Tuesday, March 29, 2016

bangkok here i come!!



siang nanti aku dan rombongan cik kiah akan ke Bangkok sempena majlis kahwin bespren poreber bajeitam ; Gabriel dacanay.
kemain suka aku kalo bab2 menjauhkan diri dari opis nih.
xinsap lagi rupanya pariz aserap aritu kate dh insap dh serius bekerja.
aku serius oke! tapi bila ada peluang wajibul ghunnoh la aku xsia2 kan.
wakakakakakakakaka. xboleh pakai!
nanti aku pegi enam orang tak temasuk mak ayah aku sebab mereka pegi lusa sebab dad ada meeting esok.
xremaja tau dad XD
aku pegi awal haruslah nak pegi bejimba2 bejemaah dulu. aku kan jakun xpenah pegi Bangkok.
aku pegi krabi je aritu Bangkok xsempat singgah. kali nih meh kita singgah sambil perabiskan duit aku
semua orang semestinya la amik cuti. firdie aserap pon cuti weh ko Nampak x betapa Gabriel tuh kepentingan kami? XD
ada sorang tu kan *jeling iskal* dia dh nak final exam dh nih lg berapa ari tapi siap begaduh tarik muka dengan aku bila aku suh dia duk umah stdy
dan kesudahannya mestila dia ikut. wakakakakka
aku mengaku kalah la kalo dia dh stat buat perangai.


paling penting lagi utama dan perdana *taram*, adinda bajeitam dari itali sudah sampai di alor setar tadi.hehehe
hepi ni wess cukop kuota.
selamat pon dia sampai kat sini. aku risau2 je tkot dia hilang.wakakakkaka
sebab dia mane biasa la naik flight sorang2
biasa dia balik ikot aku ataupon fir.
aritu aku bagitau Gabriel nnt nak balik ajak beni sekali la terus pegi sana
tapi beni xnak dia nak dtg Kedah dulu. mestila kan?
sebab aku kan kuya kesayangan dia.wakakakakkaka.
kena hempok nnt baru tau nak insap pariz aserap nih.
pastu aku risau la aku kol dia tanye2 xpe ke? dh la xbiasa. naik flight pon setaon sekali je. bla2 aku potpet2 risau kemain dah gaye mcm bapak yang hot pulak XD
sekali dia kate kat aku, 'kuya, non sono piu un bambino'
maksudnya dia kate dia bukan budak2 lagi.
aku pon diam kejap sambil bepikir. aku lupa wess dia dah 19 tahun.
aku ingat dia masih 14 tahun sebab tu aku meroyan je risau
wakakakakakakakaka
adik aku dah besar wess. tapi perangai mcm tu jugak la. pfftt!! XDXDXD
sebabtu aku book tiket dia direct flight rome-mesia.
benti Singapore kejap je pastu terus sampai mesia.
kalo beli yang 2 3 kali stop tuh ko xrase ke kemungkinan dia nak hilang tu adalah tinggi? wakakakakka.
tah pegi mane2 je nnt dia merayap. bukan boleh kire budak tuh
makanya aku amik jalan selamat la amik yg direct terus.
selamat dh pon begolek2 atas katil aku.hahahaha


haikal ni aku xtau la dia semangat nak pegi sana ke ape
tapi siap tolong kemas baju aku boleh? wkakakakakaka
terima kasih Daniel haikal sebab dh senangkan kerja pariz aserap
jasamu dikenang!
terima kasih Malaysia! XD
makanya aku pon nak op la nak layan si benado ni dulu dari tadi xberenti cite pasal kuliah dia la pasal awek dia la. Muhammad hakim pon melayan je. bagos sangat la tu.hahahaha
xsangka wess beni dah 19.
bongek je aku ingat dia 14 kemain risau nasib baik xdarah tinggi
wakakakakaka
dah la aku nak op dulu la. xremaja la aku sorang duk ngadap laptop orang lain tengah huhahuha sambil nak runtuhkan bilik aku XD


semoga kami selamat sampai di Bangkok esok.






sekian terima kasih.






kuya-yang-hot,
pariz aserap.

No comments: