Thursday, February 8, 2018

when my bae calls me gorgeous XP




and you are stunningly pretty and cute,boo  ;)

actually dah dua hari dah benda nih tapi sebab aku bz yang melampau2 yang menyebabkan aku kemalasan tahap hokage nak bukak belog makanya arini pon boleh ah. disebabkan napsu nak riak dan menunjuk2 benda  ni berapi2  tidak dapat dibendung lagi makanya pacik gagahkan diri jua update belog malam nih semata2 nak menunjuk aku adalah gorgeous!! wakakakakaa

oke, itu saja dari pacik. malam nih tanak tulis panjang sebab aku letih yang amat. ya allah tak tau rasa apa. oh lupa nak bagitau aku dah masuk ofis 1hb februari aritu dan sekarang adalah bz tahap tertinggi dan paling agung. xlarat weh nak merapu panjang2 aku nak merehatkan diri dulu.arini siriyes bz sampai nak pensan.
dah la tadi tunggu payment masuk tiba2 tak masuk. jangan main2 boleh x? aku dah la penat exhausted tired dan yang sama waktu dengannya la. terkejar2 pegi bank la pegi sana la sini la. pukul 3 setengah weh baru semayang zohor. sape ajar kau haa pariz aserap?tapi siriyes tak sempat nak celah kot mane2 dah. astaghfirhullah. duniawi semata2 nih. sedih gila hidup pariz aserap arini. baru nak rest kejap nak lunch dengan tenang tiba2 dapat kol terus berlari basuh tangan basuh mulut berkejar keluar ofis pegi bank. baru makan 2 suap weh T_T
pukul 7 pulak baru jumpa nasi. huhuhu
bila letih macam biasa la semput tuh tiba2 macam bagi hint nak menziarah.
sila jangan! 

ahh malas la nak tulis dah aku nak pegi rest pulak nanti bila dah oke sikit tak bz aku tulis lagi. 
seb baek marka panggil gorgeous bersemangat la 2 persen nak buat keje.wakakakaka.
oke la weh ada masa aku tulis lagi. sekarang nih aku bg can kau nak rindu aku sbb aku taktau bila pulak boleh update kat belog nih nnt.hahaha
baibai.izinkan pacik berehat. almaklumlah orang tua dah lapan puluh taon.waahahha

sekian terima kasih.


walaupon penat tapi tetap hot dan gorgeous XD,
pariz aserap

No comments: