Wednesday, April 10, 2013

it's a girl!!!


semalam dalam kol 9 lebih kot mom tepon..
aku kalo tengok name mom naik je kat tepon mesti aku sengeh sorang2 dulu..
sebabnye skang ni dia asik tepon aku..pagi2 kol 2, 3 plak tu..
aku anggap tu peberet baru dia..wkakakakaka
semalam dia tepon awal..waktu itali awal la..
waktu mesia dh pagi *see?dia suke waktu pagi XD*

tapi semalam tepon sebab nak bagitau akak sayam beta dah selamat bersalin..
aku xsempat tanya lagi pompuan ke laki, mom dh esaited dulu bagitau pompuan
hoyehhh!!! akhirnyaa kan??
dapat jugak pompan..
makanya kumpulan kru tu tade tambah geng sebab adek dia pompan..wkakakakakka
kalo laki jugak aku rase botak la kepala kak long empat2 laki..hihik

xsabarrr2!! nak tengok bebii...nak tgok bebiiii!!!! *sawan*
tapi lagi aku xsabar nak tengok pangai abg2 bebi tu cemane dapat adek baru..
pompuan plak tu..
bestnya bebi ade ramai bodigad xmakan saman
wakakakakakaka..

alhamdulillah semua selamat dah..
aku kol kak long td dia ceria gila sore..hepi wess
lame dh dia ngan abg long tunggu anak pompuan..
haa skang dh dapat..
makanya tahniahh la dekat peruz atirah..hee

tapi xdpt kua wad lg bebi kene tahan dulu dia kate sebab denyut jantung dia laju..lemas kot..
tapi kak long kate xde ape masalah pon..nanti2 bleh discaj la..

masalahnye skang nih, bile nak mengundi wehh??? *tibe2 lari topik*
sebabnye beta mau balik mesia okeee!!
dah homesick like hell *bak kate omputeh*
rendu mom..rendu dad..rendu hakim..rendu iskal..rendu boy..rendu maksom..rendu umi..rendu abah..rendu sume warga jalan sultanah wessss..
renduuuuuu2!!!
sangat omsik..sangattt2!!!

*xsabar nak tengok bebi..hihik*

sekian time kaseh..




makhluk-asing-paling-hot,
baje itam XD





No comments: