Sunday, June 21, 2015

hari bapa

ari ni 21 aribulan jun. ari bapa katenya.
maka aku tentulah tergolong jugak didalam kalangan bapa2 yang hot diantara bapa2 yang ada.hee
taon ni dah masok enam taon aku begelar bapa
tiap2 taon anakanda beta xpenah miss bagi ucapan 'selamat hari bapa,dedi' beserta pelukan dan sioman wajib dekat dua2 belah pipi dedi.
aku hepi.
memandangkan skang bulan pose makanya xde pogrem sangat la dengan Muhammad hakim ari ni.
tapi ari bapa adalah ari wajib pacik bedeting dengan beliau.
semalam dia dh bgtau dh lepas dedi abis kelas nak ajak keluar.
mestila tiada bantahan di pihak dedi. *dedi kan suka bepoya2* muakakakakaka
balik kelas td lepas anta iskal aku pegi amik Muhammad hakim. dia dh tunggu dh
lepastu pegi jalan2 je la dh nak makan xboleh.wakakakakakaka
dah bosan bejalan2 aku round2 dengan keta plak.
lama sikek tu aku bentikan kete tepi taman.aku ingt nak keluar la lepak2 kat situ
aku baru bentikan kete xtutop enjin lagi, Muhammad hakim panggil.
'dedi....'
aku tgok dia.dia senyum. lepastu...
'thanks'
aku xsempat nak bepikir apa2 air mata aku kua dulu.hahahaha
bongek la dedi! mane hot macam tu.
tp aku xtau apesal aku rasa sedih. mcm tiba2 sgt.
tp aku senyum je. konon hot la tu smbil kua air mata smbil senyum XD
lepastu dia kate lagi sekali 'thanks for everything'
kali ni aku pandang depan je smbil air mata membasahi bumi.huakakakakaka
siot oke Muhammad hakim.
tp aku rasa dihargai :')
thank you. thank you so much.


walopon beliau dah 12 tahun. dh bujang dah pon
tapi kad hari bapa yang dilukis+diconteng oleh beliau xpenah miss bg kat dedi.
dia xbeli kad kat kedai tp dia lukis sendiri.dari dulu lagi.hahaha
sebab tu dia special.
berbeza sgt haa kad dulu dengan skang
dulu siap lukis org lidi. kretip sgt
pastu dulu tulis pakai krayon+pensel warna kalerful2 bagai.meriah mcm nak dipabali rase dia.wahahahahahaha
skang nih tulis pakai pen je. satu kaler je xde kalerful dh
anak dedi dah besar.hee
dedi sayang awak sangat2 Muhammad hakim.
dari enam taon lepas xpenah sekali pon buat dedi marah.
xpenah buat dedi megren.
xpenah lawan cakap dedi.
sangat mendengar kata.
dedi harap awak xberubah.


I love you so much,son.
the moment I made a decision to make u part of my life, I knew I wont regret it.
thanks so much for bein' my son.
I really love u and im proud to be ur father :)
my son is awesome!!! XD




and to all fathers out there, happy father's day!




p/s : dad, happy father's day. I love u so much. no one can replace u, my hero forever :')




hakim's daddy,
pariz aserap.

No comments: