Wednesday, January 14, 2015

i'll be back



tajuk asik nak omputeh je.wahahahaha
tapi lepasni aku menghilangkan diri la kot kejap. ke lame pon xtau.
ataukah selamanya? hahahaha
dramatic sangat ayat.
makanya sape2 peminat tegar pacik tuh kalo nak otograp meh la sini skang nnt kang ko rendu plak aku xde.waahahahahha
tapi jangan risau pariz aserap akan membuat kambek lepasni.insyaAllah.
kepada semua sapa2 yang penah baca belog dan yang mengenali diri ini, ampon maap dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki andai kata tesalah bahasa tesilap kata terlanjur bicara.
mintak maap patik ucapkan.
terus rase mcm nak raya.wakakakakakkaakakkaak


buat macik goku yang aku paling sayam dialam semesta ini,
nantikan kemunculan bajeitam nnt.
mmg dr dulu pon kan ko selalu menunggu dengan penuh debar.wahahahahaha
ko jangan risau nnt aku akan kembali menghantui hidup ko dengan ayat2 bahan yang bertarap dunia XD
ingat pesan abg ko yang hot tarap dewa naga nih, stay strong!
when everything seems lost juz close ur eyes
remember,whatever happens its part of life
when u feel dat u lose hope, remember dat u always have Him by your side
everything happen has its own reason.
then open ur eyes u'll feel better :)
god wont test us  unless we are able to face it.
ailebiu so much macik. u noe dat ^_^
beliau satu2nya pompuan selain adek badek aku yang aku sangat selesa dan ikhlas bila aku kate ailebiu kat dia.
dan sangat hepi bila dia kate ailebiu kat aku.
doakan pacik ye macik. semoga segala bejalan dengan lancar.
ameen.


sekian saja untuk kali ini.sampe ketemu lagi yok *tiba2 ckp indon*
sekian wabillahitaufik walhidayah assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.






pacik paling hot dialam semesta,
parizaserap.

2 comments:

Unknown said...

Auucakk! terperanjat tak kemunculan aku? Wakakakak. Patutlah tersedak2 rupa rupanyaa nama kena mention dekat blog org matahari. Wakakaka. Jangan risau pacik.. Namanya pun adik baje itam. Gagah perkasa haruslah sama sikit walaupun takat dua persen je. Muahahaha. Setiap apa yang jadi ada hikmah dia kan? Bersabo jelah nak. Sama-samalah kita kuat dalam hidup ni pacik. Nak tanak kena kuat kan.

Sudahla emosi sensorang tak best. Wakakaka. Cepatlahh balikk lumba jari pantas era. Hihik. Jangan degil2 ok denga cakap dokter dan opkos encik mafia. Jangan bagi beliau tensen sampai darah tinggi. Wakakaka.

Wishing you speedy recovery. Sepantas ko bawak kereta tu. Hihi.

baje itam said...

tanjat boboi macik komen kat belog titew.muakakakakaka
ahh malas la nak reply panjang2 komen ko dh basi.wakakakaka. aku oke dh wess.time kasih sbb wish tp ttp xbleh celen dengan kepantasan aku bawak kete.wakakakakka. masih tiada keinsapan.tsk2