Saturday, April 4, 2015

ektibiti ari sabtu



ari ni memandangkan anakanda beta tade kelas tambahan makanya aku mengajak beliau berpoya2.
ape barang asik stdy nanti stress terus dapat darah tinggi mcm dedi XD
arini aku  bangun kol semilan.
sebabnya tido kol 7 sengah pagi.hahahahaha
dari malam sampai subuh aku duk sembang ngan cik bayam ayamor *bukan nama sebenar*
terima kaseh wess sudi temankan beta. sebagai balasan, amikla menara klcc buat hadiah XD mampos gue kena lempang nnt.
penyakit xdapat tido aku nih makin menjadi2 skang.
gasakla wess asalkan aku menten hot.wakakakakakakaka
makanya pagi tadi aku ajak hakim jalan2 pegi taman.
angkot sekali boy dengan yugi.kesian meke dah lama xbesiar2.
almaklumla dedi bz smpai mengabaikan anak2 dirumah.wakakakakakaka
oberdos hoii dedi..bz jadahnye elok je berpoya2 setiap masa XD


tapi kucen2 aku nih xbape nak reti besosial la plak.
tu la duk umah duk bawah ketiak dedi je.wakakakakakaka
lempang kang dedi nih.
susah wess meke nih.
aku rasa kalo kucen lain lepas kt taman tu meke pegi main2 la jugak tapi yang ni berdua asik melilit kat kaki aku. xnak pegi main. yugi egresip gila siap cakar2 suar dedi pastu kuku tesangkot kt suar.aku jalan smbil dia duk tegantong kat suar okee.wakakakakaka
boy plak mmg duk begesel kt kaki aku xnak jalan kt depan.
bila aku duduk meke pon duduk sama xgerak.tgok2 je org lalu lalang. berbudi bahasa sangat anak2 aku.
ade sape2 nak buat menantu x? meh la isi borang dulu.hahahahaha
masok kete elok je ektip lompat depan belakang.
megren dedi. siap bawak kete sambil riba boy wess.dia xnak bangun.wakakakaka
anak2 aku nih pangai pelik2 *tengok dedi la*


pastu balik umah aku ajak Muhammad hakim tengok cite best.
lama dah cite nih.tapi aku pon baru tgok sebab cik bayam kate cite ni best.
lagu dia pon best.
cite jepon. mula2 aku malas tp tiba2 aritu aku bosan tahap cimpanzi makanya aku tengok la.best jugak.
terus aku mnjadikan anak aku sebagai mangsa kena tgok sekali.wakakakakka
cite tu tajuk dia my boss my hero.
aku suka lagu dia.best.
pastu cite nih kan dia pasal pemeli yakuza.
muhmmad hakim nih xtau yakuza ape. dia tnya aku 'dedi, yakuza ni apa?'
aku bantai je la ikot pemahaman aku.aku kate kat dia yakuza tu mcm mafia,gengster dan yang sewaktu dengannya la.
lepastu dia tnya aku lagi, 'kalau mcm tu ankel dan pon yakuza la dedi?'


dedi : ? ? ? ? *krikkrikkrik*


wakakakakakaakakakakkakakakakaa
pemikiran anak aku ni di tahap phd ke ape ni wess.
ekselen sgt soalan smpai krikkrik dedi.hahaaaha
adoi la Muhammad hakim. inesen xhengat soalan dia.
kalau tuan punya badan denga sendri pon ni kompem menanges.wakakakakaka
tapi cite tu lawak gila. hakim asik gelak smpai nak menangis
kdg2 aku rasa nak tumbok2 muka hero dia tuh sebab selalu dia buat muka pelik2.hahahahaha
tapi lagu dia nyanyi tu best la.xsangka plak dia nyanyi sndri. xkena kot wess muka dgn suara XD
tp dia mmg penyanyi.group tokio. tp opkos la aku xkenal.
aku kenal grup jepun satu je. one ok rock.sebab sore taka best!!
tp cite my boss my hero ni best la.


lepastu kan...
cite fast and furious 7 dah kua wess.
arghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
bedarah idung pacik.wakakakakakakakakakaka
nak tgok laaaaaa. tp xde masa lg.huhuhu
kena menumpukan pehatian dekat anakanda techenta dulu nih.
nnt la aku tgok secara haram kt mane2 web..donlod je.wakakakakaka


aku rasa aku kena op sekarang la..
sebab aku dh xde ape nak tulis.hihik
tapi akan ku usahakan tgok fast and furious dalam masa terdekat nih.
paul walker! hahahahahaha
dah dtg angin sawan dia..
dah la aku op dulu..
ade mase nnt aku merapu lg..
sekian terima kasih.








saya yang hot,
pariz aserap.







No comments: