Wednesday, December 18, 2013

lawak pesen baru iskal


tadi kami lelaki2 ini duk bersenang lenang depan tb tengok cite katun walopon yang budaknya sorang aje.yang lain sume dah bapak budak.wahahhaha
tetengah tengok tb aku pegi dapur amik air bawak kat depan tb.
baru lepas minum iskal pon selamba gila tarek gelas kat tangan aku sampai tumpah sikit atas suar aku.
masa tu tetibe ade bunyi anjing kat luar rumah.
aku pon saje la tiru bunyi anjing tu kat dia yang bunyi mcm whoof2 tuh.
pastu dia freeze smbil pegang gelas tuh.aku tengok dia,dia tgok aku.
straight face gile muke dia xsenyum xapa.seminit jugak aku ngan dia mcm tu.
umah pon tibe2  jadi snyap.sume org pandang kat kami. 
dia still xbegerak mcm tu jugak smbil tgok aku.
lepastu tibe2.....'miauuuuu~~'
HUAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA
bongek laaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
dia miauu tuh smbil tgok tepat kat aku wehh.
oh embulen sila la turun dari langit.tsk2
aku ingt dia siriyes gile tadi.
ko xtgok weh muke dia mase dia miau tuh.inesen gile.
sumpah lawak gile aku gelak golek2 dari atas couch smpai jatuh atas lantai weh.
dia sengeh2 je.
aku gelak mcm nak pensan.bising gile rumah sbb semua org gelak.
xespek langsung dia nak mengiau.wkakakakakakka
dah la bukan bunyi miau yang garang tuh tapi yang mcm mintak belas kesian weh.
astaga ish boleh pensan pariz aserap kalo mcm ni selalu.
sempot gile tadi gelak mcm xcukup napas.tsk2
comel gile oke pangai awak encik ish sampai rasa nak amik tong gas je baling kat kepala XD

adoila iskal.penat aku gelak kat dia nih.sempot pacik,nak.



 

No comments: