Friday, April 8, 2016

group2 what's app



tadaa! bajeitam kembali lagi.
kali ni mesti ko xsempat nak rendu aku kan sebab baru je semalam aku apdet belog XD
ceria riang ria di hari raya sangat pariz aserap ari ni.
haruslah. sebab kamis sudah berlalu.wakakakakakkaka
tapi siang nanti jadual aku padat seawal enam pagi.
tapi nam pagi tu jadual aku sendiri la. pegi jogging. lama dah xjoging pepagi
aku kena mengamalkan gaya hidup yang sehat la seiring dengan usia yang dah menjangkau tujuh puluh taon nih.wakakakakak
oberdos!!
balik jogging mandi2 pegi kubur dulu.
rindu maksom :')
lepastu bermula la ektibiti duniawi yang xberapa nak ada pekdah XD


hari ni aku buat ektibiti penghapusan etnik kat grup whatsapp
aku pening wes sebab enset aku 24jam bunyi meset
sampai aku letak bunyi yang paling xde bunyi untuk meset.wakakakakakka
makanya marilah kita menghapuskan grup2 yang aku xektip
sebelum tu meh ikut cikgu kira dulu berapa banyak grup whatsap yang aku ada *bajet mcm banyak sangat XD*
kenkadang ade yang main tibai je add aku dlm grup. tensen jugak pacik
grup wajib pariz aserap opkos la 'la mia famiglia'
kenapakah berbunyi alien pacik?
ini adalah kerana mak aku yang create grup tesebut makanya dia bantai bahasa dia.
dalam grup nih iskal dengan hekal pon mak aku redah je add sekali. wakakakaka
grup kedua wajib adalah 'the harrizs'. yang ni akak aku yang buat. memang adik beradik aku je la dlm nih. senang sikek nak begosip bejemaah.


yang ketiga, kuarga besar ayah aku pon ada grup whatsap. semua ada la macik pacik aku sepupu sedara dan yang sewaktu dengannya.
yang nih memang meriah sampai aku tensen asiklah meset aku bunyi.wakakakakaka. tapi aku belom left group lagi XD
aku xtau sape yang create group nih tapi meriah dia mcm nak raya *hantuk kepala laju2*
yang keempat haruslah grup ISHQ! haa kemain bekobar2 taip sampai tanda seru.wakakakakaka
tapi kami jarang meset2 kat whatsap melainkan kalo masing2 jauh lepastu memang nak inform hal urgent dekat empat2 orang. xkan nak tepon sorang2 kan? lambat la.
tapi biasanya grup ishq nih dia lebih kearah lepak2 berpoya2 dlm bilik bejemaah sebab tu xpayah nak whatsap2.wakakakakakakka
24jam wess jumpa nak meset buat apenya.


lepastu aku ade group studio.
group opis pon ada. spesel untuk 'management unit' sahaja.
kak chah la ni yang buat. tp oke jgk aku dpt la tgok bebudak ni gossip ke mgumpat aku ke.wakakakakaka
lepastu grup 'smksdo' yang batch aku punya. bukan kelas aku je.semua kelas kot. yang ni aku left.
lepastu grup mba uum. pon aku dh left.
group bebudak matrik uia batch 2005-2007. aku left jgk
group hs iium. left lagi XD 
sebabnya aku left adalah kerana aku xjoin sgt pon grup2 tesebut tapi setiap masa meset masok makanya sebelum aku darah tinggi baik aku selamat jalan romeo je lah dekat grup tu.wkaakakakakaka


selepas penghapusan etnik grup2 yang bekenaan tinggal la enam je lagi grup whatsap aku.
sekarang ni aman sikit la idup aku cuma grup pemeli ayah aku la yang belom tone down lagi.
yang ni aku xboleh buat ape la. aritu aku dh penah left sekali tapi dia add balik.wakakakkkaaka
adoi laa. makanya aku duk diam2 je la.
aritu ada sape tah add aku dekat group mana aku xtau. yang tukang add tu pon aku xkenal.dia main tibai je nombor aku rasanya.
wajibul ghunnoh la aku left dengan sepantas kelajuan cahaya.wahahahaha
aku rasa masalah utama aku sebab aku xsuka main meset kot
sebab aku kan memang dasar pemalas! XD
makanya aku on dekat grup2 penting je la. betuah tau grup yg ade name pariz aserap nih. ko ingt senang ke beliau nak join? wkakaakakakaka
tumbok kang pacik nih!


oke la aku dh selesai merapu tah ape2.
oleh itu izinkan beta mengundur diri la dulu
aku becadang nak tido lepas nih.wahahahaaha
tido sangat la ko tuh pariz aserap. berangan je lebih.
oke la aku op dulu. ade mase nnt kalo aku xpegi bepoya2 aku apdet la belog lg.
semoga ko xrendu aku.wakakakakaka
selamat jalan romeo sume orang.
tata....








orang hot a.k.a orang matahari,
pariz aserap.

No comments: