Saturday, September 1, 2012

hari ini hari sabtu


kebusanan sedang mencurah2 ke ladang gandum nih wehh..
mcm xde ape nak buat plak ari ni..
arghh! bosan wesss bosannnnn!!!*hantok pale kt laptop laju2*
gebang nak lebih je kan parizaserap?lempang patploh kali baru tau..

aku tade ape nak tulis pon senanya..
tp dh laptop haikal depan mate..kebas aje la..muakakakaka
mcm dia kesah..
ari ni dh masok 1 september dh..
dah masok bulan 9 ni terus aje tubuh badan rase lemah xbemaye..wkakakakakaka..
dah xlame nak terebam balik florence..
ade sape2 buleh hentikan waktu kt mesia x wess?? ade x??
kalo ade aku nak sewa dia..whahahahha
nak xnak kene pegi jugak kan?
makanya chaiyok2 parizaserap!! gambate!!!fighting!!! *dan yg sewaktu dgnnya* oberdos oke pacik nih..

smlm merdeka kan wess?
korang pegi sambut x tgok2 bunge api+mercun+meriam+peluru berpandu bagai?*wakakakaka..ober!*
aku xpegi pon..duk dlm bilik aje tgok tb.
xkose pacik nak pegi besesak2 dekat sane..
aku mmg jenis xsuke pegi tmpt ramai org kot..
bese la alien kan?mmg pelek sikek pangai..muakakakaka
tadela, bg aku tayah nak cri penyakit sgt la nak pegi besesak2 kt situ.aku ni kalo pegi dh la mcm bawak rombongan meminang aje..wkakakakaka
kompem la bebudak ni nak ikot jugak..dgn anak lagi..
jadi kesimpulannya, merdeka dlm bilik aje la..hahahaha
xkisah la kat mane ko smbut pon janji dlm ati ni ttp ade smngat patriotik cintakan negara..
pastu mlm td kan ade ucapan PM sempena ulangtahun merdeka kan ni wess  *korang tgok x nih?*
aku sempat la tgok sikek mase kat studio tengah rehat2 dulu lepas menari tonggang tebalik tuh..pastu kan wess aku mcm suke plak dengan ayat pedane menteri ni..ayat dia mcm ni
"kemerdekaan itu hanya mengetuk pintu setiap pertiwi sekali sahaja"
xtau la apsal aku suke ayat tu..
patriotik sangat ke aku ni??wkakakakakakka
tapi aku suke dia sebut ayat pertiwi tu..hee
lepastu ade lg satu dia sebut "pantang berundur sebelum berpencak" hihik
aku suke seh ayat pencak tu..tp aku xpaham maksud dia..T____T
ade sape2 bleh tlg pahamkan aku x??
mcm pencak silat ke wess??hee

tp aku xsempt denga abisla tibe2 ade tgn hanturaya mane tah tutop tb
lepastu denga sore blackrose iskal suh prektis nari balik..
hangin aje aku..wkakakkakaka
orang baru nak feel patriotik okeee!!!
tp xbleh banyak main la dh xlama pon event tu nak setat..
kang kalo xsakses sape malu??
mestila kami xkan ko plak kan?whahahahha
aku dh bleh bayangkan terus dah iskal macam mane mase tu..mesti pancaran laser memancar2 kuar dari mata sepet dia tu..wkakakakakka..ampon ish.

dah la masok cite lain plak nnt beliau bace belog ni ade yang kene sumpahan kum-kum (betol ke eja ni?) plak dgn dia..muakakakakaka..
meh aku nak cite sikek pasal aritu dimana angin timur laot beta betiop dengan kencang sekali..
aku marah seh aritu..geram+marah+menyampah+dan lain2 la dengan sorang budak nih..tp aku xkenal pon dia..wkakakakka
ober aje emosi
ahhh xkire la aku nak cite jugak..
aritu aku p makan masa lunch hour..dan opkos la dgn iskal *aku kan drebar dia.tsk2*
pastu mase dh smpai kt kedai-yang-namanya-diresiakan tu..dah siap2 amik makanan segala, kami makan la
kebetulan kedai ni dekat dengan kolej tettt!*turut diresiakan* muahahaha.
ramai jugak la student makan kt situ..pastu betol2 depan meja aku ni ade la geng bas sekulah budak kolej tu..
meke 4 org, 3 pompan sorang lg tu jantan
tapi dia punya lembut..alahaiiii..mcm aku nak lempang2 aje smpai bepusen 360 darjah..wakakakakakkaka
mengade gile wess dh la gedik..tp aku xkesah sgt la mula2 sbb dia bukan kaco aku pon..
tp dia punye sore tu annoying gile..hahahahah
*astagaa..mengucap parizaserap!*

tetengah makan tu aku tgok ade sekor kucem..comel siot..
tibe2 ati aku bebunge riang ria ari raye ble tgok kucem tu..terus lupekan budak laki yang nk jadi pompan yang buat aku meluat tu..
aku mcm jatuh cinta pandang petame ke ape name wess..smbil makan smbil tgok kucin tu.aku dh xbape nak denga iskal ckap ape..wkakakkakaka..teruk oke pangai
tp aku suke la kucin..sangatttttttt2..
pastu tibe2 kucin tu pegi landing dekat tepi kusi budak laki tu..tp dia landing aje la..xde la meow2 mintak makanan..
aku mase tu mcm..apsal duk kt tmpt xbest tu..meh la landing kt sini..wkakakakakaka
jahat gile parizaserap..
pastu kan wess sedeh gile seh budak tu tibe2 tepandang kucing tu
dia terus tendang..
arghhhh!! mcm nak kuar airmate plak aku tgok..hahaha
S to the I to the A to the L laaaaaaaaaaaaaaa!!!!
ko apesal haaa??kucing tu kaco ko ke ape ko nak trajang2??
ko tade hak oke nak tendang dia..dia nak baring je pon bukan nak kaco ko makan..
aku mmg xbleh la tgok org buat mcm tu kt kucen..
dh bemacam2 makian dh dlm ati ni..
iskal pon nampak budak tu tendang kucin tu lepastu terus aje otomatik dia tgok aku *dia tau aku mmg pencinta kucin yg sejati..muakakka*mestila muke aku mase tu dh mcm the hulk..hahaha
cume xjadi ijau je lagi..pastu iskal diam aje..
sumpah aku rase nak baling pinggan yg penuh ngan nasi dekat budak tu time tu jugak...

tapi budak tu pasan aku tgok dia tendang kucin tu..
mase tu aku terus bg renungan membunuh ala2 nak kua aura laser la kt dia..xbekelip aku tgok dia..rasakannnnn2..muakakakakak
dia mcm dh serba salah dh..dia tgok aku pastu tgok tmpt lain pastu tgok aku plak pastu tgok kt lain plak..
smpai sudah dia blah aku xbekelip tgok dia..
dh smpai depan jalan pon dia toleh blakang lg nak tgok aku tgok dia lg ke x..whahahahahaha
budusss punya orang..
satu ari mood aku ilang bile pkir budak tu
dah la mmg aku xbekenan tgok gaye dia,.
mane pegi lemah gemalai yang ko buat2 tu bile ko tendang kucin tu wess??
arghhhh pegi jim-ha-nun-mim la dia..rosak mud aku..

sungguh la wess, ko jangan buat mcm tu dekat binatam bleh x?
kot ye pon ko xsuke hewan tp tayah la smpai mcm tu..
cube letak diri ko kt tempat dia..ape pasaan ko wess kalo org tendang2 ko suke ati??
aku sedeh bukan pasal ape..binatam tu dh la xbleh becakap..
kalo saket pon dia xbleh nak bgtau pon..ko xkesian ke?
T_____T
sedeh oke..
ko ptot besukor la ko lahir sebagai manusia
tp ko jangan lupe haiwan pon ciptaan tuhan jugak.
tade bende yang dicipta atas mukabumi ni yang xde function
semua benda yg tuhan cipta even sekecik zarah pon ade fungsi dia
ko jangan lupa tu..

oke.emosi parizaserap dh dtg balik
baik aku stop taip sbelom angin tsunami plak dtg..
tp sebelum tu aku ade pesanan penaja sikek la
untok semua makhluk tuhan yang bernama manusia..

SAYA MERAYU SESANGAT SUPAYA JANGAN ADE SESAPE YANG MELAKUKAN KEKASARAN DEKAT HAIWAN LAGI*ESPESELI KUCEN* hee

sekian time kaseh..

saya-pencinta-kucen-sejati,
parizaserap.. ^_^






No comments: