Tuesday, May 28, 2013

nasi arab


tadi tengahari lepas abes kelas aku ngan bebudak kelas ni pegi serang rumah sorang member..
rumah dia ade buat makan2 wesss....ko gile tanak serang??
wakakakakakkaka..
budak Jordan tp pemeli dia dh lame duduk sini..
umah dia kat pisa jadi xjauh la dgn u aku..
makanya kami pon pegi la umah beliau mcm bawak rombongan meminang *lempang pp sndri pat ploh kali* wkakakakakakakka

sampai2 sane dh ramai orang..paling xtahan ade classmate aku yg dh smpai awal umah dia..wkakakakaka
pastu tgok2 lauk sikek2..jenguk2 nasi ade ke x *sian pacik kan?*
nampak la ade nasi..terujaaaaaaa2!!
ayam bakar kot ke panggang tah aku xtau tp dia kaler merah..
kalo iskal ade skali ni aku rase dia besila atas meja mengadap ayam-merah-xtau-masak-ape tu sbb dia penetik ayam gile2..wkakakkakakakaka
mintak maap ish, tetibe glemer,,hihik
pastu aku nampak ade daging jgak atas meja tu..
terasa macam, 'ouh heavennyaa!' muakakakakaka
dasat nak mati pangai pacik nih..
tapi  apakan daya daging tesebut adelah daging kamben..
mbekk mbekkk >.<
aku xbleh makan kamben nnt kejap aje mesti rase mcm merry go round..
darah tinggi yang xdpt dibendung
pastu lauk dia yg lain aku xtengok sgt..ade sayur2 ke ape xtau la sbb aku mmg xmakan sayur..
pacik adelah karnivor ye anak2..makanya pacik xbenapsu dekat sayur.hee
tapi dia ade macam kuah..mcm sup tp kaler kuning
aku amek sikek letak dlm mangkuk..

disebabkan aku ade kelas lagi nnt makanya aku tadela plan nak lepak lama2 umah dia..
misi pacik adelah : kenyang perut, balik! huakakakkakakakka
terajang kang pacik nih..
nasi tu sedap wess..mula2 aku makan nasi dgn ayam aje tade kuah pon dh sedap..
tapi nak jugak rasa kuah dia kan..aku makan la dgn nasik..
oke, mmg sup..
makan dgn nasi mmg sedap..
tapi kejap aje lepastu aku rase mcm, eh apesal ni merry go round tibe2..
pening wesss..sekelip mate aje bedenyut2 kepale..
rupaaaa rupanyaaaaaa hadirmu cuma besandiwara sup tu rebusan daging kamben mbek2 tu boleh takk?????
huakakakakakakakakaka
ini siriyessss mesti tolong diaa *wonderpet tibe2 kenape?*

kesudahannya aku pegi klinik dpt mc ari ni sari, makanya parizaserap terus balik umah xpegi kelas..
seb baek ankel free bleh jd drebar amik aku td..
kalo balik naek tren?? ade yg turun stesen lain kang..wkakakakaka

pengajaran ari ini ialah, jangan melantak xingat dunia ye adik2..inilah padahnya..wakakakakakaka

mc oh mc...hihik
buleh besenang lenang dirumah >.<

ape2 pon time kaseh dekat  kawan aku tu sekeluarga sbb sudi buat makan2 jemput kami semua..sedap! cuma kamben aje yang membantutkan pejuangan aku untuk teruskan makan..wkakakakaka
next time nak rikues tamo kamben boleh? tamo2..hihik

sekian time kaseh.


saya-yang-ada-darah-tinggi,
marco ensem XD

No comments: