Thursday, November 8, 2012

budak melayu


semalam aku dengan firdie pergi sepital jemput si beni tu balik
mak ayah dia pon ade sekali..
sbb dia kene operate sikek ade masalah dalaman..hahaha
tapi xseyes pon cume kene stay 3 4 ari kat sana..
semalam masa on the way nak smpai sepital aku nampak sorang pompuan..
sebelah dia ada sorang laki kulit hitam
kemain lagi peloksiom2 kan depan aku yang bawah umur ni..hahahaha
tapi aku pelek la sebab 2 ari lepas masa aku nak naik tren pon aku nampak pompan ni jugak kat tren stesen tu..tapi pelok2 dengan laki lain
aku ingt la muka dia sbb masa mula2 aku tgok dia aku dah tau dia orang asia..
cuma aku xtau dia dari mana cuma muka dia mmg asian la kan
tapi semalam firdie bagitau aku budak tu budak same u dengan dia
budak melayu =.='
tekejut aku..huhuhu
fir siap sebut name dia lagi..haha
tp aku lagi tekejut bila fir kate budak tu kategori jual tubuh dekat lelaki.huhuhu
budak melayu wess..
mak ayah anta pegi blaja jauh2 sbb nak suruh cerah masa depan
tapi??

kalo ko xkesian kat diri sndri pon kesian la kat parents tuh
buat mende mcm tu blakang mereka kalau mereka tau ape perasaan mereka?
pikir sikit la kot maruah mak ayah maruah keluarga
sedih la wess bile pikir..
mak ayah dia kat umah mesti tengah pikir anak duk study kat sini
tapi anak??
kenape la perlu buat mcm tu?
mcm tu ke nak balas jasa mereka?
aku xpaham la ape budak tu pikir..
mmg la ko muda lagi..nak enjoy2 tp perlu ke mcm tu?
perlu ke smpai jual tubuh dekat org?
kenape nak abuse diri  sendiri?

aku harap sangat la nnt beliau tu insap
xde buat mcm tu dah..
kalo nak buat ape2 pikir dulu keluarga kat mesia sana
pikir balik harapan yang mereka letak dekat kita..
aku emosi dah ni..hahahaha
seyes la kalo bende ni xlibatkan keluarga aku xkisah kot
sebab aku tau nanti kalau jadi ape2 memang keluarga yang susah
xboleh pikir ke mende senang mcm tu pon?
dah dpt sambung blaja kat sini kire ko otak bijak la kan?
kenape xgune otak yg bijak tu untuk berpikir mende mcm ni?
cube sekali ko letak diri ko dekat tempat mak ayah ko..
cube pikir apa perasaan dia kalau dia tahu mende ni? T__T
tah la wess..aku xpaham..haha

bile tgok budak2 sekarang ni makin advance2 aku plak yang takot..hahaha
mane xtakotnye, aku pon ade anak jugak sorang
nanti akan datang mcm mane la keadaan..
harapnye muhammad hakim akan terus jadi budak yang baik..ameen
dedi hidup bukannya menongkat langit, nak kena bagitau setiap masa benda apa yang boleh apa yang x..
harapnya nanti bila dh besar dah boleh berpikir sendiri apa yang betol apa yang salah..:)

aku harap sangat budak pompuan tu berubah..
aku bukan nak mandai2 nasehat org tp tu sebagai peringatan kat diri sendiri jugak..
may Allah bless us..

sebelom aku emosi dengan lebih dasat baik aku op dulu..hahaha
baje itam kalo emosi bleh tebalek umah. XD
papaiii..arrivederla..ciao



No comments: