Friday, April 29, 2016

teruja



tanye la wess apesal aku teruja...tanye la tanye la...hahahaha
oke memang mintak terajang namenya
pacik teruja,nak sebab siang nanti pacik akan ke banjaran hotsprings dekat Ipoh.
makanya moh le kite ke perok yop. yahoo!!!
dah lama aku duk usha tempat nih tapi sebab syarat2 penyertaan dia ketat sikit makanya aku hold dulu la.
nak stay kat sana xboleh bawak budak umur 12 kebawah
aku pon xberapa paham apesal. katenya nak kekalkan nature tuh
so aku sebagai dedi yang mulia *pang! pipi* aku tunggu la sampai anak aku dah masok sekolah menengah
Muhammad hakim walopon manja tarap dewa dengan dedi tapi beliau dah 13 ye anak2
kiranya dah boleh la kan?
aku pon tanpa membuang masa kol buat reservation bagai
aku becadang nak pegi betiga ; aku,hakim dengan iskal
sebab firdie aserap keje. haikal xnak ikot sebab ade sebab2 rahsia.wakakakaka


aku dah booking garden villa sebab aku tengok banyak review yang kate garden villa best.
dia ada 2 jenis ; garden villa dengan water villa
aku tengok garden villa mcm best je ade jakuzi air panas yang memang dari sumber dia.ape ko panggil ek? geothermal? ke ape bende tah
pastu ade private pool kat dlm kawasan villa tuh.
so aku rasa best la sebab kawasan tu mcm dalam taman.
dah name pon garden villa kan
jangan tanye aku harga dia berapa.
aku xkan jawab 'harga boleh tahan'
sebab harga dia memang xboleh tahan wess.wakakakakakakaka
tapi aku rasa bebaloi la kot dengan tempat tuh
aku pergi 3 hari 2 malam
ahad cuti kan? wajibla menghabiskan masa berpoya2 sakan
pagi nanti gerak la pegi sana. aku cek in lepas semayang jumaat
sempat la merayau2 dulu kalau sampai awal.


TETAPII!!!!
ko tau x anak aku dah ade plan lain dengan nenek dia???
apekah Muhammad hakim?
dedi misali gile oke tunggu hakim umur 13 taon baru nak pegi sana.
mengapakah?? mengapakahh???!! *begegar rumah*
wakakakakakakakaka
oberdos dedi.
aku xtau wess nenek dengan atok dia dh plan awal2 dengan dia
dia ade la kot cite kat aku tp aku xingat XD
makanya esok Muhammad hakim akan ke Sabah bah dengan mak ayah aku. tsk2
tepaksa la aku kol balik bagitau xjadi 3 orang. 2 orang je.hahaha
xpe la nak nanti kalo best dedi booking lagi kita pegi  bedua je.hihik
lepasni kalau cuti aku kena cek dulu la jadual anak aku dengan mak ayah aku supaya xclash.wakakakakakaka
mcm artis kau.
tapi xpe la bedua pon tidak mematahkan semangat pacik untuk bepoya2
boleh feeling hanimun x? eh?
wakakakakakakakaka
tapi aku xsabar nak pegi sana. mesti best gila mcm duduk dalam hutan
bestnyaa bestnyaaa *harap2 la best*


makanya aku nak tido la dengan harapan cepatlah siang.wakakakakaka
adinda tesayam diharap jangan nangis ek xboleh ikot abam
sila la menabur bakti di hospital dengan cemerlang gemilang dan terbilang XD
firdie fighting!!!!
kal ade buat peneman di kala sunyi.
ayat apekah pacik? wakakakakakakaka
sawan dah haa pacik nih esaited sangat nak pegi perak.
xpela korang, nnt kita sahut seruan haikal pegi pangkor laut berlima ye.
esok biar abam2 pegi bepoya2 dulu.
adik2 teruskan membanting tulang mencari rezeki XD XD
ahh sudah lah. baik aku tido dulu
semoga pacik selamat sampai kat sana siang nnt.
kalo best nnt aku rekemen kat ko ek.
kalo x best aku diam2 je.hahahahaha


sehingga ketemu lagik yuk. selamat tido diucapkan kepada saudara serta saudari.


ma'assalamah wa ilalliqo'






orang hot,
pariz aserap XD

No comments: