Wednesday, October 8, 2014

hobi baru encik ish



tadi masa last class aku dapat meset dari iskal.
lebih kurang mcm ni la meset dia, 'lepas kelas nnt dtg amik ish kt opis ek?'
sesedap rasa sangat kan maen oder suh amik.wahahahahaha
memandangkan aku xbape pokes sangat last class tadi *sengeh* makanya aku merajenkan diri la maen meset dengan beliau.


aku : bawak kete kan? balik la sndri :P
dia :alaa nnt suh kal la bwak balik
aku : apesal? nak pegi mane?
dia : detim la.hehe
aku :kita bedua je ke?
dia : xla. ade la lagi sorang.
aku : sape? <----inesen nk mampos tanye.
dia : setan la. kan kalo bedua mesti ade org ketiga kan? wahaahahaha
aku : bodo!


huakakakakakakakakakakakakakakaka.
aku siriyes oke! ingatkan hekal nak ikot ke nak suh amik anak aku ke.
tapi jawapan beliau menyakitkan ati beta.wuwuwu
tapi aku gelak jugak at the same time.
sebab aku xespek dia jawab mcm tuh
mangkok oii iskal.
aku asik tunduk2 je dalam kelas sbb nak kaber senyum.pastu tgn tutop mulut smbil pretend pokes lecturer kt depan
tapi hakikatnya aku rasa nak terebam pegi opis iskal nak tumbok2 muka dia.wkakakakakakakakaka
apelah dosa aku kena dengan beliau ari nih T__T
xpegi amik kang baru tau nanges hentak2 kaki kat opis.


kol 5 aku sampai kt opis, dia dh tunggu kat bawah dh.
dia masok kete aku terus tnye, 'manenya org ketiga kate nak ikot skali?'
wahahahahahaha
terus aje dia gelak bedekah sampai keluar air mata.
keji sangat pangai beliau.tsk2
dah la org tnye nak pegi mane xbagitau. bagi direction je.
jalan stret, belok kanan, belok kiri, bla3....
aku redah aje la.
pastu sampai la kat satu kedai nih. aku tnye dia nak pegi kedai nih ke?
dia angguk.
'jom la masok kt dalam'
aku tengok je la. kot2 salah kedai ke ape.
tapi betol la tu kot sbb dia esaited je merayau dalam kedai tu.hahahaha


kedai apekah itu anak2?
itu adelah kedai ikan laga. WAKAKAKAKAKAKAKAKA
sejak bila awak beminat dengan minatam tesebut encik ish?
aku xtau la dia mengigau ke dapat mimpi ngeri ke ape tp dia nak bela ikan laga oiii.wahahaahahahaha
adoila iskal.
boleh kena heart attack aku mcm nih. somel gila haa pangai siap tanak bgtau lg nak pegi kt mane.
rupanya detim kt kedai ikan laga XD
besemngat waja nak beli kat aku sepasang.
mintak maap bebeh. parizaserap xbeminat dengan minatam didalam air.
xreti nak jaga pon ye jugak. kang mati kang cemane?
leceh kot kena tuka2 air kan?
tp aku lebih kepada bimbang la ikan laga tuh nnt jadi mangsa cakar2 si boy tuh.
makanya, nehi bhaiyya.hee


dan sekarang dalam bilik beliau ade empat ekor ikan laga.
ai ripit, empat! XD
kemaen kalerful bagai ijau biru merah kunin.
esaited gila dia ade ikan laga.
lepasni sape2 nak bg adiah kt beliau sila bg ikan laga ye mesti dia syg ko bnyak laot.
dah ade ikan laga sila jangan lupakan parizaserap ye encik ish. nnt parizaserap nanges bawah katil sorang2.wakakakakakakakka
aku shock xilang lg ni wess.
dapat hidayah ke ape iskal sebenarnya nih?
tiba2 sangat nak bela ikan laga.
xmudah ye anak2 beliau nak bela2 minatam nih.
tapi cantik la balang2 kaca tuh.letak kat mana2 pon nmpak cntik.
sebab ade batu2 warna warni kot.
jangan nnt dia pegi angkot akuarium yang gedabak besar tuh letak dlm bilik dh la. mampos aku sesak napas tgok nnt.wakakakakakakaka


tapi oke la. at least dia ade hobi yang normal *ayat apekah?*
normal la kan bela ikan laga?
dulu kalo aku tnya dia mesti dia kate nak bela kuda letak kat belakang umah.wakakakakaka
xkesian ke kat kuda kalo duk belakang umah xde kandang ish?
dia ni asal boleh je.tsk2
semoga berbahagia la dgn ikan2 laga tesebut. esok2 kita pegi beli lagi ek?


aku nak op dulu la.
sume orang dah tido makanya tibalah masa untuk beta stay up buat esaimen2 dan jugak repot.
esok tade kelas. sorgaaaaa!
sekian saja bebelan pacik. semoga ketemu lagi yuk *bantai je*
dengan ini beta mengundur diri dulu.
papaii


maassalamah wa ilalliqo'






saya-orang-matahari *sgt hot XD*,
pariz aserap.



No comments: