Friday, September 28, 2012

hari paling derita


agak terbatas untuk buat sesuatu keje..
ari ni dua2 tangan mmg agak helpless
nak bukak tudung tupperware pon xmmpu..huhuhu
menaep kene selow2 sbb saket yang amat..
terase seperti oku plak..tsk2
tapi nak buat cemane..terima seadanya..

tu la sape suruh gigit kuku!!
huakakakakkakakakakakakaka..
ayat perenggan petame mcm nak mintak terajang aje
tp seyes wess saket gile jari xmampu nak buat ape
bedenyut2 aje rase..
tekan laptop pon mcm nak menanges aje saket..
xtau cemane nak rawat dah pangai ekstrem aku ni
bile tang gigit kuku aje mesti mcm org sawan.
gigit xingt dunia..

tp ari ni paling derita sbb semua jari luka
yang tinggalnye dua jari aje yg agak terselamat drp gigitan rakus gigi beta
muakakakakaka
ibu jari kiri dgn jari manis kanan<--- teselamat untuk ari ini
yang lain sume xdpt diselamatkan..bedarah2+bedenyut2..
nak makan dgn tgn pon xmmpu *padan muke* huhuhu
tp seyes la aku ckp, slagi xluke mcm xde nikmat plak gigit kuku
bile dh luke nikmat dia lg mabeles la smpai rase nak potong je jari sbb saket.muakakakakka
dua2 jari telunjuk paling parah..mmg xbleh gune lgsung..makanya tekan2 kibod gune je mane2 jari yg masih mmpu,,hahahha
ni kalo mak aku tau ni mmg membebel smpai taon depan la.huhuhu

aku pon dh xtau cemane nak buat dh.
dr kecik kot smpai dh addict..
kuku aku ko tayah ckp la, mmg uduh gile..tadenye cntik2 mcm org lain
kuku alien pon lg cntik dr kuku aku..wakakakkaa
tp aku xtipu wess dia punye saket luke tu yg pling best
ko penah x ketip kuku pastu terketip smpai kt isi pastu darah?
haa lebih kurang la mcm tu tp kalo gune pngetip kuku xde feel
kalo gigit mmg feel gile ah..best wess xtipu *ajaran sesat dh nih*
tp ari ni mmg derita gile..hahaha
tp xpe sari dua je pastu ok la
pastu gigit lagi..huakakakakakakkaa
mmg nak kene trajang bejemaah aku nih

dh la aku nak p makan plak.
sebenarnye aku bosan duk umah tunggu fir balik..
kelas xstat lg.minggu depan baru stat..makanya berpoya2 la dulu..hahaha
papaiii..ciao

No comments: