Wednesday, November 9, 2016

untitled

pariz aserap kembali bersiaran!
tapi aku xde cite best pon nak tulis. cite xbest yang banyak
cite ape lagi yang xbest cite kat opis la.wakkakakaka
lame menyepi pon tahap insap masih xmeningkat.
aku mcm biasa la bz dengan hal duniawi yang xsudah2
makin hari keja makin banyak la pulak. apesal ek? sape ade jawapan angkat tangan
November bulan yang sangat bz la bagi pacik.
keja banyak lepastu nak kena siapkan semua dulu sebelum aku becuti panjang bulan depan
2 minggu tu kira panjang la. aku balik Florence bulan depan nak settle hal kat sana plak. Nampak x mcm mane duniawi menyibukkan pacik?
tetiba salahkan duniawi. wahahahahhaha
ahh aku malas nak cakap pasal kerja.


sekarang adik perempuan aku ade kat rumah dengan anak dia
sebabnya zarith ada kursus kat Johor. kursus ke? ke ape mende tah dia bagitau
makanya farah atiqah balik kampong sebab xnak duk sorang kt kl
makanya jugak umah aku channel korea je la manjang sekarang.wkakakaka
dia nih xinsap lagi dengan korea. dah ade anak pon nak dera aku tgok korea jugak. tapi mcm biasa la aku kan memang pemenang award abam penyayang seumur hidup *lempang pp sndri* aku haruslah melayan je si parah nih.
tapi aku lebih suka layan anak dia sebenarnya daripada kena paksa layan korea.wkakakakakaka
pastu kemain beriya dia nangis kat aku mase tengok runningman sebab gary dah keluar.
aku pon layan jugak runningman kalo boring2. sedih la kot sebab dh lame dah 6 7 tahun sama2 tapi xde la sampai nangis
dia beriya haa nangis. mak aku ingat aku yang buat dia nangis. lagi merapu.
aku layankan je la tunggu dia abis nangis. dalam ati aku: tah2 dia nih nangis sebab rendu laki dia x? wakakakkakakaka


lepastu malam semalam aku xboleh tido. memang aku jarang tido malam tapi malam tadi aku ngantuk weh sebab penat sangat kot
aku baru nak pejam mata tiba2 boy panjat atas katil kuis2 muka aku
aku biarkan je aku pejam mata lagi tapi dia tampar2 muka aku dengan paw dia.
aku ingt dia lapar lagi so aku dengan malasnya turun dapur nak amik makanan dia. aku jarang bagi dia makan makanan kucing.kdg2 je tu pon aku bagi satu2 je sebab aku xsuka bau makanan dia busuk nnt rumah aku pon bau busuk.hahahaha. sbb biasa aku pegi umah org yg bela kucen memang selalu ada bau tu. bau friskies/whiskas/etc2 la. kucen pacik makan Nasik ye anak2. nasi lauk sup ikan sup ayam sup daging segala jnis sup la. hebak x kucen beta?wahahahahaha.
aku amik makanan kering dia satu aku bagi kt dia. dia xnak. sangkaan aku boy nih xbiasa sgt makan makanan kucen mesti dia nak ikan nih. aku pon try amik ikan sikit bagi kt dia. dia xmakan jugak. kesimpulannya beliau xlapar.


aku pon naik balik kt atas masuk bilik dramatik gila siap hempas badan kat katil konon penat sangat. terus je mata pejam. tapi tiba2 boy datang lagi kuis2 muka aku. aku dh cakap kt dia dedi penat nih nak tido jgn kacau tp dia kacau jugak. dia sondol(?)*apesal mcm xsenonoh ayat aku?* dahi dia kat muka aku. aku ingat dia sakit perut. aku turun katil masuk dlm bilik air kat pasir dia. dia ikot tapi dia xmasuk dalam litterbox pon so aku andaikan perut dia oke.wahahahaha
aku pon terjah katil lagi. boy ikut jugak. aku tido dia kuis2 tampar2 lagi muka aku. siap bejalan2 atas dedi oke. pijak muka aku siap. aku biarkan je. gasakla boy dedi nak tido. tapi...... T__T
dia memang xbagi aku tido wess. aku gosok2 dia dia stop kejap pastu aku terlelap dia terus tepuk2 muka aku lagi. kasihanilah dedi.
last2 aku mcm tu la dengan dia. layan2 kejap telelap pastu kena tepuk muka bangun pulak pastu telelap pulak. sampai sudah. adoila boy
aku rasa dia kekurangan kasih sayang la. kesian boy. jumaat nih kita berpoya2 ye. dedi bawak boy pegi meragut rumput oke.


esok kamis wess. bekobar2 semangat nak pegi keja sebab lusa dah jumaat
boleh RESTT! Nampak tekanan perasaan disitu.wakakakaka
dah la aku nak beristirehat plak. faktor usia adalah penyebab utama kena berehat secukupnya nih. taon depan dah 30 tahun wess. makin hot la pacik nnt.
tapi aku hepi je kerja banyak sebab at least aku tau aku xbazirkan umur aku buat mende xde pekdah. walopon stress di opis tapi aku rasa mcm kagum pulak dengan diri sendiri. oke yang nih mintak terajang berjemaah namanya nih.wakkakakakaka
sekarang nih aku telah menjadi lebih positip *konon la*
aku nak avoid semua drama2 swasta yang bleh buat life aku down
umor 30 nnt adalah masa untuk pokes future dengan lebih cemerlang gemilang dan terbilang oke pariz aserap.
so aku malas nak pikir menda2 yang xde pekdah yang buat aku rasa xbest ke ape ke.
makanya tayah berdrama bagai la dengan aku sebab aku malas nak layan. sekarang masa untuk capai life target sendiri.
chayok2 pariz aserap!


sekian sahaja dari pacik. ada masa nnt pacik tulis lagi.
semoga lepas nih aku ada banyak masa *harapan sgt*
dah la aku nak beristirehat dulu. semoga boy xkacau aku lagi malam nih


sekian terima kasih.


ma'assalamah wa ilalliqo'






saya yang hot,
bajeitam.



No comments: