Thursday, October 6, 2011

tahukah anda?

tajuk nak sasepen aje..lempang sedas kang
muakakakaka
tadi kan wess aku p kedai lepas amek muhammad hakim balik skulah
pastu ade sorang budak ni..baye hakim kot ke tua setaon mcm tu la
dia masok dalam kedai ngan mak dia pastu dia bukak peti dalam tuh dia amek air tin kaler pepel
f&n punye berend..



aku tengok aje mcm jakun..huaakakakakak
hakim tanye aku "awat dedi?"
aku tanye hakim balik[aku mmg suke xmenjawab soklan]
"hakim nak x air tu?"
hakim muke seribu persoalan gile..huakakakakka
tapi dia tanya aku balik "dedi bagi ke kalo hakim nak?"
aku cepat2 jawab "mestila tak"
pastu aku terus pegi cari barang yang aku nak..hakim tecengang aje kat situ
huakakakakkakakaka
cinabeng punya dedi

bile tengok budak td tu aku tingat kat diri sndri la
haa skang baru nak masok isi pertama
panjang gile mukaddimah tadi..huakakakakakka
aku xbg hakim beli air gas sbb aku tanak ajar dia mcm tu
sebab aku pon xpenah minom air gas..
jakun nih wesss xtau rase ape la air gas tuh..tsk2 *silela pecaye*
mak aku tegas gile kot pasal ni

ade dua benda yang aku xpenah rase sepanjang 24taon idop ni..hahaha
dua benda berkenaan adelah...

JENGJENGJENGGGG!!!!


                                                                   air bekarbonat!


                                                                 dan jugak...maggi!!


xpecaye? sile pecaye aku xtipu wess
hahahahaha
eh tapi mase aku duk uia zaman dolu2 ade kawan penah kenekan aku
meke tau aku xminom air gas tp  mencari penyakit jugak
muakakakakakak
gile cantek rancangan syaiton mereka2 itu..T___T
dia letak air andredplas dalam gelas lepastu letak buah laici
bolehhh????
aku dengan rakus terus aje amek gelas tesebut
sekali gulp aje terus rase nak pitam
air jadah ape ni oiiii
huakakakakakakakakakka

pastu terus muntah yang sangat teruk
wess agak la aku xpenah minom kot
sekali masok dalam tekak rase mcm nak kua kot idung aje air
pastu ape lagi terus aje kua aura laser
fire sume orang..haa tau pon takot
itu aje kot first aku telan air gas
tapi telan ke?muntah oiii..huakakakakka
jakun gile..

megi lagi laa
xpenah masok dalam perot pon..hahaha
mak aku mmg haramkan dua benda ni dalam umah
aku xpenah tau pon ape rase megi..
bile masok uia mmg selalu sgt tengok member makan
lagi2 kalo last sem+malam2
bile aku tanye rase ape dia gelak2
tendang ko laju2 kang tau ar

duk itali pon kadang2 aku tgok si gabriel makan megi
tapi dengan beliau aku malas nak tanye rase ape
nanti sampai subuh esok dia xabes lagi esplen rase megi tu
huakakakakakakka

sebab tu aku pon tanak ajar hakim minom air gas ngan makan megi kot
sebab dua2 tu makanan yang xsehat kan wesS?
betol ke?mak aku la kate
kalo salah ko marah la dia..jgn marah aku..huakakakakaka
lagipon bnyak lagi menda laen nak makan/minom kan?
sebab tu aku tecengang aje tengok budak kecik tadi tu amek air tin tuh
lagi edban dari aku wess
huakakakakakka

tapi aku xrase nyesal ke nak terai ke bende2 tu
sebab aku tau kalo mom xbagi tu maknenye adela sebab dia kan?
so tayah gatal nak cube sangat la
adek badek aku mmg sume mcm tu kot
kecuali farah atiqah
dulu dia xduk kedah dia duk kl ngan macik aku
bile abes skulah baru dia duk kedah
dulu2 kalo dia balik umah bawak air gas aku terus sambar kat tgn dia
lepas tu amek air soya dalam peti bagi kat dia
huakakakakakakaka

dia troma ke ape tah lepastu terus xminom air gas dah
aku memang abg yang bejaye...
wkakakakakakaakkaka
hakim oke la sebab dia xkesah sgt pon
dia suke air kosong aje..whahhahaha
bagos anak dedi

kepada tuan2 dan puan2 di luar sane
janganla ajar sangat anak minom air gas
kandungan gula tinggi kan?
kencing manis nnt xtau..whahahahaha
merapu2 dah ni aku..
baek aku stop.

sekian ma'assalamah wa ila liqo' ^_^

2 comments:

Ziera Johari said...

tabik springggg dekat en.pariznil aserap ni sbb takpenah mkn dua benda tu! bgus la....elak pnyakitt....first time jmpa org cm ni!hee

beta: baja itam! said...

tabik spring dekat emak beta la..hahaha..beliau sgt strict psal ni..tsk2..first time jmpe org pelek kan? haha