Tuesday, September 4, 2012

ari ni last....


ari ni tade ape yang best..mcm bese aje
pegi keje,balik keje, duk umah layan anak, mlm pegi studio pektis brekden,pastu balik umah.
pas balik umah terus terkam laptop..muakakaka

rasenye ni last beta berbelog untuk 3 4 minggu ni kot..
nanti la dh smpai florence nt kalo ade mase aku tulis la lagi..
skang bz yg agak oberdos..keje kt opis betimbun
rasa mcm nak bakar je sume fail kat rak tu..hahaha
minggu depan jugak dh setat brekden..penat ko tayah tanye la
rase macam nak pensan aje..
ouh embulen,sile la turun dr langit..whahaahahha

lg 2 3 minggu dh nak balik sane..
berat aje ati aku..
tapi tape la..aku kan baje itam..
buleh balik sesuke ati aku bile2 je aku nak..
unibesiti pisa tu kan mak aku yg punya..huaakakakakkaka.
td ptg coach ade meset aku tanye bukak sem nanti aku join x basketball..
mestila join..aku kan pemaen harapan beliau *pangggg!! pp patploh kali*
sem lepas dh xmain dh..operate punye pasal..
semngat nak main2 terbang2 makin membara ni coach wess..
xsabar nak trening dh ni..wkakkakakaka..tipuuuuu2!

apa2pon semoga minggu depan berjalan dgn lancar la..
dah lame xmenari ni tibe2 rase mcm nebes2 mcm pestaim deting plak..huakakakakaka..gatal seh parizaserap nih..
tp rasenye tade hal kot..dah tonggang tebalik puseng2 elok aje
mintak2 nnt pon semua oke la..
event tu kan stat pagi pastu abis tengahari
paling best kan baru td aku dapat fax kene p mesorat pada hari bekenaan okeee!!!!
pukol 2 sengah..T_____T
kalo aku  pegi mesorat dengan baju yg aku pakai buat nari tu agak2 kene lempang bape das wess??hahaha
nampak gaye lepas sudah menari tu aku kene terus cabut la nak tuka baju lagi nak p mesorat..
kacau mud orang laaa..
apekah naseb yg menimpa parizaserap nih..tsk2

tape la dh xlame pon duk sini..nnt kat sane bz pasal lain plak
tp xpe la..aku kan obama
bz2 tuh dh jd darah daging dh *hantok pale kt dinding laju2* muakakaka

aku rase dh malas nak taip la..
makanya beta benti disini dulu ye wahai rakyat2 jelata sekelian alam semesta..
panjang umo jumpe lagi..
jage diri  jage peribadi..
jangan rendu2 aku..huakakakakak..perasan nak mamp**

saya sudahi dengan wabillahi taufik wal hidayah assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..papaii..


No comments: