Thursday, December 22, 2016

tajuk bebas



senang haa letak tajuk bebas. xyah nak pikir nak letak tajuk ape.
bila dah tajuk bebas tuh makanya paham2 la mestila entri nih becampur aduk nanti. aku dh tau sangat dah skill menulis-karangan aku nih mcm mana.wahahahaha
arini ari kames kejap lagi dah nak masuk jumaat opkos keceriaan beganda2
tambah pulak ahad cuti krismes. homaigod! 3 ari cuti
riang ria di hari raya namanya nih XD


oke sebelum aku mula merapu tak tentu hala meh aku nak bagitau satu perkara
perkara apa pacik? penting sangat ke ni? kena nervous x nih?
dah2 tayah besemangat waja sangat.
mestilah perkara yang TAK penting langsung.wakakakaka
aritu dah lama gila2 zaman aku sekolah lagi aku ada tengok satu cerita nih.
cite omputih la. best gila aku memang suka gila2 la cerita tu.
dia mcm komplikated sikit tp best sebab dia based on true story.
aku ingat lagi aku tengok masa aku 15 taon. baru pindah Malaysia time tuh
balik sekolah bukak tv2 ada cerita tu. tajuk dia yesterday's children.
lama gila dah wes. zaman2 sebelum aku kenal iskal oke. inesen lagi time tu XD
tu cerita lama tahun 2000 tapi best.
2 3 tahun lepastu aku try cari kot youtube sebab nak tgok lagi nih. tapi xde. xjumpa. aku try nak donlod2 tapi aku kan fail bab2 mcm nih. mmg xdapat dibantu dah. pemalas pon satu hal. wahahahaha
aku suka cari kat utube je sbb senang. tgok je.
bertahun2 jugak la aku cari cerita tu. xputus asa oke gigih gila cari kat utube
tapi dia xde yang full dia cuma macam tunjuk2 gambar lokasi je. aku suka kot lokasi dia. dia buat kat Ireland.
sampaila arini aku cari cerita tuh. gigih xhengat dunia pariz aserap nih.
pacik memang mcm ni,nak. dari umur 15 sekarang dh 29 sikit ari lg nak masuk 30 tapi tetap kental cari cite peberet aku.
dan akhirnya arini aku jumpa hoi!!!! kat utube oke. full movie pulak tu
hepi mcm nak nangis *oberdos*
tp aku xtengok lagi xsempat td. cuma aku save dekat 'add to watch later'
harapnya utube xremove la cite tuh. kalo x mau menangis air mata darah weh aku. bebelas taon cari baru jumpa kot. baru aplod taon nih.
terima kasih la sape yg aplod tuh *nangis teharu*


oke dah.simpan emosi tu dulu kejap lagi baru aku nak layan movie tuh.
sekarang nih meh berbalik kepada aktiviti harian pacik.
tapi aku xde ektibiti best pon la. nak ektibiti apenya memang tiap2 ari duk opis je. tu je lah ektibiti aku. hahahaha
2 ari lepas 20hb arijadi kal. tua dah haa kal. dh masuk 26 taon dh. ee tuanya.
tapi perangai mintak adiah dia masih xberubah. tsk2
tapi oke la sekarang dia dah ada kesedaran sivik sikit dah xmintak bmx dengan aku sebab dia kate xde masa sangat nak main bmx sekarang
sangat bekerjaya la ayat kal. pekerja cemerlang nih bukan macam abang dia*ampon ish*
lepastu dia mintak aku belanja dia seoul garden lagi
kemain kan kal? tapi aku pegi jugak kat sana sebab aku kan baik hati dan pemurah dan penyayang. mana sampai ati nak sia2kan permintaan kal
*hantuk kepala dekat dinding laju2*
geli oke ayat ko pacik.
demi birthday boi aku rela je la. dia nih xselalu paw aku sangat tapi bila dia paw boleh gugur jugak la rambut aku. wkakakakaka
baik abang dia pulak yg paw. kepsi je tiap2 ari. senang keja aku XD
dan beta pegi ke seoul garden tersebut adalah besama rombongan cik kiah. family aku + family dia.
kemain sebut family dia. 4 orang je pon hoi. umi abah iskal haikal.hahahaa
tapi family aku ramai la. kak long satu family ada. farah dgn zarith pon ada.
Nampak x mcm mana dasatnya keguguran rambut pacik pada malam itu?wakakakakaka
tapi aku rasa seoul garden tu cekik darah la. mahal melampau hoi
dah la malam harga lain yang lagi mahal.
lepasni kalo aku bawak budak2 nih aku nak kate semua student la. baru dapat diskaun sikit. muka masing2 pon baru nam belas kan bak kate iskal XD
yang ni boleh muntah Jemaah wess
tapi oke la sebab semua orang ada makanya aku adalah tesangat hepi.
duit boleh cari,nak. tapi pemeli xde ganti tau. *tiba2 sangat ceramah*


31hb nnt arijadi iskal pulak. jangan dia mintak pelik2 dah la.
kena bekhen nanti baru tau nak insap.
sekarang meh kita pikir masa depan pulak. kemain ayat ko.
taon depan aku dah masuk 30 weh. rasa mcm hot gila la pulak.hihik
3 series oi. eksaited pulak rasa. anak aku pon dah nak masuk tingkatan 2.
kejap je masa berlalu dah besar anak dedi.
dah ada crush wess ko ape tau. wahahahahaha
sebenarnya bukan crush yang mcm dia suka jatuh cinta tuh tp aku selalu menganjing dia. mula2 dia beriya kate 'dedi, bukanla..' 'dedi, bukan mcm tu la..' 'dedi nih...'
lama2 dia dah malas nak layan la aku rasa. he's so done with me.wahahahahahaha
dia selalu cerita pasal clasmet dia yang sorang nih. sebab budak tu budak pandai katenya.
dalam kelas mcm selalu besaing dengan dia la. so dia selalu la cerita kat aku pasal budak pompuan tu.
dia cerita biasa2 je pon tapi ko paham sendiri la perangai dedi dia nih kan mcm ala2 syaitonirrojim.wahahaahaha
kadang2 bila amik dia balik sekolah kan ramai budak2 baru keluar pagar, so aku tanye dia 'dalam ramai2 nih ada x menantu dedi?'
dia malas nak layan dia gelak je.
kemain sangat dedi tanye2 nanti kalo hakim ada awek betol baru tau nak nangis bawah katil.


lepastu tadi aku begaduh sikek dengan iskal.hahahaha
hidup tanpa begaduh dengan beliau adalah tidak indah,nak.
wakakakakakaka
kepala hotak ko pariz aserap.
dia badmud arini sebab stress banyak keje nak kena siapkan arini jugak
xaci betul. time dia banyak keje boleh plak badmud.
kalo aku banyak keje xde mud nak becakap dia marah pulak. sekeh pale nak?
aku malas nak layan la org tengah badmud so aku diam je la.
eh dia marah pulak sebab aku xbecakap dengan dia.
sawan ke ape? lepastu apa lagi begaduh la.
walopon dh nak masuk 30 tapi....... sila sambung sendiri.
last2 aku ignore je. nak marah sangat kan? haa marah sorang2 sana. aku malas layan.
tau2 pukol 4 tecongok kat opis aku. macam biasa la taktik orang bersalah kan mestila datang dengan muka tesengih xnampak mata dan terus hulur makanan depan muka aku sambil kate sori.
dan aku dengan saksesnya tewas dengan taktik tersebut.wakakakakakaka
adoila iskal.


sekarang dah pukol 11 setengah makanya aku harus op la sebab aku dah janji dengan iskal nak pegi umah dia malam nih.
esok ada agenda ape tah dia dah plan. dia nih boleh jadi PA aku tau
sume jadual aku dihari minggu dah tersedia tanpa pengetahuan aku.wahahaha
ada masa nnt aku tulis lagi. atau lebih tepatnya kalau rajin aku tulis lg XD
dah la aku nak bergerak-gerak khas dulu. nnt lambat kang aku jugak yang kena dengar dia membebel.hahaha




sekian terima kasih.




pariz aserap.





No comments: