Sunday, June 14, 2015

yu-gi-oh


untuk pengetahuan anak2 yugioh ini adalah anime peberet pacik masa zaman jahiliyah dolu2 dan masih lg menjadi peberet hingga ke hari ini.
dasar xsedar diri sangat. dah tua wess pariz aserap.
dulu mase tengok cite nih zaman sekolah kot. tsk2.
sape2 yang sezaman jahiliyah dengan aku mesti tau cite nih.
aku malas nak esplen pasal ape sebab nanti esplenayen aku buleh ganti wikipidea. huakakakakakakaka
oberdos hoii. tampo kang.

aku xde nawaitu pon nak becerita pasal anime peberet beta nih.
aku cuma nak menunjuk satu lukisan (?) yang dilukis oleh iskal.
mestila beliau yang lukis xkan aku kot??!!!!!
pensan la warga jalan sultanah kalau aku reti melukis.
wakakakakakakakakakka
setelah aku puas memaksa beliau akhirnya dengan TAK rela hati beliau lukis karekter peberet pacik.
time kasih encik ish.ailebiu XD

inilah dia hasil paksaan keras dari bajeitam.huakakakakakakaka.



aku kalo lukis mende nih aku rase makan taon kot tu pon xsiap2.
rambut aje pon dah tesekat di skala 5.huakakakaakakkaka
tapi...
orang suh lukis je apesal dia ada tulis2 bagai?
eh banyak cekadak plak parizaserap nih.
org dah lukis sila besuko ye. kang kalo komplen lebih2 kang tkot terkena tumbukan maut plak. mampos la pacik kalo mcm tu.
wkakakakakakkaka
tapi aku mmg suka anime nih. sebab tu kucen aku aku namekan beliau yugi.
ptotnya aku kaler bulu si yugi tuh kaler pink sikek mcm rambut yugioh tuh barula ade semangat pahlawan firaun.huakakakakakakaka

tapi aku lebih suka karekter yami/atem atau lebih dikenali sebagai yugi yang satu lagi yang duduk dalam millenium puzzle sebab dia lagi nampak hebak.
bila dia tukar posisi(?) dengan yugi aku lebih besemngat tengok.wahahahaha
ape2 pon time kaseh daniel iskal sebab sudi buang masa dan tenaga lukis mende takde pekdah nih.
esok2 aku nak buat kerahan tenaga lagi kat dia suh lukis kad peberet aku plak, dark magician.
arghh bedarah idung XD
dark magician semat gila kot. same hot dengan aku.
huakakakakakakaka
lempang nak x? nak x pariz aserap??

dah la aku nak op dah nak pegi joging plak.
esok aku ade midterm. hoyehh!!! itulah yang kita cari.
selamat maju jaya untuk diri sendiri.
harapnya senang la sebab aku xstdy lg nih.tsk2.

baiklah. pacik mengundur diri dulu.
sekian terima kasih.

 

saya yang sangat hot,
pariz aserap.

 

No comments: