Wednesday, February 6, 2013

lagu peberet muhammad hakim



setelah sekian lame dedi mencari akhirnya tau jugak tajuk lagu ni..
wahhaahahahaha
gigih oke aku nak tau tajuk lagu ni dan sape penyanyi dia..

mase mula2 dengar lagu ni kat suria.fm la..
aku tade la dengar suria.fm tu manjang..
bila masok kete denga la..kalo tuka cenel laen nanti masok kete balik tau2 dah tuka suria.fm balik dah..aku tau dh la keje sape tu..wkakakakaka
*xbleh sebut nama nnt dia dtg..dia dh ade akaun kt blog ni..bahaya*
muakakakakakakakaka...
lagu ni aku selalu jugak denga aritu tapi tunggu dj betugas sebut nama penyanyi dengan tajuk lagu ni sampai sudah dia xsebut..

muhammad hakim suka gila lagu ni..
dia kdg2 asik nyanyi je mane yg dia ingat
dia ade tnye aku jugak aritu sape nyanyi lagu ni..
tapi jawapan adalah mengecewakan..
"dedi pon xtau nanti dedi cari"
pastu aku bekobar2 cari aritu tapi xjumpa wess
aku siap taep lirik kat google ag..
tetapi tetap menemui jalan buntu oke..whahahaha..

pastu baru je td aku setat try search balik..
tiba2 teringat kan..
sebab denga hakim nyanyi..
akhirnyaa jumpa jugak..muahahahahaha..
best wess lagu dia..
meh denga sikek..hihik..





tajuk dia "don't forget Allah",nama penyanyi dia farid sanullah
org australia rasanya..
sore dia best.
tadi aku kate aku tingat nak cari lagu ni  sebab muhammad hakim nyanyi kan..
sebenarnya dia nyanyi sebab dia tuju kat aku sebaris lirik tu..:)
tadi masa aku balik keje lapar mcm hape je..terus serang kat meja makan sbb xkua lunch td bnyak keje kene buat....
lepas makan tu aku lepak dulu kt ruang tamu..hakim pon ada
pastu aku cakap sorang2 je masa tu..
"ahh kenyangnye" *dah makan mmg la kenyang kan?*

pastu tiba2 dia nyanyi lagu ni la..
"then u forget to say thank you Allah"
pastu dia tengok aku..:)
aku paham maksud dia..aku ckap kat dia, "you're rite..i forgot :) "
dia sengeh2 je..

bagi aku, xpe wess kalo dia nak tego aku..
sebab kadg2 org dewasa xsemestinya betol..
at least dia ingatkan aku  supaya bersyukur..

thank you,son.. :)
i love you so much..


from: dedi ^__^





No comments: