Tuesday, August 25, 2015

envy you


tadi sementara aku tunggu anakanda mandi aku main sudoku
sudoku antara benda yang aku xsuka.wahahahha
tapi aku beli jugak buku dia.
mencabar minda kot kenala main sekali2 barulah otak jiniyes *dush! muka sndri*
encik mafia pon ade sekali dalam bilik. tunggu hakim jugak sebab dh janji nak kua berpoya2 beramai2.
bulan depan fir dengan beni dh balik florence jd kenala berpoya2 puas2 dulu walopon anak aku dh xlame nak upsr.wakakakakkakaka
jadah pangai dedi.

tapi aku bukan nak cite pasal kami berpoya2
macam biasa la aku punya mukaddimah selalu panjang macam mintak lempang.
muakakakakkakaka
tetengah aku duk conteng2 kt ketas lain duk pikir masalah sudoku tiba2 ada rasaksa jahat rampas pen kat tangan aku dengan rakusnya.
beliau tu aku xtau la memang hobi dia ke ape tp dia xkan amik pen atas meja.
yang kat tangan aku jugak yg beliau rembat.
aku malas nak layan aku buat xtau je la dah dia dh bising asik duk kate bosan je.
muhammad hakim mandi kalah pompuan wess.
lame gila kot.wakakakakakaka
lepas dapat pen terus beliau diam.
xlame lepastu dia baling kertas tu kat aku pastu dia pegi terjah katil
bersopan santun dan berbudi bahasa sangat kan pangai dia?
wakakakakakkakakaka
dan inilah hasilnya.

 
apesal dia selalu lukis cantik2 dekat ketas yang mcm ni?
belakang ketas tuh aku dh conteng2 nombor2 sudoku wess
lain kali bagitau boleh x kalau nak lukis cantik2, encik ish?
boleh aku bagi ketas cantik2 sikek letak dlm frame nnt.
wakakakakakakkakaka
siyes la aku jeles gila dengan dia.
pen 2 ringgit pon boleh kat beliau nih nmpak cantik gila.
aku kalo bedal pen 200 ringgit paling2 pon org lidi je aku mampu lukis.
huakakakakakakaka.

u r so talented bebeh.
i envy u.

tu je lah aku nak tulis arini.
nak gebang pasal lukisan orang lain je.
kalau lukisan sendiri aku takot orang lain pensan tgok.
wakakakakakka

sekian terima kasih.



aku masih hot,
pariz aserap.
 

No comments: