Wednesday, May 20, 2015

R.I.N.D.U =.='


tadi aku cari balik lagu matrik.
sebab malam tadi aku mimpi aku masih lagi study dekat matrik
kemain becahaya lagi muka dalam mimpi.huakakakakakakaka
so aku pon dengan besusah payah dan membazir tenaga dan masa dengan mende yang xde pekdah gigih cari lagu matrik kesayangan baje itam.
JUMPA!!

haaa semangat x aku? siap urop besar.wahahahahha
walopon lirik dia dh ubah sikek sebab nama matrik dah tukar tapi lagu tetap sama.
meh aku share dengan ko lagu peberet aku yg telah mengalahkan lagu UIA dan jugak lagu in supremae dignitatis.hahaha


 
aku suka sangat part 'we are the torchbearers for the ummah guided by the quran and sunnah' tu sebab nanti belakang dia ade orang sambung.
dulu aku ngan member aku si wariz tuh la selalu nyanyi lagu nih.
bila aku nyanyi korus tuh kompem dia smbung yang belakang
lagi2 part yang 'quran and sunnah'. dia suka sangat part tu.
lepastu gelak2. bongek sangat dulu2. hahaha
rindu T_T
part yang dia tulis 'Foundation Centre of IIUM' tuh dulu kami nyanyi 'Matriculation Centre of IIUM'
tapi aku rasa lagu kat atas nih dia sebut matriculation centre walopon dia tulis foundation centre.

rindunya ya Allah.
daripada student bio science tukar kepada human sciences sebab minat yang melampau dekat psikologi.
MCHUSS kalo xsilap - kelab first aku join masa duk kat matrik. kelab ni untuk budak2 HS je.
bangga jd human sciences student walopon kena hadap bahasa arab.hahahaha
dulu xpuas ati apesal budak HS kena amik arab beriya. kos lain amik basic je kot.
sebab HS dengan Islamic Revealed Knowledge (IRK) tu dia sekali kot.
kalo kat main campus dia tulis IRKHS. islamic revealed knowledge and human sciences.
rindu sangat.
sangat!!
boleh x kalo aku nak balik waktu dulu? hahaha
dah sepuluh taon dah tinggalkan matrik.
rendu hoiii.tsk2
dulu aku xpaham apesal motto dia 'the gate of garden knowledge and virtue'
apesal 'gate' aje?
lepastu baru aku paham bila aku masuk UIA.
UIA <--- garden of knowledge and virtue.
kiranya matrik tu mcm baru selangkah kaki masok kat dalam. ke xsempat masok sbb gate aje? wakakakkakakakaka. 
tapi aku setaon sentengah je dekat garden of knowledge and virtue tuh.
lepastu terus pegi itali sambung study.makanya xde garden knowledge dah. tukar in supremae dignitatis pulak.hahaha
tapi aku xkan lupa dekat gate of garden knowledge and virtue tuh :)

triple ICE is ever our mission. aku xkan lupa.
integration, islamisation, internationalization, comprehensive excellence.

mciium, the gate of garden knowledge and virtue - sweet memories :)



*when your younger years strike back =.= *



fariznil ashraff.

No comments: