Thursday, October 16, 2014

kesengalan kemelandaan



boleh jahanam bahase melayu dapat kat pariz aserap.
mau esok dewan bahasa pustaka saman aku.hahahaha.
oh baideway dah lama pacik xmerapu2 meroyan kat sini.
anak2 dah rendu pacik x? muakakakakakaka
boleh jalan la ye pacik. tade sape rendu okee!
orang lain lega kalo pacik nih xmerapu.wakakakakakkaka


arini pale aku weng sikek xtau pasal ape
masok air ke ape la?
tapi aku macam blur banyak arini.
baca buku2 pon rilek je aku tuka ayat.
baca cuaca pegi bantai sebut camca. camca ape la pariz aserap???
ko nak sukat ape?wakakakakakka
selasa aku sebut selesai.
paling xboleh blah 'kering' aku pegi jaoh kelaot sampai sebut keris. T__T
keris taming sari ke? pacik nak jadi hang tuah ke pacik? tsk2


paling sengal sampai aku rasa nak tumbok muka sendiri bila mak aku suh kunci pintu kejap tadi.
inesen je pegi kat pintu pastu tangan otometik amik kunci kete kat tempat kunci tepi dinding tuh.
aku keluar oke! tuan2 dan puan.
siap bukak pintu kete idupkan enjin lepastu dah tukar gear D terus pikir ,"eh nak pegi mane ni ek?"
T_________________________T
mom suh ko kunci pintu umah je pariz aserap oiii.
merapu gila smpai idupkan enjin kete.
huakakakakakakakakakakakakaka
aku xtau la wess apesal teruk sampai mcm tu sekali.
rasanya sebab dah terbiasa kot kalo pegi pintu tuh opkos nak kua kan? so otometik la capai kunci kete.
tapi...... =.='
kesian dekat diri sendiri.
baje itam kekurangan bateri energizer ke ape nih sampai luar alam tahap gaban z tebelah dua nih.wahahahahahaha
makin tua makin menjadi2 pangai.
redho je la sape2 yg kena hadap pangai aku arini.wakakakakakakakakaka


ke nih efek esaimen+repot+kuiz yang mencurah2 hingga ke ladang kokorunch?
tapi esok jumaat.hihiks
pegangan idup pariz aserap adalah, apabila ari jumaat segala kerja haruslah dilupakan.wakakakakakakaka
pegangan idup xboleh blah.
tumbok kang pacik nih.
taon depan umo dah 28 tapi perangai astaga!!
bila la pariz aserap nak berubah ke arah yang lebih semenggah sikek hah?
bilaa????
sape nak jawab angkat kaki. wakakakakakakakaka


baeklah ko op pacik daripada merapu tah ape2.
sedeh sangat gayanya.wahahahahah
dah la baik aku pegi buat esaimen yang mcm gunung eberest tuh.
ade masa nant kang rajen2 aku tules lagi.
ko jangan rendu aku tau *perasan petala ke nam ploh lapan*
eh tapi tadi kate jumaat kena lupakan segala kerja kan?hee
makanya silalah pariz aserap berpoya2 sesedap rasa ye.
ouh sorganya rasa XD


pacik mengundur diri dulu ye adik2 yang dikasihi.
nnt rajin2 kang pacik menjelma lagi.
kate baje itam kan?
bila2 masa aku boleh muncul.
muncul tanpa diundang pon aku terer jugak.wakakakakkaka


sekian time kaseh.


maassalamah wa ilalliqo'






saya yang hot tahap dewa,
pariz aserap.

No comments: