Sunday, January 1, 2017

2017.



"2017.
unofficially 30 y.o already. good start to 2017 I'd say? :)
I'm turning over a new leaf. no more regrets no turning back.
I'm moving forward! past is past.
let's get the ball rolling!


p/s: anak dedi dah masuk tingkatan dua ^_^ "




statement di atas adalah aku copy paste je dari status pesbuk sebab aku kan pemalas tahap bapak dewa nak memerah otak.
pemalas tapi nak jugak tulis kat sini.
ini name dia ape anak2?
namanya gedik nak mampos XD


tahun baru bagi aku xde apa yang special pon melainkan umo meningkat
yang tu bagi efek besar dekat pariz aserap. harapnya lebih semenggah la bila dah masuk umo 30 taon nih.
dan aku adalah bekerja pada tahun baru.
Kedah xamik oi cuti new year. tsk2
minggu lepas kemain eksen sangat kan cuti 3 ari? wahahahaha


macam biasa la aku mane penah ada azam tahun baru.
makanya taon ni kita redah je semua
mane peluang ada depan mata ko sapu je pacik.
xpayah nak berazam sangat sebab kalo berazam pon aku xbuat jugak
dasar xde disiplin diri! wahahahahaha


makanya selamat tahun baru diucapkan kepada sedara serta sedari setahun hanya sekali....eh ternyanyi pulak.haha
yang penting to live your life to the fullest.
mane2 yang buat ko down ke yang menghalang ko untuk terus kehadapan ke atau ada drama2 swasta lain lagi sila buang jauh2.
sekarang zaman untuk stay positip je ye anak2.
cewah dah masuk 30 terus nak ceramah bagai. boleh blah ye. hahaha




dan untuk pariz aserap,
no turning back. run for your future!




goodbye 2016.




30 year-old-daddy-and-still-hot, XD
pariz aserap.

No comments: