Monday, December 2, 2013

soal jawab bersama dedi


dedi nih host rancangan ape nih??wkakakakakakaka
abesla menurun ranking pogrem kalo pariz aserap jadi host XD
pagi tadi aku sembang2 dengan muhammad hakim
xtau la ape yang ade dalam kepala otak anak pacik tibe2 tanya aku "dedi, cheetah dgn leopard sama x? leopard harimau bintang kan dedi? cheetah harimau apa?"

soklan apakah ini anak??
wakkakakakakakakakakakaka
cheetah harimau ape yang xtahan tuh..

naseb baek aku tau cheetah dgn leopard tu xsama..buatnya aku xtau? mmg aku bantai aje..wkakakakkakakakakaka
tapi dedi tetap xtahu cheetah harimau ape,nak XD
yang aku tau cheetah = speed, leopard = strength
lepas aku esplen pasal si cheetah ngan leopard nih dia tnya lagi, "harimau kumbang tu mcm mane dedi? adik beradik harimau bintang ke?"

demi anakanda techenta,dedi gigih menggoogle okeeee..
"harimau kumbang kaler itam..kdg2 omputeh panggil black leopard ataupon panther..alaa mcm pink panther tu..hahaha"
-"pink panther tu harimau ke dedi? hakim ingt kucing"
huakakakakakakakakakakaka
anak aku nih.......
xterjawab dedi..tsk2
tapi beliau siriyes..anakanda beta nih bila dia dh setat tanya2 mmg xbenti selagi dia xpuas ati..
"harimau belang2 tu bleh kawen dgn harimau bintang x dedi? dgn cheetah bleh x?"
aku dah garu kepala...
"dedi xsure la sbb dedi pon xkawen lagi"
huakakakakkakakakakakaka
begolek2 muhammad hakim gelak..haa tau pon gelak kan? lain kali jgn tnye soalan pelik2 sgt..tsk2
nanti la dedi sambung bidang zoologi plak baru bleh tnye dedi mcm2 nnt..hahahahahha..
"jaguar tu mcm mane dedi?"
*bedesup dedi google sbb nak cari jaguar*
"ooo..jaguar ni kereta" huakakakakakakakka
bongek gile dedi..anak kemain siriyes lagi tanya..
berusaha keras aku baca fakta jaguar nih..sbb dia mcm nak sama dgn leopard..ke sama je?
gasak la janji anak aku puas ati..
tapi aku yang xpuas ati..apesal muhammad hakim tanya soalan pelik2??
tanye pasal kucen dah la...
tanye pasal mimau dedi xbape tau..dedi xde can nak bela lg..wkakakakakkaka

aku xheran kalo esok anak aku tnye pasal singa plak..
dedi dah redi nih..
tapi dedi kenal simba je..wkakakkakakaka

anakku,
cheetah,leopard,panther,jaguar,tiger,lion,puma,cougar, watever la lagi, mereka2 itu adalah dari family yg sama...big cat spisis..
itu saja yg dedi bleh simpulkan..
jangan tnye dedi meke boleh kawen dgn sape2 ye? sbb suka ati meke la nak kawen ngan sape pon..wkakakakakkakakaka..
dedi adalah xtahu ye muhammad hakim..hahahaha

terus aje aku tahu segala jenis nama dan sifat masing2..
terima kaseh anakanda techenta!
nanti tnye soalan lain plak ye XD



dedi-kool,
marco ^_^




 


No comments: