Monday, October 6, 2014

selamat hari raya aidiladha



hari raya kurban adalah ari yang ditunggu2 oleh parizaserap.
kenapakah?
sebab ari raya kurban dapat banyak daging!!
warghhhh!! heaven~~~
muakakakakakakakakaka
karnivor mcm aku nih mmg hepi bejuta2 lemon la bila ade bnyak stok daging dlm peti ais.
aku punya bahagian td pon dah dua besen. siap bagi kaki lembu yang xtahan tuh.
nak buat ape dengan kaki tu wess? aku mane tau.
xpe la kita serahkan pada yang pakar kat dapur sana. pandai2 korang la.hee
jiran2 dtg anta daging pon bnyak jugak.
makanya parizaserap sila la besiap sedia nak dpt darah tinggi nih nnt.huhuhu


benda wajib tiap2 taon yang aku akan paksa mom buat adelah perap daging bekenaan pastu grill.
ouh sangat heaven.
mak aku dah membebel dah sbb aku makan daging bnyak sangat arini.
tapi nak buat cemane mom? saya suka daging.hehehe
masalah skang nih aku pandai makan je nak buat sendiri xreti sebab tu puan sofea duk potpet2.wkakakakakakakakka


arini lepak kat umah je lepas selesai ektibiti korban tuh.
anak aku mmg xikut sebab nnt beliau ngigau tgok lembu kena semelih.wakakakakkakakak
xguna punya dedi gelakkan anak sdri!
aritu dah penah dah sampai nanges2 ngigau. aku tnye apesal?
dia kate lembu tu dtg kat dia dengan darah2 semelih tuh.hahahaha
gila bahaya anak aku nih.


xtau nak tulis ape lagi. dah lame xtaep jadi malu plak nak taep panjang2 *pang!!! pp parizaserap laju2*
Nampak sangat bebeza duk opis dgn stdy.
duk opis aku selalu apdet belog.
kenapakah?
sebab tade life duk teperuk dalam opis buhsan tade buat ape.wakakakakakakaka.
heart attack ayah aku nih nnt kalo dia bace XD
stdy xbz sgt pon*ko baca: belom bz lg*. makanya aku boleh keluar bepoya2 sesedap rasa.
terus ilang ingatan dekat belog.hikhikhik.


sebelum aku lupa nawaitu sebenar aku tulis belog nih baiklah aku bagi ucapan dulu.
saya,parizaserap bin mohd harriz ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat diseluruh alam semesta.
semoga ibadah korban kita semua diterima oleh Allah. ameen.
ucapan spesel untuk adek sayam nun di Florence sana, jangan nanges ek nnt malu kat beni.hahahaha.cuti nnt abam pegi sana. wait for me bebeh.
apesal aku mcm feel salam perantau nih? wkakakakakakakka
gasak la.
yang penting aku hepi dpt makan daging hari2 XD


rasanya cukuplah dulu beta mnderem kat sini.
aku nak pegi umah iskal plak tadi dh janji nak pegi.
nnt kang xpegi majok plak. tadi pon dah nak majuk.
penim pale aku.hahahahahha
dia suh aku pegi kat tmpt dia buat korban sbb nak suh amik daging.
encik ish, awak buat korban saya pon buat jugak.
kalo nak pegi amik daging awak daging saya cemana?
sape nak angkot dua besen tuh?
sila jawab yang ariff! wahahahahahha
adoi la dia nih.
tapi skang aku mmg wajibulghunnoh kena pegi umah dia sebab dia kate umi buat sate.
oh em ji!!!
sila tunggu beta sampai ye sate XD


oleh yang demikian *skema xhengat*, pacik ingin mengundur diri la dulu.
sate2 kat umah iskal tgh tunggu aku tuh.wakakakakakakka
lagi sekali, selamat ari raya aidiladha diucapkan kepada semua umat islam di seluruh dunia.
papaiiii.......






saya-semakin-hot *str8 face*,
parizaserap.

No comments: