Thursday, May 21, 2015

seprais


sangatt!!
hahahahaha.
semalam aku dapat seprais yang boleh buat jantung aku  tecabut dari iskal.
dia cakap ari kamis *ari ni la* last dia kat opis.
aku tanye la apesal? nak benti keje ke? nak keje kat lain ke? tanak keje ke? muakakakakaka
sebab dia nih mane boleh kira XD
lepastu dia jawab, 'ahad ni kita g kelas skali naa?'
aku : nak ikot nak buat ape? baikla pegi opis *inesen xhengat*
dia : sape nak ikot? org dh masuk kelas la ari ahad ni.
aku : ???

wess dia nih tipu aku ke haa? bila masa dia apply?
apesal aku xtau? 
ahhh! aku tetap tanak pecaye.wakakakakaka
bongek laa.
buat mba buat ape la ish wess.
keje la hoiii. pokes kat logbook tuh dapatkan ir. tsk2
aku skang nih dalam keadaan memaksa diri untuk tidak pecaye walopom aku esaited sebenarnya.
wakkaakkakakakakakakaka
BILA KALA DIA APPLY????????
aku terasa dikhianati nih sbb dia sembunyikan dr aku.wakakakakakaka
aku nak menjawab ape nnt kalo abah tanye?
mestila abah pikir akulah penjenayah utama yg buat anak sulung beliau meninggalkan opis. kos kelaot terus plak tu dr yg asal.
aku xtau nak pikir ape.aku tunggu ahad ni je la.hahahaha

baideway, selamat masok sem baru untuk diri sendiri selepas mendropkan diri dengan jayanya sem lepas. aku mmg terer bab nih..masok la u mane2 pon drop itu pasti T__T
nak buat cemane kesihatan tidak mengizinkan.tapi skang bajeitam dh cas bateri enejaizer beliau dh.bertenaga sangat nak masok sem baru.hahahaha


pacik yang dalam kekompiusan tapi masih hot,
pariz aserap.
 
 

No comments: