Saturday, March 23, 2013

suka sangat2!



beta suka gila lagu ni..hahahaha..
best gile wess buat aku rasa mcm nak menari aje..
pastu tepuk2 tangan mcm dia buat tu..hihik..
seyes, ni lagu adam lambert yang aku paling suka..
mula2 denga lagu ni aritu aku tenganga sambil mata tengok je skrin..
sebabnye lagu ni mcm asik sambung2 terus menerus aje..
aku tunggu bila nak ade gap nih..huakakakakakakkaka

honestly, adam lambert ni antara satu daripada artis2 yang boleh nyanyi live dengan sangatttttt2 bagus..
aku suke denga dia punya live daripada yang record..
sebab sora dia live lg best drp yang recording tu..hee
aku suke sore dia..sore dia best xbleh tipu..

apa2 pon aku memang suka gila lagu nih..
paling aku suka masa dia sebut
"i dont need no gps to show me where to go but i can turn into the north pole and show u what is cold" *lebih kurang la*
xtau apsal tp aku suka part tu..hahaha..
itu aje aku nak bagitau pon..sekian time kaseh..hihik

moh kite layan trespassing sampai pensan..zaSss~


No comments: