Thursday, January 8, 2015

good news :D


kemain senyum pariz aserap.hahaha
apekah good news tesebut?
arini dah kua result exam.kehkehkeh
cepat sangat kan aku? orang lain baru abis exam aku dah tau result.
mestila cepat sebab bukak sem pon cepat jugak T_T
ahad ni dah setat kelas wess.
orang lain cuti sebulan kot aku 3 minggu je.
ini tidak adil! hahahaha
xsedar diri betol.
tapi xpe la sebab aku hepi dapat result arini.
kalo kat itali dulu aku selalu convert pointer konon nak ade cgpa jugak
sbb kat sana sistem lain.aku ade penah cite kt belog nih tp aku dh lupa entri apa.wakakakakakka
tapi arini pacik xperlu susah2 convert ye anak2.hihihi

aku cek result pagi tadi tapi pagi x pagi sngt la dh kol 10 lebih
tu pon lepas dapat meset dr iskal dia tnye result cemane?
sebuk je org bekejaya nak tau result beta.wakakakakakakaka
tp aku sebenarnya lupa arini result keluar XD
org lain kemain tunggu result kua aku boleh plak lupa.tsk2
pastu terus bukak laptop cek result.
alhamdulillah result masih menten seperti dulu
walopon dh setaon lebih *kot* abis degree 
tp pariz aserap masih besemngat waja didalam pelajaran(?) muakakakaka
lama sikek tuh iskal tepon lg tnye dh cek x?
kepoh la dia nih.wakakakkakaka
ampon bebeh.
aku kate dh cek. dia tanye dpt berapa?
aku suh dia teka. dan dia meneka dengan jayanya.wakakakkakakakaka
awak sgt hebak encik ish. ade aura tok moh nih XD

opkos la hepi kan? xkan la aku sedih plak result bagos.hahaha
tapi ade satu lg pekara yang buat aku lagi hepi dari dapat result nih.
semalam bespren aku masa kat LA dulu, si jennifer lopez datang sini.
aku pon ade cite pasal jenny ni dlm belog dulu.hahaha
dia dtg ngan suami dgn anak dia bertiga.
dia dh bgtau minggu lepas nnt dia nak dtg kat sini minggu ni
opkos la aku hepi gila babas.hahaha
semalam dia smpai alor setar.
dia nak tido hotel tp aku paksa dia tido umah aku.
kalo x, xnak kawan.huakakakakakakakaka
tapi dia kat kedah 2 ari je la.semalam dgn ari ni. pukol 3 tadi dia dh gerak pegi penang. bnyak tempat dia plan nak pegi.
siyes hepi gila.
sebab tu la smpai pacik melupakan result exam.wakakakkakaka

tapi semalam adinda beta dh balik florence.
dia nak exam plak
nanti balik lagi.
meriah sangat kan firdie aserap asik balik je.hahahaha
tp xpe abg suka.
wakakakakkakakakaka

pacik tanak merapu lama2, anak aku ajak kua pegi joging plak nih.
dia kate lama dh dedi xeksesais
dedi paham maksud sebenar awak ye muhammad hakim XDXD
makanya aku nak kua pegi joging plak la.
ade masa nnt ak merapu lg..
papaii..

sekian terima kasih.

maassalamah wa ilalliqo'



saya menten hot,
pariz aserap.
 

2 comments:

Unknown said...

Tolong tukar guna sistem Itali. Saye tak paham. Wakakakkaa memang mintak kene sekeh noapiza neh

baje itam said...

*pangg!!! pp goku* nahh sistem itali.huakakakakaka