Thursday, December 7, 2017

malam jumaat

pacik kembali lagi. ceria je pacik sekarang nih kan?hee
sampai ari jumaat tiba pon pacik xsedar,nak.
nampak tak betapa bahagianya aku tak pergi kerja? 
indah rupanya hidup ini XD
memandangkan aku masih bercuti makanya pariz aserap cuma memandang malam jumaat sebelah mata je. eksen hoi
kalau tak kemain lagi tunggu jumaat tiba macam nak buat pulut kuning.
dasar lupa daratan! wahahahahhaa
dan aku telah sakses menyambung cuti tanpa gaji sampai akhir bulan nih.
ya allah nikmat tak terkata.
naseb baek dad cool je buatnya tak cool mau aku kena hempuk dengan mesin potostet kat opis tuh.

so basically, macam biasa la aku takde cerita pon tapi sebab takot korang rindu aku yang hot nih jadi aku gagahkan diri jua nak tulis kat sini. wahahahahhaa
apesal perangai ko selalu mcm nih pacik? bila nak berubah ni haa?? bila???
tadi akak sayam aku sampai kedah. cuti sekolah dah lama start tapi dorang laki bini bz sikit so baru dapat bercuti bawak anak2 balik kampung. tapi oke la balik lambat pon sebab dorang amik cuti 2 minggu. baru la best nak bemesra dengan akak sayam beta. adik perempuan aku sabtu nih balik. meroyan dah haa farah nak balik kampung.
seronok weh cukop kuota. rendu gila adik sayam abam.
tadi akak aku sampai jalan sultanah lepas singgah rumah kejap jumpa momdad terus dia datang sini.
sini=rumah iskal *sebab aku kan bermastautin kat sini sekarangXD*
tapi kak long datang tergesa2 kat sini bukan sebab aku oke!!!
walopon dia peluk siom2 aku sampai lemas lepastu kata rendu tapi sebab utama beliau datang mestila sebab iskal. dari aritu lagi asik tepon aku tanya 'dan dah mcm mana fari?dah oke x?' soalan tu je la kua dari mulut dia. tapi anak2 jangan risau ye aku xjeles sebab akak aku memang sayang maut dekat iskal.
dulu aku gaduh dengan iskal ada ke kak long suruh aku pegi mitak maap kat iskal? padahal bukan salah aku. ahahhahaa
tu memang kesayangan dia weh jangan main2. tapi takpe sebab abg long di pihak aku jadi aku tak heran.wakakakkakaka
adik perempuan aku pon sama macam kak long jugak sayang maut kat iskal tapi still takleh lawan kak long la. iskal tu memang peberet dia.
jadi kesimpulannya, adik beradik perempuan aku memang sayang tahap dewa dekat hencik mafia beta. eh mak aku pon la.
senang cite sume perempuan dalam pemeli aku la sayang maut kat dia.hahahha

tadi satu family aku datang umi ajak dinner kat sini. baru je balik pukul 11 kejap tadi. dan muhammad hakim pon ikot balik sana sebab dah janji nak main game dengan darren+darius.
besopan santun tanye dedi boleh tak kalau dia tak tido sini malam ni?
soleh sangat anak aku kelaut terus kalo nak banding dengan dedi dia.hahaha
taon depan dah masuk tingkatan 3 dah. tak sangka anak aku dah besar
tahun depan pt3. semoga sakses la ye wahai anak. sekarang sila berpoya2 dulu sebelum bukak sekolah.wahahahaha
tak guna dedi!
so malam nih dedi tido dengan ankel dan+boy+yugi je la.
budak bedua nih ada kat sini sebab mak aku kata yugi taknak makan rendu aku
ye2 je mak aku macam dokter hewan plak dia.wkakakaka
dorang memang berpindah randah la kejap duk sana kejap duk sini tapi  2 3 ari ni yugi buat hal so aku angkut je la dua2 datang sini.
duk sini oke plak dia. aku rasa mak aku betul la. dia rendu aku.hahahaha
dia manja weh selalu nak siom dedi
aku duk semayang dia bleh bantai panjat atas riba aku pastu kuis2 muka aku lepastu siom sikek lepastu terus landing atas riba aku. apekah?
dedi baru tahiyyat awal weh cemane nak bangun nih? adoi laa yugi
boy tak banyak hal janji boleh duduk dalam sinki. eh sekarang dah pandai nak bukak air paip ko tau tak. siap mengiau2 suruh bukak
lepastu dia tahan kepala dia siap minom air paip yang tak tahan tu.
aku layankan je la. tapi boy bagus dia sekarang nih jadi bodygad iskal ko jangan main2.
kalau tak main air paip dalam sinki tuh mesti dia lepak atas bed iskal duk tidor kat sebelah pesakit.
aku pon kompius sejak bila mereka besfren.
aritu dia panjat atas iskal lepastu duk jilat2 bulu dia mcm tengah landing atas sofa
suprisingly encik mafia buat tak tau je. tak marah pon weh so aku memang agak kompius disitu XD
korang bespren diam2 eh? wakakakakka

oke la aku dah kena op dulu sebab pesakit dah nak tido
nak kena angkat dia pindah katil sebab dia xnak tido atas katil sepital tuh. tak best katanya.hahaha
so malam2 katil tuh boy la konker. yugi taknak yugi nak tido dekat dedi
sepanjang iskal sakit nih kitorang memang tido kat bilik bawah nih je la
kau gila nak naik bilik dia? paling atas tuh. kang ada yang masuk icu terus nnt.wahahahahaha
haikal dengan firdie je ada kat atas sana tak tau buat apa tiba2 lesap
gasak korang la.
pacik nak op dulu nak tido sekali la.
sejak2 cuti nih aku boleh la jugak tido  2 3 jam malam2
aku rasa lepasni aku kena sambung cuti lagi la.hahahahha
terajang nak?
oke dah la aku op kesian pesakit nak tido dah.
semoga bertemu dilain hari. tapi taktau la bila nya XD
kalau rajin nanti aku tulis lagi.
jom tido semua orang.

selamat malam.baibai. ilalliqo'


saya yang sangat hot walaupon musim hujan,
pariz aserap

No comments: