Monday, May 13, 2013

wanita pilihan..?


tajuk  boleh buat parizaserap pensan berkali2..hahaha
mak aku ni dah xdapat dibendung dah..
dari aritu lagi duk tanye2 ciri2 pompan pilihan aku
*nak gelak ke nak nanges ni?*
sebelum2 ni dia biasa2 je..ckap dlm tepon kan?
tp masa aku balik mesia nak mengundi aritu, mom dh buat balik pangai dia yang ini..hahahha
aku garu kepala je xtau nak jawab ape..
seyes! xtau..tsk2..

lepastu aku mcm duk pikir mcm mane karekter pompuan yang aku suka..
aku pon xtau sbb aku xpenah tepikir pon lagi benda2 ni..
mom je yang esaited nak tau.hahaha
tapi skang aku tengah pikir nih..
haa bukan senang parizaserap nak layan mende mcm ni
tapi xpe la meh la kite list sikek..

ciri2 tersebut ialahh....

JENGJENGJENGGGG!!!! *smbil mintak tumbukan padu mafia jln sultanah*

xtau weh karekter mcm mane..wahahahahahha..
tapi aku suke tgok pompuan yang BIJAK..
bijak disini bukan bemaksud dia dpt pointer 4.0 setiap masa..
tapi cara dia kot..pembawakan diri dia..
xtau la kalo definisi bijak ko tu xsama dgn aku..tapi bagi aku, aku nilai 'kebijakan' pompuan ni bila dia becakap..
aku ramai kawan pompuan..ade yang cakap bnyak, ade yang malas becakap *mcm aku* ade yang ckap tah pape, ade yang suke gosip, ade mcm2 lagi la..
tapi pompuan yang bijak bagi aku adalah pompuan yang becakap menggunakan akal bukannya hati..dia tahu apa yang dia cakap..bukan cakap kosong..
satu lagi dia tahu bila dia nak begurau, bila dia nak siriyes, bila dia nak mengadu masalah..
aku xsuka pompuan yang ckap bising smpai mengganggu orang lain ataupun nak tarik perhatian org lain..ckap sebatu bleh denga..siriyesli aku xsuke denga pompuan gelak mcm langsuir lagi2 dengan kumpulan mereka..bising + annoying!


lepastu aku suke pompuan yang COOL..dia tau kawal emosi..
seyesli kalau pompuan cool, beliau adelah sgt2 hebat!
sbb biasanya pompuan selalu ikot emosi..
aku pon selalu emosi tp aku bukan pompuan..whahahahaha

lepastu ape lagi erk?
susah jugak nak pikir nih..huhu

xtau la wess karekter ape lagi tapi aku suka pompuan bijak..
aku xsuka sgt yang jenis ckap bnyak..kdg2 ckap je bnyak tp tah pape..
kalo ikotkan umo aku nih yang nak masok 26 taon, opkos la pangai manja + mengada2 tu mmg xde dlm senarai..
RIMASSS!!!
matured is better..

tah la wess aku xreti nak list la..nnt la aku pikir sebulan dua lagi..haahaha
mende mcm ni susah sikek..sbbnye aku xtepikir lg pon pasal ni..
sume salah mom! sbb kuarkan isu nih..waahahhahaa..derhakanya parizaserap..

eh2..ade lagi satu, pompuan tinggi juga termasok dlm senarai list..hahaha
bukan ape, aku dh la tinggi mcm pokok kelapa, kena la cari yg tinggi2 sikek..mcm ape wess org kate, duduk same rendah bediri same tinggi..wahahahha..

lagi satu, muka mestilah comel mcm iskal..wakakakakaka..
merapu2 dah nih parizaserap..
xtau la nak list dh..sambung lain kali aje la..
tapi siriyesli, parizaserap suka perempuan yang bijak..

bosan la ckap pasal ni..huhuhu..
xde idea langsung..baik aku p kuar berpoya2 dulu dengan firdie aserap..

lain kali jangan tanye bende pelik2 lagi ye..
tayah esaited dulu pasal ni sbb tuan punya badan xde napsu nak pikir bende ni dulu..hahaha..amponn.. (untuk pehatian : puan sofea capello) XD

p/s: baik,penyayang, beragama, dan yang sewaktu dgnnya - aku xsebut pasal ni sbb bende ni mmg dh terang2 sume org nak calon pilihan mcm ni kan? jadi ko tayah la kate aku ni jahiliyah plak sbb xsebut ciri2 mcm tu..hahahaha..


sekian saja untuk ari ni..topik adalah sgt boring..
kalo rajen nnt esok lusa tulat dan hari2 berikutnya aku tulis lg..
tapi skang nak menaep pon kene berkira2 dgn masa yg ada..hahaha
beta adalah sgt bz di akhir sem..tsk2..

tata..

yang benar,
marco ensem XD


No comments: