Tuesday, December 17, 2013

kereta


semalam sembang dengan lin dekat ym kelakar gile sbb aku xtau aku tertekan jadah ape tibe2 webcam? wkakakakakaka
kelam kabut aku tutop..dah la tgh seksi masa tuh dgn suar pendek je pastu bekground xmcm meriah plak dgn budak2 nih tgh buat ape tah..dia gelak mcm nak pensan tgok aku kelam kabut..bongek gile kan lin???
aku siap letak salotep itam dekat kamera laptop nih..huakakakakakakak..tromaa!
oke lupakan pasal insiden memalukan itu.

aku baru tau semalam kereta proton dia punya signal stick tuh belah kiri ek? 
aku xpenah tau pon..tsk2
sbb kete aku signal tu belah kanan wiper baru belah kiri
tp lin kate kete dia belah kiri..dia bawak proton persona
pastu dia pegi keje ngan macik dia..kirenye dia kena anta macik dia dulu la baru pegi opis dia..macik dia ni ade kete tapi xbawak..jadi macik dia ni tanak la kete tu duk teperap kat umah je dia suh la lin bawak kete dia pegi keje..macik dia ni pakai myvi..
myvi punya signal stick tuh belah kanan..
kelakar gile lin cite kat aku bile kat simpang nak bagi signal dia selalu tertukar/kompius kdg2 pegi tarek wiper..aritu sekali dah la panas terik dia dah terbiasa signal tuh belah kiri dia pegi tarek stick tuh mase nak belok..sekali bgegar kete sbb cermin dah la kering, ko nak wipe ape?wkakakakakakka
smpai dia kelam kabut terus benti pastu tekan butang hazard?????
huakakakakakakakakakakakakka
bongek laaaaa lin nih..seb baek tade kete kt blakang dia kate..
fuel tank pon xsama..proton punya belah kanan..
pacik tak penah tau..kesiannya diri ini..

pacik pon penah kompius jugak bila bawak kete lain2 nih tp tade la smpai tekan hazard button tuh lin oiii..wkakakkakakakaka
aku punya kekompiusan *jahanam bahase* nih bila aku bawak kete iskal..
bila dah stop kete ke sebelum nak gerak ke aku selalu tekan2 kaki kat bawah sbb ingt parking brek dia kat situ..
kete aku xde handbrek..dia punye paking break tuh kat kaki..tayah tarik2 ngan tgn main tekan2 ngan kaki je..wkakkakakaak
sesuai gile ngan pangai aku yg pemalas nih..tsk2
tapi kete iskal dia pakai handbrek..sbb tu kdg2 aku tecari2 nak pijak2 break tuh siap intai kat bawah tu mane paking brek nih?huakakakakakakka
iskal selalu gelak kat aku 'hoiii cari ape tuh..henbrek laa.henbrek!!! bukan leg break" wkakakakkakakakaka
konghajo kan gelak kat beta..derhake tauu XD
tp time dia bawak kete aku same aje pon..tayah nak gelak sgt okee..
tgn duk teraba2 cari henbrek..whahahahahhaha
accord punye kete meriah gile dengan segala button..aku pon xtau butang ape la yg bnyak sgt kat kete dia..kat depan kat ekon tuh je pon dh bape puluh jenis button..rimas aku tgok..wkakakkakaka
suke2 ati kutuk kete org..
mintak maap ye tuan kete XD

aku jarang bawak kete hekal..kdg2 aje kalo aku kua ngan dia kalo dia tade mud nak bawak mmg muke aku aje la yg selalu jd drebar meke *kesian kt diri sndri* tsk2
biasa fir yg selalu bawak sbb meke selalu keluar jalan2 cari pasal bedua..wkakkakakakaka
dulu2 pestaim aku bawak kete kal aku rasa mcm bongek sangat..
macham.... akulah jakun terdasat di alam semesta..wahahahahhaha
aihetyu keta hekal! *xmasal*
kete dia xpakai kunci okeee..
remote(?) kete tuh aje ade..nnt dh unlock kete, masok dalam pastu remote tuh ko letak kat tepi je..dia start kete pakai jari je..tekan satu button tuh enjin hidup..mejik kan? *pangg!! pp sndri*
aku tecari2 mane kunci dia? mane lubang nak masok kunci?
T___________T
boleh tak jangan buat kete pelik2 sgt??? tensen akuu..wahahhahaha
tapi satu yg aku suka sbb dia punya paking brek pon kat kaki jgk..
tayah nak tarek2 henbrek mcm kete org tuh *jeling2 iskal*
wkakakakakkakakakaka..
firdie aserap nih tade kete jadi dia bantai je kete sape yg ade..
sbb dia dh biasa bawak kete kal kdg2 bile dia bawak kete aku rilek aje masok dlm kete pastu kunci letak kat tepi..
mcm mane kete nak jalan adik sayam???
huakakakakakkakakakakakaka..hadoi laaa
pasni sume org pakai kete sorong dh la..

jadi aku paham perasaan lin mcm mane bile kekompiusan tu belaku..
paham sangat2..
aritu masa mula2 smpai florence pon mcm tu..
besemngat nak pegi jalan2 round2 pinjam kete ankel..
rilek aje selamba badak aku unlock kete pastu terus tuju  kat pintu depan belah kanan..
iskal bongek gile dia dah perasan tp dia xbgtau aku..dia pon bukak pintu depan belah kiri tu dia masok okeeeee!! siap tutop pintu..
bile aku dh perasan dia gelak mcm nak mati...
aku rasa nak tendang je dia keluar kete masa tu jgk..wakakakakakka
awak duduk belah driver tp tade kunci kete jalan ke ish?? wuwuuuu..
kejinya pangai dia..
jalan pon betuka la kan..malaysia punya jalan belah kiri
ini belah kanan..
kdg2 kompius jgk..
aku nak tiru gaye lin la nnt..kalo kompius benti tgh2 jalan pastu tekan butang hazard tuh..wkakakkakakakaka
ampon lin jgn marah nnt kena jual XD
lin boleh bawak x6 la sbb x6 pon signal belah kiri jgk..nnt xde la wiper bgegar lg.wakkakakakakaka

akan datang tolongla buat satu kete khas untuk pemalas mcm aku nih..wkakakakakkaka..
nnt masok dlm kete tido aje kete gerak sndri XD
mintak penampo sangat stetmen..hahahahha
aritu iskal mnganjeng aku suh letak NOS kat kete..
"nnt bleh race mcm fast n furious jugak" smbil gelak mcm syaiton yg direjam.
awak nak kene lempang ke iskal??? nak ke??? wkakakakkaka

tadi lg bengong.akak aku kol.rendu la tuh kat adik2 dia yg hot nih..muaakakkakakaka..
ckap main pas2 aje..lepas ckap ngan org nih pas org lain plak..
gasak je la kak long..
kate adek2 yang disayangi kan? hihik
tapi cakap buat loudspiker..tp berebut jugak? huakakakakakakakaka
masa dia ckap ngan iskal dia cite pasal anak bongsu dia tuh..
7 bulan dh kot aku lupa dah..dah boleh duk main2 atas walker..
dia cite la bebi dia tuh asik la sepahkan rumah smbil2 duk atas walker tuh dia tawaf rumah smbil tarik itu ini..
sekali iskal kate, " kak long, walker2 tuh jgn sebut kuat2 nnt ade org nangis..hero dia kan dh mati"
T_______________________________T

daniel ishqal bin shazwan nih nak kene terajang kuasa berapa hah????
pariz aserap rela ati nak terajang nih..tsk2
akak aku gelak kuat gile..
aku amik remote tb aku baling kat iskal..padan muka!
wkakakakakakakka
menganjeng xhengat..
siot la ish..

dah la tanak tulis dah..
sedih! *tetibe sangat*
wkakakakakakakakakakakakaka
ape aku merapu pon xtau..
aku nak pegi mandi dulu..

sekian time kaseh.


saya-yang-hot,
marco.
 


 
 


 

No comments: