Tuesday, March 15, 2016

ankel riz dan anak2 sedara beliau



sapekah ankel riz?
ankel riz adalah seorang yang hot dan penyayang serta baik hati. wakakakakaka
semestinya la ankel riz itu adalah AKU! XD
anak2 sedara aku panggil aku ankel riz kecuali Darren sorang je panggil aku dedi.
memandangkan sekarang cuti sekolah makanya akak aku balik Kedah atas desakan anak2 beliau yang rindu dekat ankel riz yang hot nih *pang! kat pipi*
rumah aku sekarang meriah la ada budak2 nih empat orang
adik pompuan aku memberontak kat kl sebab xdapat balik laki dia keje
duk diam2 jaga anak je lah kt umah ye dik biar abg je lah yang megren dengan angkatan tentera kak long nih.wakakakakaka
bila budak2 nih ada kompem la bilik aku menjadi sasaran.
dah semua orang nak tido dengan ankel riz yang hot nih
tambah pulak dengan adik beradik Daniel perasan comel tuh pon tido kat umah aku arini sebab umi dengan abah dh balik penang dulu sepupu dia nak kawen nnt. aku pegi sana ari rabu kot sebab iskal ada kelas lg. aku ikot je la dia nak balik ari ape pon
xnak balik pon xpe lagi aku suka.wakakakkakakaka
ampon bebeh. pariz aserap begurau sahaje XD


anak kakak aku kan ada 4 orang. 3 lelaki sorang pompuan.
aku dah rasa semua dah perangai masing2 wess dah selalu kena buli dengan semua
tapi aku rasa xsanggup oii kena buli dengan yang bongsu tuh.tsk2
yang bongsu tuh perempuan. daria nama dia umur baru 3 tahun.
lagi dasat membuli dari abg2 beliau.
aritu dia buli aku suruh pakai inai T_T
lagi syahdu sebab inai yang dimaksudkan adalah PLASTESIN!
wakakakakakakakakaka
aku tengah duk cakap dengan akak aku pastu dia datang tnya2 'ankel riz nak pakai inai x? nak pakai inai x?'
selagi aku x jawab dia xberenti tnya.
aku tengah rancak becerita ngan akak aku pastu aku jawab acuh xacuh je 'pakai la' pastu aku sambung besembang dengan akak aku balik
dia pegang jari aku pastu tnya lagi 'ankel riz nak inai kaler ape?'
-'hitam'
kemain gelak2 aku besembang dengan kak long lepastu tengok jari....
tadaa!!!
xtau nak nangis ke nak gelak. wakakakakakakakakkaka
pacik ade letak gamba jari pacik yang berinai tuh kat pesbuk. sedih rasanya kena buli mcm tuh XD
aritu dia nak bantai pakai mascara kat aku. huakakakakakakakakakakaka
dia rembat mummy dia punya. dasat budak tuh
seb baek aku bejaya pujuk dia supaya xpakaikan kat aku.
kalau tak....... aku xboleh imejin. wakakakkakakakakakaka
tu baru sorang wess anak sedara pompuan.tsk2
aku lagi rela tiga2 abang dia tu yang buli aku. at least buli mereka2 itu xde la feminine mcm nih. lemah pacik,nak.
nak kate 'taknak' tuh aku xsampai ati wess. mana boleh menghancurkan ati budak2 nnt aku rasa besalah seumur hidup. sebab aku kan baik.wakakkakakaka
dah selamat dah pon sampai aprika semua orang. baru rasa boleh tarik napas sikek.wahahahaha
iskal,muhammad hakim, Darren, darwisy sume tido dlm bilik aku. aku pon xtau kejap lg nak tido kat mane nih
darius tido dengan fir + haikal. kesian je fir nak tido ngan aku tp dah xboleh sebab katil dah penuh.
nanti la abg beli triple king size lepasni. haa mari2 semua orang tido dlm bilik aku.wakakakakakakaka


tadi lepas magrib semua datang beratur depan aku bawak quran
rasa macam tok guru ajar mengaji plak diri ini.wakakakakaka
lepasni aku nak bukak kelas mengaji la XD
lepas magrib memang aku dengan hakim biasa baca yasin sedekah untuk mereka2 yang dh xde espeseli arwah atok2 aku dengan nenek2 aku dan jugak maksom yang terchenta :')
kalau iskal dengan haikal ada mereka pon join sekali la. memang biasa mcm tu
rasanya budak2 tu nmpak kami tengah mengaji kot terus mereka bantai quran jugak terus dtg duduk depan aku.
xkan aku nak kate xnak ajar kan? xbaik,nak. berdosa nnt. hee
ajar je la sementara tunggu isyak.
soleh je masing2 haa. tepancar nur dalam bilik aku td.hahahaha
tapi time tu je lah tepancar. lepas isyak dia pancar mende lain plak. wakakkakaka
macam nak runtuh bilik aku budak2 nih punya kerja.
tapi seronok la. aku suka je bila bilik aku meriah.
lepastu nanti bila mereka dah nak balik Pahang mesti aku sedih sikek.
boo!! bajeitam manja. wakakakakakakaka
sedih okee. mesti tebayang2 je pangai masing2 yang boleh buat rambut aku gugur tuh. lagi2 daria.
tiap2 hari aku balik kerja mesti dia ada depan pintu panggil2 aku.
sila la paham ye sume orang aku ini adalah hati tisu. wakakkakakakaka
sentimental value yang amat.
kalau Darren plak memang peneman setia aku. dedi nak pegi mana2 mesti dia nak ikot. nak pegi kedai depan tu je pon tp dia nak ikot jugak. Darren mmg xboleh berenggang(?) dengan aku
nnt dh balik sana kompem aku rendu nih dekat semua orang. wuwuuu


oke aku dh sudah buat karangan 360 patah pekataan.
sekarang tibalah masa untuk pacik op. wahahahaaha
aku ade kerja sikek nak kena buat.
nak siapkan repot iskal kejap pastuh tido la. walopon xtau nak tido kat mane nih nnt katil dh penuh.wakkakakakakka
tapi apesal aku kena siapkan repot iskal kan?
sebab suka ati aku la nak tolong dia siapkan.wahahahahhaha
aku kan baik dan berhati mulia *rela dilempang bertalu2*
oke behenti merapu pariz aserap. sila op dengan kadar segera.
zaSss!




sekian terima kasih.








ankel paling hot di alam semesta,
ankel riz.





No comments: