Sunday, August 26, 2012

rayeku sudah berakhir kah?


kejap2 je lagi dh masok ari ahad *arghh tetibe tensen datang*
ari ahad bersamaan kene masok opis bersamaan jugak berakhirnya raya beta yang meriah itu..
kenapakahhh??kenapakahh semua ini berlaku?? *panggg! pp sndri patplohpat kali* ober seh parizaserap nih nak masok opis gaye mcm nak p beperang untuk ibu pertiwi aje.

seminggu wess cuti mesti la dh rase malas nak masok opis..tgok opis pon sebelah mate je tu pon buat2 sepet2 sikek..huakakakakakka
ahh tanak la cakap pasal opis dulu nnt darah tinggi datang sape susah?mereke dan kuarge mereke jugak..

raye taon ni adelah sangat meriah *walopon dh pokai*
kak long ngan pemeli beliau raye kt sini taon ni,,tambah lgi dgn bala2 tentera kamikazi dia yg 3 org tu..mcm nak tebalik umah aku..asik mintak duit raye okeeee!!
muka aku ade cop bank negare ke wess??*kesian kt diri sendiri*
tapi tayah nakkesian sgt la sbb aku dh tau tktik ceredik mereke makanya mase pagi2 raye tu aku bagi la doploh tige puloh hengget sorang..lepas tu meke mintak2 lagi aku bagi lime posen aje letak dlm sampul raye tu..haa amekk2 duit raye..nak sangat kan?wkakakakkakakakakaka..seb baek aku ni insan penyayang *muntah sendiri* nak jugak bagi lime posen sejam sekali..kalo x aku sumbat aje kueh raye dlm mulot sorang2 kasi diam..wkakakakakkaka..

taon ni jugak adik-kecik-yang-jatuh-dari-langit-itali beraya kt umah aku..
sape lagi kalo bukan si bernardo tu la..member2 dia tgh cuti summer dia siap raye ag oii kt sini..kutip duit raye banyak plak tu..whahahahahahaha..geng sangatla tu dgn hakim..lawak gile wess hakim plak yg bawak beni pegi jalan2..budak dajah 3 bawak budak lime belas taon pegi beraya lepastu dua2 dapat duit raye..terer gile ah hakim macam dedi dia..wkakakakakak..ko jgn main2 mak aku siap beli baju melayu satu kt dia oke..mestila kaler same jugak kan..hihik..jakun gile oii beliau pakai baju melayu..dh la samping tu dia pnggil skirt?! ape jadah wess..wkakakakakkakakaka..tapi best la dia ade kt sini aku pon xrisau sangat..kalo dia kt florence sane xtau la cemane,dh la abg dia tu mcm tettt aje suke pukol2 dia..makanya taon depan sile ikot kami balik mesia lg wahai adek kecik..drp dia gaduh2+kene pukol dgn abg dia baikla dia ikot aku balik *walopon darah tinggi naek mendadak layan beliau nnt..XD*

haa skang dh masok ari ahad ni makanya pagi nnt muhammad hakim pon kene p skulah jugak la..hakim,esok kite mintak cuti laa..kutip duit raye lg pastu share dgn dedi..muakakakakakka..
dh xlame dh hakim nak masok dajah 4..anak aku dh besar wess..hihik
xsangke dh nak masok dajah 4 dh..kejap aje rase..
mknenye aku dh tua ke ni??ptotla aku rase mcm makin ensem tahap gaban je ni *ade sape2 nak lempang x?*
xsangka wess anak aku dh besar dh ha..dh buleh kawen dh..ade sape2 nak jd besan aku x?wkakakakakakakakka..oberdos gile dedi..hantok pale kt dinding kang parizaserap nih..

sedih seh nnt bulan depan dh kene balik florence dh..
oh dad, saye rela buat ot di opis drp terebam mcm superman balik florence..huhuhuhu..
sedeh wess nak tinggal anak..dh cuti2 lame2 mcm ni la gayenye..
abihla banjir epot nnt..ahh ade aku kesah ke?muakakakakka
tp xpe la nnt bulan 11 ke 12 ke c uti skulah panjang..
ape lagi muhammad hakim,kita berjimba2 di florence la..hihik
bile la nak abis stdy ni..umo taon depan dh 26 dh..
tapi ape nak kesah pasal umo pon..aku kan makin tua makin kacak begaya..bak kate aku sendiri pon, aku kan org matahari mesti la hot2 aje *meh la bagi tendangan padu maut laju2*

pagi nnt mcm malas pegi keje..tp mane buleh keje belambak xsiap..kesian plak kt dad nnt..anak soleh x aku?hahahha..kalo bleh sblm balik sane nak settle sume keje kt sini la bia dad rilek sikek..aah lepastu taon depan balik lg terus kene tekober..xke padan ngan muke aku nnt?tsk2..tp mcm sayu hati ini makin sayuuu la plak nak tinggalkan staf2 kt opis..kesian korang dh la dpt leader xhempok dahtu asik kene tinggal2 aje..tp xpe la leader tade buleh curi tulang sikek kan?hihik..tp  beta tau bebudak tu bukan mcm tu..mereka bekeje dgn penuh smngat palawan..ni mesti ikot pangai aku nih..dah tau dah *ayat asik mintak lempang je aku nih**

sebelom aku merapu smpai subuh karang baek aku stop dulu la..baju skula anak xiron lg..stokin dia pon tah kt mane aku cmpak tahh..nnt la cari..hahahaha..mcm dedi kul x aku? XD kasut skulah dia baru smlm basuh..haa nampak x betapa gumbiranya beraya smpai xingt ape dh..
dah la,aku nak pegi menunaikan tanggungjawab sbg seorang bapak dulu la *ayat  mcm mintak penumbuk iskal*
nak iron baju skulah muhammad hakim dulu pastu selongkar la kt mane yg ptot cari stokin dia..hee..
wess xcaye la dia dh nak masok dajah 4..anak aku ke tu wess??hihikk
hepi la tgok dia membesar sebagai juara mcm ni..tape hakim sabar sikek lg..
lg dua sem je..dua semmm je..nnt dedi abihla stdy..lepastu kite akan idup bahagia  selamanyaa..haa sangat bedtime stori ayat aku..
parizaserap ni dh meroyan tahap gaban Z nih..
dah la wess esok lusa tulat bla3 nnt aku tulis lg..kalo x bz la..

dengan ini saye parizaserap ingin mengucapkan selamat ari raya kepada saudara serta saudari..xpe kan baru ucap?kate raye sebulan..hee..
papaiii..



No comments: