Tuesday, June 14, 2016

spain vs czech republic

cak! pacik datang lagi....
kemain cepat ko datang ye pacik mentang2 spain menang td
kalo x mesti aku dh cari plastic itam tutup muka dulu.wakakakaka
tadi aku sempat tengok second half je. tapi oke la sebab first half xde gol
dengar host tu cakap first half memang spain control game
aku risau je sebab penyakit spain ni mcm tu la. awal2 dorang main best bila masuk second half dah beterabur
tapi pacik hepi sebab dh nak last2 sepanyol dapat gol.
siapakah hero kita pada hari ini?
GERARD PIQUE!!!
see!! aku dh kate dia ni main best. tp aku x expect dia score goal sebab dia defender.hahahaha
biasa dia main bawah2 tu je tapi tadi dia naik atas terus score goal.
terima kasih kerana memberi harapan pada pariz aserap.wakakakaka
david silva pon best tadi tapi asik xmasuk goal.
aku ada satu lagi tambahan pemain peberet.hahahahaha
tidak lain tidak bukan mestilah goalkeeper spain; david de gea.
oke. beliau nih best.
aku risau je ingat casillas yang turun.hee *amponkan pariz aserap,casillas*
apa2 pon pacik lega sebab spain menang walopon tadi main kucar kacir jugak masa second half.
tapi xlupa la kredit untuk goalkeeper rep. Czech; peter cech.
otai tuh wess.ingt senang ke nak bolos?hahahaha


pagi nanti ada match itali plak. aku xtau nak tgok ke x.wakakakaka
derhaka xabis pariz aserap nih.
players itali pon aku xkenal XD
aku kenal goalkeeper dia je. gianluigi buffon.
nih otai level tinggi nih.wakakakakaka
aku ingt lg masa aku form 3 dia dah ada dh main untuk itali tp malam ni aku xtau dia turun ke x. ke simpanan je? aku xtau.


apa2 pon tahniah spain menang 1-0 *je pon* lawan rep. czech.
diharap next match spain vs turkey boleh menang lg la ye.
jgn hampakan harapan peminat setia nih. sanggup derhaka kt itali semata2 nak sokong spain.wakakakakak
ahhh sudah lah merapu pariz aserap.
sila op dengan kadar segera.


pesanan penaja: next match kalo spain kalah ko jangan boo aku ek? nnt aku nangis.wakakakakakaka


sekian terima kasih.






peminat tegar spain yang hot, XD
pariz aserap.

No comments: