Thursday, April 7, 2016

perangai pelik puan sofea



sebelum aku meneruskan tajuk perbincangan meh aku tanye satu soalan khas buat anak2 sekalian alam semesta.
soalannya adalah :rendu aku tak? wakakakakakakaka
awal2 dh buat orang menyampah.
aku lepas balik dari siam aritu xsempat nak bepoya2 kat belog sebab kerja dikantor betimbun2
minggu ni 3 ari beturut2 pegi perlis. dad suruh  aku tido sana je
tapi Muhammad hakim mcm berat ati je walopon dia xbagitau
makanya haruslah dedi yang hot nih *pang! pipi* lebih memilih anakanda techenta. rela je aku ulang alik lagipon bukan jauh mana.


baiklah cukup mukaddimah untuk arini. kang kalo melayan mmg mukaddimah aku boleh jd karangan 3 mukasurat.wakakakakak
berbalik pada tajuk diatas.
aku rasa skang ni mak aku telah berubah beratus2 darjah dah nih xtau nak pusing kot mane dh.wakakakaka
derhakanya pariz aserap! ampon mom. ailebiuuu
tapi aku hepi la dengan perubahan ketara mak aku nih
pacik masih lagi shock dengan perangai mom nih
aritu beriya haa paksa aku suh kawen. dulu egresip gila oke suh aku kawen
lepastu dia tone down sikek. dapat hidayah ke? wakakkakaka
dia xpaksa tapi dia asik cakap pasal kawen dgn aku
duk tanye2 pasal kawen pasal gepren pasal segala benda la
tapi skang tidak lagi!
dia pulak risau kalo aku kawen.wakakakakakka
ini name dia ape pariz aserap????
inilah dinamakan kebahagiaan XD XD XD


aritu aku dengan fir sembang2 dengan dia
lepastu dia kate umah sunyi
maksom dh xde farah duk kat kl kaklong mmg dh jd warga Pahang dh.hahahaa
dia kate tinggal dua orang ni la anak bujang dia dengan cucu dia sorang
nnt kalo dua2 dh kawen umah ni sunyi la
sedih pulak aku dengar.hahaha
aku cakap kt dia,'mom jgn risau fari xpergi mana2 pon duk sini je la nnt sampai bila2. kan fari dh bgtau aritu fari nak jaga mom'
fir : fir pon duk sini la.mom jgn risau ek.
pastu dia kate, nnt dua2 dh kawen xkan nak duk dgn mom lg?
aku : mom, ade ke fari sebut pasal nak kawen? x kan?
mom : *sengeh2 sambil peluk aku dgn fir*


somel je la mak aku nih bila dia risau mcm ni.
mcm Muhammad hakim dulu2 takot aku kawen.wakakakakkaka
tu laaa dulu suruh orang kawen xhengat.
tapi siyes aku kompius mcm mane mak aku henshin dengan dasat sekali.
wakakakkkakakaka
tapi aku hepi oiii. lepasni takde la aku denga dia asik tanye2 lagi pasal kawen.hihik
harapnya perangai luar alam beliau nih betahan lama la
senang sikit ati aku.wkakakakakakka
oitt jahat nih pariz aserap!
tah2 dia mengigau je x? tengok2 esok dah tanye aku lagi, fari bila nak kawen ni? pfftt!!
wakakakakakakak
tapi aku rasa KALAU aku kawen pon aku tetap duk kat sini.
kalau la.. XD
makanya puan sofea xperlu risau ye.


kan senang ati pacik bila mom macam ni.hahahaha
aritu anak aku cakap pasal nih.
dia tanye dedi nak kawen ke?
eh umo 29 nih mmg wajib ke denga soklan mcm ni? wakakakakakka
aku menganjing kat dia aku kate, umo dedi dh 29 mestila kena kawen.
kalo dulu dia diam je air muka terus berubah
tapi memandangkan beliau dh remaja sekarang reaksi dia lain sikek.
dia kate kt aku, alaa rilek la dedi 29 muda lagi la jgn la kawen dulu. semua kawan hakim cakap dedi muda tau. muda2 mana boleh kawen.
wakakakakakakkaka
anak aku ni pakai mazhab ape nih? adoi la.
aku : ee xmalu la ada orang tu dh besar pon nak manja dgn dedi lagi xnak bg dedi kawen plak tu.
dia : *merengek* ermm biarla *terus dtg peluk dedi*
sayang beliau banyak laut.hihi


aku dh syak ni mak aku mesti tepengaruh dengan hakim.wakakakakka
macam ni barulah hidup pariz aserap lebih bermakna
ailebiu beri strong la semua orang.


oke la aku nak op dah ade keje lain plak yang perlu dibereskan
sebelum aku op aku nak bagitau satu rasia
nak tau x? sape nak tau kena buat bunyi gendang dulu. wahahahaha
rasianya adalah.....
aku suka gila lagu Justin bieber - love yourself tuh.
wakakakakkakakaka
kena terajang jugak pacik nih nnt.
aku xsuka nak mengaku sebenarnya sebab aku xsuka Justin bieber tuh tapi 'love yourself' adalah sangat best oke.
semua salah mix fm sebab selalu pasang lagu nih.wahahahahaha
ed sheeran - photograph pon best.
okela sebelum aku bukak topic baru baik aku op dulu.
esok ade epoimen dengan dokter =.='
samat malam sume orang. sila tido bia aku je yang stay up XD


sekian terima kasih.




ilalliqo'








yang benar,
dedi paling hot a.k.a parizaserap XD

No comments: