Monday, September 22, 2014

dia dah mai dah


amek kau buang tebiat ape aku cakap utara nih?hahaha
benda apekah yang mai itu?
jawapannya ialah perasaan seteres.wakakakkakakaka
dah lama xtulis belog tibe2 muncul dengan keadaan seteres yang menakutkan XD

dah lame xrase seteres macam ni.
dan dengan tiba2nya minggu lepas esaimen2 beta telah jatuh dari langit dengan tiba2.
melimpah ruah sampai ke ladang kokocrunch.wakkakakakakaka
sekaligus dia bagi ye anak2.
pacik ulang, SEKALIGUS!
mmg terbaik tahap gaban z la lecturer2 beta yang dikasihi(?)

makanya masa untuk berpoya2 dekat belog terpaksa dicatu *taram je asal boleh*
tapi masih mampu berpoya2 di luar.
ini namenya apa anak2?
ini namanya xsedar diri! wkakakakakaka
tapi walopon aku seteres dengan kehadiran esaimen2 yang jatuh dari langit tersebut tp aku tetap enjoy nak study.
lain oii seteres study dengan keje.
kalo keje rasa mcm nak hantuk pala kat dinding laju2 aje smpai dinding pecah.hahahahahha

minggu depan ade 5 presentation tapi ape satu pon xbuat lg.
bila la pariz aserap nak berubah nak prepare awal2 nih hahh??
asik buat last minit je sume bende.tsk2
tp aku mmg xsuka buat awal2.
xfeel.wakakakakakkaka
feel waklu!
pastu mula la bekurung dalam bilik xmakan xtido.
tapi feel dia ade oii.hahahaha
tapii.....
suka ati aku la nak buat cara mane pon kan? aku yang study bukan ko XD

aku nak op dulu la nak keluar bersiar2.
ewahh senang ati sangat haa ayat.
tp  aku hepi la daripada duk opis pegi pagi balik malam kenkadang.
lepasni diharap aku lulus nak smbung phd plak.wahahahahha
dad, izinkan saya ye?
sebab saya malas nak masok opis dulu.muakakakakak
mau ayah aku bagi tendangan padu maut nih kang.

tanak la merapu bnyak2.
siang2 xbest merapu.hahaha
aku kua dulu nak pegi joging dengan muhammad hakim.
papaiii..


saya sangat hot,
pariz aserap.

No comments: