Tuesday, March 14, 2017

alkisah di ofis beta

salam sejahtera anak2 sekalian alam semesta.
setelah beberapa minggu akhirnya bajeitam kembali lagi!!!
rendu tak? rendu tak? hahahaha
minggu depan dah start cuti sekolah makanya minggu ni kena siapkan segala macam kerja la kat opis
sebabnya cuti sekolah dah plan nak pegi sabah bah
dari taon lepas plan makanya kena la pegi tapi firdie aserap macam biasa la kena balik awal sebab xboleh cuti lama
macam mana la aku boleh encourage dia suruh jadi doktor haa??? macam mana????!! *begegar rumah*
ko tanya sape pakcik?sila tanya diri sendiri oke!
xpe fir kata dia hepi dengan kerja dia.
tapi abam yg xberapa nak hepi nih fir sebab xboleh berpoya lama2 dengan adik sayam.wahahaha
abam awak memang xboleh nak insap dah bab mcm nih. tsk2

sekarang nih kan kat opis aku ada bebudak intern

ada dua orang. sorang laki sorang pompuan
yang laki nih dalam kategori hensem la kot. kalo aku kata ensem tu rasanya ensem la *kot* sebab aku jarang puji lelaki ensem nih. biasanya aku puji diri sendiri je hot.wakakkakakaka. 
pariz aserap nih nampak gayanya macam mintak dilempang bejemaah je nih XD
oke. siriyes2.
lepastu yang aku pening kepala sekarang nih tiba2 ramai pulak bebudak perempuan datang dari unit mana tah duk lepak2 kat unit aku.
amboi! miang kemain kan ko?  
dah kena halau baru nak balik unit masing2
hari2 wess datang lepak2. saje nak round2 management unit, katanya.
wakluuu! kata aku. wkakakakakakka
tapi aku xde la kata depan dorang. 
mengganggu hoi. orang nak buat keje ko sibuk nak lepak2 nak ngorat2
tau la management unit paling ramai lelaki2 hensem dan HOT! *mintak penampo* XD
aku terus je kuarkan arahan suruh tutup balik pintu depan tuh.
sebelum nih memang selalu tutup tapi sebab ada budak praktikal aku suruh bukak je la sebab dorang xboleh nak thumbprint.
tapi aku dah bagi kad dekat budak bedua tu tadi. senang sikit.
unit2 lain nak masuk kena tekan bell dulu baru bukak
kalo nampak muka bebudak nih senang tayah bukak terus.
padan muka.wakkakakaka
jahatnya aku!
budak laki nih dah la jenis frenly gila hoi perangai dia ya allah xhempuk yang hamat
perangai dia buat aku terus teringat dekat daniel haikal T_T begitulah beliau ye anak2.
boleh la nak jadi pelawak pon dalam opis nih. ada jugak penghibur hati bebudak nih
sebab tu aku malas nak melayan sangat dia merapu2 sebab aku dah ada dua orang wess yang boleh buat aku migrain.
dua orang pon dah cukup buat pacik darah tinggi,nak.wakakakaka
tapi so far dia xde masalah.
aku xkesah dia nak xhempuk ke nak ape benda ke as long as dia oke boleh buat keje.
tapi dia rajin. yang budak perempuan tu pon rajin. datang kerja ontime. ailoike!!
makanya pacik senang hati la dapat budak berdua nih praktikal kat sini
tadi ada lagi orang datang kat unit aku tapi aku dah suruh kak chah bagitau dorang kalau xde keje dilarang melepak2 sesuka ati ko ye kat sini.
ini unit aku jadi sukati aku la kan nak keluarkan arahan mcm tu? ha ha ha 
simpan sikit perangai miang awak tu oke!

dah pukul lima aku kena solat asar dulu sebab kejap lagi nak cabut

arini aku nak cabut awal sebab ada hal *la sangat* wahahahaha
aku janji nak keluar dengan iskal kejap lagi dia nak pegi mana tah
alang2 free xde keje nih boleh la balik awal pon.
esok2 belum tentu boleh hoii.
makanya sila rebut peluang keemasan yang ada.hahaha
keemasan waklu!
okela aku nak solat dulu nnt lambat kang aku jugak yang kene hadap muka masam iskal.
ampon ish! XD

nanti ada masa aku tulis lagi.

sila jangan rendu aku tau.
dan jangan risau aku masih dan tetap hot walopon dah lama xmenulis kat sini *kaetan??* wkakakakaka

sekian  terima kasih.


ma'assalamah wa ilalliqo'



*eh aku dah penim la nak ejas tulisan tapi xdapat2.ketegaq hoii. ko redho je la baca tulisan mcm nih nnt ada masa aku ejas balik*

selamanya hot,

pariz aserap.

No comments: