Thursday, March 3, 2016

bulan mac yang sibuk

aritu lepas aku balik dari Terengganu+pahang+kolumpo, masok opis terus aje rasa mcm xpijak tanah bekerja.
betapa aku sangat gigih berusaha. wakakakakaka
siriyes la kerja belambak2 hingga ke ladang gandum kokokrunch
kalo takat ulang alik perlis tuh tayah cakap la
dah rase mcm perlis tuh sebelah umah aku je.wakakakakakaka
aku semakin besemngat keje bila aku tengok pesbuk member aku aritu
hasil titik peluh dia bekerja dia beli kereta dekat ayah dia
bukan calang2 kereta, mpv kot tp aku xtau kereta apa sebab xnampak logo(?) dia
aku rasa sebak tengok mak ayah dia amik gambar depan kereta baru siap ada riben lagi.
dia orang susah kot. ayah dia pon dah tua tapi aku rasa tu paling buat parents dia hepi.
aku yang tengok ni pon hepi gila apatah lagi mak ayah dia kan. respek sangat kat dia. semoga dia Berjaya dunia akhirat.
aku xtau la wess tp bila aku ingt gambar yang aku tengok tu aku rasa nak nangis.hahahaha
mesti dia rasa puas gila dpt bagi adiah tu dekat ayah dia kan?
penat lelah bekerja kumpul duit.
efforts never betray :)
tahniah!


makanya aku pon gigih bekerja mana tau aku boleh beli helicopter kat mak aku nanti.hee
kete dia xnak.
tapi memang la dia xnak sebab dia dh ada satu.
ada banyak2 buat apa pon dia kate.
dah la ayah aku yang beli kete kat dia kompem la dia xnak tukar lain
sayang laki katekan
wakakakakakakakakakakka
ampon mom. ailebiu XD
aku selalu cakap by 30 aku nak beli kereta idaman kalbu.hehe
insyaAllah taon depan aku akan mencapai taget wawasan 2020 aku.
kereta idaman ~~~ wait for me bebeh
tapi kena bekerja keras la. kate efforts never betray kan? XD
walaubagaimanapun, aku masih lagi esaited menunggu hari kamis tiba.
adakah ini dinamakan tiada kesedaran sivik?
wakakakakakakakaka
penat la kan. minggu ni ot tiap2 hari
sebabtu aku egresip menunggu jumaat tiba. nak rest!!!!
nak buat cemane,nak. ini nama dia faktor usia. pacik kan dah tua dh nak masok enam puloh lima.wakakakakakakka


lepastu minggu depan aku dah janji dengan iskal nak balik penang
sebab sepupu dia si Brian tu kawen
kalo aku xjanji mampos dia xnak cakap dengan aku
wakakakakakakakakaka
masalah Negara yang aku hadapi sekarang adalah, sepupu dia lagi sorang, Janet nak ngorat aku hoii.wakakakakaka
walopon pacik hot tapi pacik xsuka kena ngorat tau *lempang pp sendiri*
kompem la si Janet tuh ade jugak minggu depan.
apesal aku kena terlibat dalam majlis kawen kuarga beliau???
soalan yang maha pening XD
tapi xpe lupakan Janet tu dulu. arini aku dapat pekabaran gumbira dari Florence.
Gabriel kol aku tadi. mcm biasa la dia kalo kol mesti esaited becakap mcm nak bagi satu itali dengar.wakakakakakaka
tapi aku hepi la bila dengar dia bagitau, 'kuyaaaaa im gettin' married!'
finally!!!!
aku rasa aku paling hepi kot dengar berita ni
Gabriel nak kawen hoiii..Gabriel nak kawen!! hahahahaha
aku hepi gila.
dia dah bagi amaran banjir kalau aku xdatang majlis dia
dia buat dekat dua2 Negara. Thailand dengan pilipin
sebab dia kate sedara mara dia xmampu nak dtg Thailand.
aku paham la sebab dia bukan orang senang.
dia nak majlis dia biar semua orang datang sebab tu la dia buat dua2 Negara
tapi jangan bimbang, kuya akan pergi dua2 oke
sebab kuya tamak.wakakakakakaka
akhir bulan ni aku pergi Bangkok la sebab K pon dh bagi amaran banjir kalo aku xpergi.
betapa pariz aserap menjadi rebutan oleh semua orang.
wakakakakakakakaka
jom kita muntah bejemaah anak2.
apesal perangai makin dasat nih? tsk2


oleh yang demikian*skema*, aku haruslah bekerja dengan lebih gigih sebab nak cover cuti majlis2 kawen nih.
orang lain yang kawen aku plak yang gigih kaber cuti.wakakakakkaka
waloapepon, tahniah buat Gabriel dan K *aku mmg xpenah ingt nama penuh dia.tsk2*
dan jugak Brian dengan bakal isteri *Judy rasanya nama dia*
nantikan kedatangan pariz aserap yang hot tahap dewa naga *rela ditumbuk*


akhir kata sebelum aku opline, tahniah Leonardo dicaprio sebab menang Oscar!!!! finally!!!!! *tade kaitan* wakakakakakakakaka
tapi suka ati aku la nak tulis apa.
aku hepi wess dia menang. dah lama pon dia patut menang Oscar.
walopon beliau dah xensem macam mase dlm titanic tapi lakonan beliau tetap best XD
okela aku pon dh merapu2 dah nih
elokla pacik op dulu ye anak2.
esok ari kamis jadi kena gigih lebih sikit di opis sebab lepas kamis jumaat.
boleh rest!
wakakakakakakakakka


sekian terima kasih.




tetap dan paling hot,
pariz aserap.

No comments: