Wednesday, August 27, 2014

nebes


tiba jugak pacik akhirnya di tanah tumpahnya darahku setelah lama berpoya2 di florence.
tapi berpoya2 sorang2 xbest.tsk2
sebab tu aku terus balik lepas sume hal settle
sebab aku jeles nnt meke berpoya2 ramai2 kt sini tanpa aku yang hot nih. muakakakakakakka
xsedar diri sangat stetmen.

lagi bape ari nak masok september.
dupdapdupdap.
dah xlame nak jadi student balik.
walopon penim tengok course2 yang sudah diregister, tapi nak buat cemane kan?
gasak aje la.
dah gatal sangat nak sambung kan pacik?
makanya, pacik fighting!!! *pensan*
nebes plak rasenya nak study balik. nebes mcm mula2 nak masok tadika aje rase dia. huakakakakakkakaa
yang ini memang xsedar diri nih XD
tadika wakluu. dah xlama pon nak masok 27 taon.
sila la ade kesedaran sivik sikek ye pariz aserap.tsk2

harap2 semua bejalan dengan lancar la.
aku hampir2 nak drop sem aritu atas sebab2 yang dirasiakan.
tapi alhamdulillah skang sume dah oke.
bab drop2 nih aku mmg terer la. dari uia sampai la pisa pacik mmg xpenah miss bab drop2 nih.wkakakakakakaka
tapi skang aku rasa nebes plak rasenya nak stat sem baru.
but one thing for sure, never give up and work harder.
student life must be so much fun and stress.
chayok2 pariz aserap!!

xbestnya pikir pasal nih. wahahahaha
baki lagi beberapa ari nih, meh lah muhammad hakim teman dedi berpoya2 dulu.
dedi nih xtau la nak jadi ape. dalam otak asik nak bepoya2 je.
rosak akhlak betul.
muakakakakakakakkaaka.
tapi arini aku penim kepala sikek.
bukan sebab jetlag tapi sebab ade malaun mane tah yang duk hembus asap rokok kat depan aku tadi.
astagaaaa.
aku amik yang orang sembur nyamuk tuh kang fogging depan muke ko baru tau ape jadi.
wakakakakakakakaka
syaiton sangat kalau mcm tuh.
tapi aku mmg xboleh bau asap. cepat sangat semput dengan sakit kepala.
xtau la kot mane sedap sangat isap rokok.
aku dah lama nak tau apa motip sebenar org isap rokok.
iskal kate dulu masa dia 15 taon dia penah try isap rokok.
sempat la isap seminggu. dalam seminggu tu sume jenis rokok dia try tapi xde satu pon yang best katanya. atau lebih tepat lagi dia kata "xde satu pon yang lagi sedap dr ayam goreng" 
time kaseh ayam goreng!!! jasamu dikenang. wakkakakakakaka.
pastu smpai skang xisap2.
seb baek xisap dah kalau x aku la org petama yang sumbat dengan kotak2 rokok sekali dalam mulut dia. haa nak sangat kan. wahahhahaha
kesimpulannya skang nih pacik adalah penim.
aku siyes xboleh bau asap. naseb baek pemeli aku xde sorang pon yang merokok.
ailebiuuuuuu! hee

merokok membahayakan kesihatan *iklan sampingan*

aku nak op nak kuar plak amik encik mafia.
dah tepon2 dah tnya nak lunch kol bape.
dia nih kalo pukol 11 pon dah boleh dah lunch.wkakakakakakaka
ampon bebeh.
aku nak kua plak la.
sesungguhnya duk kat umah adalah sangat bosam tahap gaban z tebelah dua.
wahahahahahha.
sila berenti merapu!

sekian time kasih.
 
 
 selamat makan tengah ari sumorang.
 

saya sangat hot,
pariz aserap.

2 comments:

AMD said...

aalahh bos..bestnya nk sambung ngaji.tahniah bos..bestnyaaaaa

baje itam said...

dia punya stress nnt lg best cik.hahahaha