Wednesday, June 22, 2016

spain kalah!



apakah yang harus pacik bebelkan? hahahaha
aku xde la nak membebel sebab walopon kalah tapi spain masih layak ke next round tapi still la rasa mcm kena penampo dekat muka je kalah 2-1 dengan Croatia. wakakakakaka
makanya Croatia winner group D, spain runner up je lah untuk ko,nak.
aku xde la nak komen panjang lebar sebab xadil la kan sebab 2 games sebelum nih spain menang dua2.
cuma tadi spain main slow je. aku rasa coach dia la yang harus dipersalahkan.
sebab dia xtukar player dia. Nampak kot masing2 letih tadi
main passing2 bola je. ke dia xkisah kalah sebab dh tau memang boleh pergi next round? aku mane tahu! wakakakakakka
dah la dapat penalty tapi xmasuk gol. apekah yang terjadi padamu ramos???
tapi kredit harus diberi kepada pemain yang pakai jersi nombor 7 spain ; morata.
sebab game baru setat 7 minit dia dh score goal. hantaran dari sape tadi aku lupa. fabregas kot.
masa lawan turki spain menang 3-0, si morata ni bagi 2 gol.
jersi nombor 7 tu jersi keramat tau. dulu bekas jersi raul gonzalez ye anak2. raul nih pemain paling peberet aku a.k.a bekas kapten sepanyol.
makanya sila la berbangga ye morata sebab dpt pakai jersi pemain peberet aku.wakakakakakakaka tade kaitan langsung hoii
tapi sebelum si morata nih david villa yg pakai. tp aku xberapa minat dia jadi kita abaikan je tayah cite pasal dia.wakakakkakakakaka


lupakan dulu pasal morata nih.
next match yakni 28 jun pukul 12 tengah malam, spain adalah bertemu itali oke!
wahahahahahahaha
awal2 dh kena jumpa itali.tsk2
aritu mak aku paksa aku suruh sokong team itali, katenya aku xde sifat patriotik
disebabkan team nombor dua peberet aku ; belanda xlayak masuk euro sebab masa play off dh kalah awal dengan rep.czech, makanya aku kate kat mom jangan risau kalau spain tesingkir nanti aku akan support team itali *sebab aku xtau nak support team mane dh XD*
tapi ko doa la spain xtesingkir wess.wakakakakakakaka
spain vs itali aku xtau nak predict. tapi memang sume game sepanyol aku xpenah teka sape menang sebab sepanyol ni penyakit dia lain macam sikek.
nnt ko tgok dia main oke je. second half dh buat ko sakit jantung.hahahahaha
aku harap coach dia nnt jangan seksa pemain lagi la. bagi rest la oii
sian haa bebudak tuh.


baiklah aku dah sudah meluahkan perasaan *luah ke?*
semoga spain menang lawan itali nnt. kalo x aku kena sapot team itali wess.
tidakk! wakakakakaka
spain tetap dihati pariz aserap.
after all, semua pemain atas padang harus diberi pujian sebab Berjaya pergi ke next match. tahniah!
dah la aku nak tido kejap. dah 2 malam xtido. hebat kan aku?
sila la jadi zombie pacik.
pacik tido dulu ye anak2 sekalian alam semesta.


sekian terima kasih.






peminat spain yang hot, *dushh! muka*
pariz aserap.

No comments: