Tuesday, August 28, 2012



ari ni post tade tajuk makanya ko letak aje la tajuk ape ko nak..lebih kurang tajuk bebas ye murid2 sekelian alam semesta..

mlm ni mcm buhsan tahap cimpanzi dlm reban ayam wess..aku dh macam tugu negara dalam bilik ni xtau nak buat ape...nak kuar macam *ko bace:memang* malas..pulak tu ujan..pulak tu lagi anakanda beta mcm nak demam aje nih.makanya betapa la dalam bilik sambil begolek mcm ular sawa duk tgok tb..cite bukan best pon tp gasak je la kalo xtengok pon kene bayar jugak..estero ni cekik darah la dhla ulang2 aje cite..tp tape la bukak aje sape2 nak tgok sile bayar dulu baru bleh masok..muakakakakakka..

muhammad hakim dh sakses dh tido..tah2 dh smpai aprika selatan..haahaha
sian aje demam anak dedi..esok amik kesempatan cuti la..anak demam xbuleh biar2 *la sgt*
ensem sangat ke muke aku ni asik nak cuti aje? dad bagi aura laser nnt baru padan muke..tadi pon dah cuti.masok opis kejap aje pastu adek sayam beta suh balik umah ade misi mustahil katenye..dia siap tlg tepon dad ag mintakkan cuti untok aku..pdhal dia kt umah,aku yg satu opis ngan dad..wkakakakakkaka..tebaek dr ladang gandum ah firdie aserap..ailebiu beri strong bebeh..

rupa-rupanyaaaa hadirmu cuma besandiwara misi yg firdie aserap cakap td tu adelah....jengjengjengggg..
haa sasepen x?sasepen x? hahaha
tadela sebenarnye nnt ade competition brekden kt alor setar
bebudak ni yg nak buat.
mase fir cite ade kompetisyen ni aku awal2 angkt tgn kate xnak masok kompitesyen tu..tp fir kate bukan nak betanding tp ade pihak sane jemput kami buat pesembahan mase last petandingan tu nnt..
wesss kami ni artis ke ni? *riak secara tiba2* wkakakakakkaka
pacik dah tua, nak..tulang dh reput nak menari2 tonggang tebalek ni.
mula2 aku keberatan jugak..tp kesian plak kt  budak betiga tu.
masing2 buat muke kesian mcm nak mntak duet raye aje gaye..
so aku pon setuju je la..lgpon dh lame jgk xjoin.

tapi aku pon ngek jgak..terus aje setuju xtnye ape dah..
tarikh pon xtau bile..esaited ke ape name wess tetibe dijemput?huakakakakaka..
balik umah aku tnye fir bile event tu..
dia kate 2 minggu lagi..
haaaaaaaaa amek kau parizaserap!! time tu beta adelah sgt banyak keje nak siapkan kt opis tu..mmg belari xcukop tanah la aku nnt.
tapi aku xbgtau la aku bz nnt bekecai plak harapan adek sayam beta.
lgpon aku dh setuju kan?kire mcm bejanji la kan?
makanyaa tak baek memungkiri janji ye anak2..bedose *tazkirah hari ini*

tapi bagos jugak menari2 nnt..
lepas raye ni aku rase mcm berat makin betambah plak..
eh bukan rase2 dh ni tp mmg betambah dh pon.
nnt nak terebam2 main basketball dh xlarat abihla kene tocer dgn coach lg *kesian aku kan?*
makanya marilah rakyat melesia kite amalkan gaya hidop yang sehat dengan besenam..yehaaaaa!!! *kekuatan bulan firdie pindah kt aku ke ni?*
seyes kene turunkan berat badan ni wess *ini siriyesssssss*
dh naek 85 kilo ni..tp naseb baek jugak la aku ni jenis2 pokok nyoq+tiang letrik tade hal sgt la..tapi aku rase mcm alien baru turun dr piring terbang aje bile bejalan kat sini..macam aku ke yang paling tinggi dlm dunia ni??wkakakakakaka..oberdos seh parizaserap pdhal tinggi 1.83 aje pon tade la smpai cecah 2 meter.muakakakakka..tp kt florence oke aje sbb ramai lg yg tinggi.

makanya nnt mmg kompem la jadi menari kt kompetisyen tu..
aku maen taram aje la nnt skill ape pon..dh lame xmenari lupe wess
tarian kuda kepang buleh x wess??wkakakakakakka
ko nak kene tumbok dgn iskal ke ape parizaserap???
aku nak prektik bile kale pon aku xtau..firdie dgn haikal oke la meke xkeje..tgh besenang lenang mengabeskan duit aku di rumah tunggu bukak sem..ari2 meke buleh p studio prektis menari..
aku nih?? nak prektis dlm opis ke?
ko nak  suh aku kene fire dgn dad??wkakakakakka

wess ujan makin lebat ni..mcm best plak anak aku tido..comel seh beliau..hihik..
arini pangai dia lain mcm sikek..aku ingt org pegnen je pangai betuka2, demam pon same ke?hahahaha
gasak la anak oii..
dia ni pangai ade mcm pelek2 sikek sebenanye..hee
dia suke sangat bile aku bepeluh..haa pelek x?pelek x?
pastu nnt dia dtg la peluk sbb dia suka bau badan aku wesss..tsk2
*sbb aku kan sntiasa wangi walopon xmandi..muakakakakka*
yang ni satu pangai dia aku xbleh buat ape la..dr dulu dia mcm ni.
cube ko bgtau sikek, peluh aku ni ubat guna2 ke ape smpai hakim jd mcm tu?wkakakakakakakka..seyes wess dh kronik gile beliau.
tp sblum2 ni oke la under kontrol kalo aku ckap nak mandi pon dia oke aje
tp ari ni..tsk2
dia tanak lepas wess.. aku dh penim dah..
xselese oke tuan2 dan puan2 kalo bepeluh..rimas aje rase nak tejun kolam laju2 aje..
mase balik dr mesorat pibg dengan budak betiga tu la pasal brekden tu..
aku masok umah duk atas sofa kejap..baru je besandar tibe2 aje hakim dtg terus terjah+terkam+dan yg sewaktu dengannya la..tekejut pacik, nak..seb baek xsaket jantong..muakakakka..ober pacik nih..
aku kate la kt dia dedi bepeluh ni,busuk..kalo nak peluk pon bia dedi mandi dulu
tapi dia diam je..muke dia dia sembamkan aje kt badan aku,tgn dh pelok xnak lepas..pastu statik aje xbegerak..
dlm ati aku, budak ni pensan ke ape ni..yelaa dh la aku tgh busuk2 kan tibe2 dia dtg terjah pastu diam dh..
rupe2nye dia tgh mamai wess..ontheway nak tido boleh x???
wakakakakakkaka
dasat gile wess..

smpai sudah xnak lepas smpai baju dia pon dh bau mcm bau badan aku dh.
mak aku geleng kepale je xbuleh buat ape dah..
arini dia agak kronik sikek pangai..sbb dia demam kot.
smpai tahap aku nak mandi pon dia xbg. pas pujuk2 dia bg la tp dia mintak baju tu..pulak dah..hee
tp xkan aku nak bg wess..hahahaha..
pelek2 oke pangai budak2 dlm umah ni..
tp sume aku sayang..hihik.
nnt dh besar sikek dia oke la kot
xkan dh skula menengah pon nnt nak buat pangai mcm ni jugak..
tapi kalo hakim jangkit pangai firdie aserap, tiada ape yang mustahil ye anak2..
tp firdie aserap tade sape bleh celen la..smpai skang pon kalo dia rase nak suh aku dukung dia main panjat je blakang aku..
xkire dimana jua anda berada..muakakakkaka..
org nak tgok??ape dia kesah..kami muhrim ape..whahahahaha
tapi tape meke spesel..hee
kenape saye sayang mereka??
sebab  mereke bestttt!
haa ko ade ke anak mcm tu??ade?? tade kan?
aku aje betuah tau..busuk2 dedi pon nak pelok siom jugak
anak soleh ke ape name muhammad hakim ni..hahahahaha

behenti merapu parizaserap!!
dh la wess aku nak pegi ulangkaji kejap..
dh nak bukak sem ni kene stdy2 jugak dulu ape yg ptot..
tapii..tgh2 ujan ni mcm best plak tido..wkakakakakak
xbuleh pakai la parizaserap ni...
dahh2..nak op nak stdy dulu..

arrivederla..a dopo..ciao








2 comments:

Dzar said...

Encik parizaserap. I have some serious & private questions to ask. Kalau nak tanya kat sini mungkin public sangat kot. So nanti saya add anda @ Facebook to pm u okai? :)

Me: "Muhammad Hadi Ismail". Thankyou! :)

baje itam said...

err..apesal mcm sasepen je ni? soalan apekah?? *nebes mcm nak akad nikah* wakakakakka..
dah approve dh.. ^_^