Wednesday, June 1, 2016

adek sayam beta ; farah atiqah



pada suatu hari, pariz aserap telah menerima satu panggilan misteri daripada adek sayam beliau yakni farah.
panggilan tersebut diklasifikasikan sebagai misteri kerana farah atiqah telah menelepon aku sambil nangis2.
haa misteri x? misteri x?  sila angguk kepala laju2.
cuak abam tau tiba2 tepon nangis. lagi cuak bila nangis sampai xboleh cakap pastu dia pass kat laki dia tepon.
lepas aku soal siasat laki dia baru la aku tau punca utama masalah beliau.
rupanya beliau rendu aku. wakakakakaka
aku mati2 ingat dia ada masalah oke. ingatkan dia perang rumah tangga dengan zarith ke. wahahahha
adoila adek abam.
memang dari dulu aku dah bagitau aku memang xpaham emosi perempuan.
jadi aku haruslah layan je.
sebab tu adek sayam aku. kalau ko aku letak tepon laju2. wakakakakakakaka


aku cuak la sebab masa mula2 dia kol tu itonasi(?) *selamat membantai ye pacik* suara dia pon dh lain. sayu je haa aku denga.
lepastu dia tanye aku 'abg xnak datang kl ke? meh la sini.....' pastu dh sakses nanges xboleh becakap
makanya abam beliau yang misali lagi hot nih terus membuat keputusan nak pergi kolumpo kamis malam. aku ingat nak g jumaat tapi demi adek sayam makanya kita awalkan sikek jadual pejalanan ye anak2.
baik x aku? XD
aku pegi bedua je dengan iskal sebab firdie keje jumaat. haikal bz kena siapkan pelan nak submit ari ahad. Muhammad hakim ada ektibiti kat sekolah ari sabtu.
jadi siapakah yang free?
mestilah Daniel ishqal. beliau tu kalo xfree pon dia akan jadi free jugak
xdapat dibantu dah.wakakkakakaka
pukul 9 aku gerak ke kl. aku lupa sampai kol berapa tp lewat dlm pukul 2 pagi jgk rasanya sebab iskal dah warning awal2 jgn bawak laju.wahahahahahah
masok dalam rumah farah terus peluk aku. kesian adek abam rendu
aku siap tanye zarith apesal farah emosi, pegnen lagi ke?
tapi zarith kate xpegnen pon.hahaha


ari jumaat xpegi mana pon duk rumah layan adek aku dengan anak beliau
farah dabel hepi sebab iskal datang sekali. sebab iskal tu kan kesayangan dia
hahahaha
nak buat mcm mane, anggap je la aku datang dengan pakej ye anak2
kalau jemput pariz aserap kompem yang datang ialah pariz aserap dan Daniel iskal.
pakej sangat kan?wakakakakakka
petang lepas asar aku keluar berpoya2 kejap. pariz aserap berpoya2 dimana2 sahaja.tsk2
aku naik tren pegi klcc.lame gila oii xnaik tren. jakun pulak rasa
tempat utama aku mesti klcc. eleh pacik nih ape kelas klcc?
tapi nak buat cemana tarikan utama ada disana ye anak2
KINOKUNIYA!!!
arghhh! bedarah hidung pacik. heaven petala ke nam ploh pat nih.
dari dulu sampai skang tu memang kedai peberet aku.
teringat zaman duk uia dulu, bila keluar lepak ngan member aku mesti xikot mereka tgok wayang. sebab aku nak lepak dalam kinokuniya
korang nak tawaf klcc tujuh kali pon pegi la asal aku boleh bertapa kat sana.
kadang2 aku pegi klcc sorang2. best wess xde gangguan.
tapi jumaat aritu gangguan melanda.wakakakaka
pegi dengan iskal jadi aku kena paham la keadaan beliau yang xsuka buku tuh.huhuhu
orang suh duk rumah xnak sibuk nak ikot.
tapi 2 jam kat dalam tu kira satu pencapaian besar la buat beliau.
meh tepuk sikek.wakakkakaaka


ari sabtu aku ingat nak pegi sana lagi tapi farah pujuk xnak aku keluar.
dia nak lepak dengan aku kat rumah.hihik
somel tau perangai adik abam nih.
so aku duk umah je la sembang dengan dia.
kesian aku tengok dia. memang Nampak la dia rendu aku.
xlepas peluk lengan aku sambil potpet2
aku ingat nak balik Kedah lepas isyak tapi xsampai ati pulak bila adik aku duk tahan xbagi balik dulu
tetapi walaubagaimanapun aku harus pulang ye anak2.
sebab ahad aku kerja oii. mane boleh cuti ahad ada meeting T_T
jadi, pukul berapakah pacik betolak balik alor setar??
pukul berapa datuk harimau?
pukul 2 pagi. hahahahahaha
dah asik kena tahan je xbagi balik. siap nangis yang aku xboleh tahan tu.
aku xboleh wess tgok adek2 aku nanges. aku kan hati tisu.wakakakakaka
lepas zarith pujuk2 sikek kate nnt dia offday nak balik kampung so oke sikek la farah.
tu belum part peluk taknak lepas sbb xnak bagi aku balik.wakakakakkaka
adoila farah atiqah.
so aku gerak pukul 2 lebih2 la kot.
sebab dah lewat kan makanya marilah kita guna enjin turbo bertaraf sepuluh bintang!!
wakakakakakakakakka
aku sampai rumah pukul 5 sengah pagi. memang xtido dah terus tunggu subuh
pastu anta anak aku sekolah terus g opis.
dan aku sakses xtido kat opis.hihik
hebat x pacik? hebat x?


harapnya farah jangan emosi2 mcm tu lagi ek? sedih plak abg tengok.
tah2 esok kaklong plak kol aku nanges2 rendu. haa cemane pacik?
wakakkakakakakaka
xkesah la kakak sayam ke adek2 sayam ke, bila2 masa sahaja kalian memerlukan pariz aserap, bz mcm mane sekalipun i'll be there. bcoz we are family :)
I love u guys to death.








dan aku tetap xpaham emosi perempuan XP








abam sayam yang hot, *tadah pp mintak lempang*
pariz aserap.

No comments: