar tahap raksasa planet namek dah ni
sekian terima kasih.



masih dan tetap hot,
pariz aserap.



3 comments:

Yuuki said...

Hey there.. how r u.. hope u doin great.. just checking up on u.. take care.. say hi to Dan😬

baje itam said...

moi!!miss you. btw, im good. and u?
hows doing? where have u been? dan says hi to you too.
thanks for dropping by.we miss u moi 😊

Yuuki said...

Hahah.. its been long boys.. i wanted to reach out to both u.. but too lazy to bukak my blog.. tu yg hilang.. am doing great.. surviving.. busy kerja weiiii.. hahaha.. walaupun tak banyak meeting mcm anda.. akan tetapi.. u know the banking line.. πŸ™„πŸ™„ ..