Friday, March 11, 2016

hari jumaat tiba XD



memandangkan sekarang dah pukul 1 pagi makanya sudah tiba hari jumaat yang ku cintai
yeyehhhh!! *buat suara mcm kumpulan amuk*
hari ni pacik hepi sebab kerja dikantorku sudah beres.
tapi beres untuk minggu ni je la. minggu depan  kita kira lain plak.
xboleh cerita lagi sebab ari jumaat kan dilarang cakap pasal kerja
wakakakakakakakakkaka
arini submit proposal je. sila bedoa semoga proposal aku diterima dengan jayanya
penat aku memerah keringat tau buat proposal.wahahahahaha
beriye je memerah. keringat xkeluar pon
wakakakakakakakaka
aku siap dapat sokongan moral spesel dari encik mafia tau.



tadaa! atas tisu kfc ye anak2 XD


kat rumah memang belambak2 tisu kepsi
baik dirumah pacik mahupon di rumah beliau
merata2 pulak tuh. kadang2 ade je yg dalam pastik xbukak lagi sekali dengan sos.wakakakakaka
Nampak x dia punya diehardfan kt ayam mcm mana? XD
btw, thanks ish for the wish. espeseli yang maintain ensem tuh.
wakakakakakakakaka
ensem ke pariz aserap nih? kali terakhir aku cek, aku adalah hot *pang!! pp sndri*


aku skang nih tengah bepikir pasal kereta.
aritu kata by 30 nak beli kereta idaman
tapi rasanya mcm kena cepatkan je taget wawasan 2020 aku nih
sebab kete aku aku nak bagi kat fir.
lgipon skang nih beliau asik rembat kete mak aku je mentang2 mak aku xberapa guna kete
tapi kadang2 mak aku nak keluar berpoya2 jugak dengan kawan2 dia
makanya aku telah berpikir dengan siriyes sekali untuk membeli kereta
pastu kete aku tuh aku bagi kat fir.
senang haa fir tayah pikir nak bayar bulan2 semua sudah beres.
amik pakai je
aku sayang maut oke dekat crv tuh. tuh chenta ati nombor dua wess selepas ehem2. hahahahaha. nak jual memang x la
boleh menangis banyak laut wess kalo aku kehilangan crv terchenta tuh
xkesah la firdie aserap nak ke nak pinjam je ke amik je la dik.
xde la mak aku tegendala nnt nak pegi mana2
lepastu aku mcm bebelah bahagi nak beli kereta idaman kalbu ke x.hahahaha
aku cuma minat dua jenis kereta je. crv dengan x6
tapi org kate enjin bmw xtahan sebab tu dia punya warranty 2 taon je aritu
skang ni aku rasa dia ade extand warranty tu kot.
tapi kete mak aku elok je pon xde meragam pon dah berapa taon pakai
sendiri kena pandai jaga la kan.
aku kalo xbeli x6 memang aku bantai beli crv je satu lagi.wakakakakakakka
sebab aku memang minat dua tuh je.
nantila bia aku buat mesorat pibg dulu diskas dengan ahli jawatankuasa XD
tapi aku suka gila x6 tuh.
lepas beli kete tuh marilah kita sama2 makan rumput je ye anak2
wakakakakakakakaka
tapi taget wawasan 2020 harus dilaksanakan walopon awal setaon.
ini namanya hadiah untuk diri sendiri tau setelah penat lelah memerah keringat *tumbok2*
ko baru masok opis je pon hoii pariz aserap tayah nak berpenat lelah sgt.
wakakakakakakakaka.
tengok la mcm mane. nnt kalo dh beli aku akan becerita dengan lebih esaited lagi.wahahahahahha


lupakan dulu pasal kereta dan jugak misi wawasan 2020 tuh.
arini aku dapat tau sesuatu yang sangat menyedihkan
aku bukak pesbuk tadi pastu ada sorang kawan aku nih dia dh lame xapdet2 status tapi tadi bila aku bukak pesbuk ada status dia.
dia sakit leukimia.
ya allah aku tekejut sangat.
aku rasa dia baru kena mcm ni tahun lepas kot.
dia nih budak matrik aku.perempuan. aku xde la rapat sangat dengan dia
tapi bila dpt tau tuh sumpah aku sedih
dia baru kawen jugak rasanya. ada anak sorang umur dalam setaon mcm tu
kecik lagi T_T
sekarang dia mmg ulang alik hospital sebab buat kimo
ya allah.
xtau nak ckap mcm mane. dia ada cakap kimo yang dia buat tu xla sesakit yang mcm org cakap tuh.
aku lega wess kalau dia xsaket sbb aku tahu mcm mane rasa kimo tuh
aku penah rasa
tubuh rasa panas sampai kulit jadi mcm melecur + terbakar
sakit.
Alhamdulillah dia xde macam tu
semoga dia terus diberi kekuatan dan ketabahan untuk lawan penyakit tuh.
setiap dugaan adalah atas apa yang kita mampu. so stay strong,fren!
semoga cepat sembuh. jangan mudah mengalah.
dan semoga kembali sehat seperti sediakala. amin.






pariz aserap.

No comments: